רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 באפריל 2013

אריה דרעי קורא לשנות את היחס ל'בית היהודי' ולקרב את הדתיים לאומיים

הוא משנה כיוון, הוא קולט כי נעשה טעות בשעתו כאשר הרב עובדיה יוסף קילל את ראשי 'הבית היהודי' וגרמו למצב הזה, אבל אינו יוכל לומר זאת להרב עובדיה, וגם לא ברור אם הרב עובדיה יוסף עשה מה שעשה בגלל אריה דרעי שיעץ לו לעשות כך

עכשיו אין עוד ספק כי היתה זו טעות מרה, והוא מנסה לתקן

ח"כ אריה דרעי מסיעת ש"ס אמר הבוקר בראיון כי "אני לא יודע מאיפה באות השמועות הללו, בינתיים אני רק ניזון מהם. אני לא יודע זה לא עומד לי על הפרק עכשיו, אני חזרתי לש"ס לא בשביל ללכת לעיריית ירושלים".

בנוסף התייחס דרעי לקרע בין הציבור הדתי לאומי והחרדי בישראל ואמר "צריך לדאוג לכך שלא יהיה קרע ולא יהיה ניתוק בין הציבור החרדי לבין הציבור הדתי לאומי, יש פה בעיה פוליטית שאני חושב שהייתה חמורה, אני חושב שלא הייתה שום סיבה שבעולם לא לעשות איתנו גוש ביחד ולהקים ממשלה טובה ואחר כך גם יאיר לפיד היה מצטרף אליה אם היה יודע שהגוש הזה יקום. אבל קרה מה שקרה וזה לגיטימי עם כל הביקורת שיש לי זה המשחק הפוליטי. אני מקווה שבמעשים ינסו לא חלילה וחס לקפח או לרדוף לעולם התורה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.