רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2013

שוב דקרו אותי ושוב אני כבר מת זכיתי כבר לעבור את כל הארבע מיתות בית דין ובכל זאת אני חי וקיים - המחשבה שיהודי חרדי מסוגל לרצוח צריכה לזעזע את היהדות החרדית

אני כבר רגיל לזה לשמוע בכל שני וחמישי שדקרו אותי אני פצוע קשה וכבר כמה פעמים אף הרגו אותי, לא אשכח לפני עשרים שנה כשהכריזו על ההלוויה שלי, הגעתי להלוויה. ב"ה זכיתי וכבר עברתי את כל הארבע מיתות בית דין, אם ניקח את השנים ואת הסיפורים כמה פעמים הרגו ורצחו אותי, אין לי עוד אצבעות עם מה לספור

נוצר מצב מאוד מעניין כששומעים כי דקרו או רצחו חרדי אני הראשון שעולה לראשם של הרבה מאוד ידידים ומי שאינם כאלו, ישנם מי שמצטערים וישנם מי שרוקדים ושמחים מקווים שזה נכון, אבל מה אעשה שאני חייב לאכזב אותם כל פעם מחדש, אני ב"ה חי וקיים

ואגש למה שקרה הלילה. בבורו פארק בסביבות 12 בלילה נדקר יהודי חרדי, הוא היה ברכב, הוא עצר ברמזור אדום מישהו פתח את הדלת דקר אותו לצד לבו ועזב את המקום, צורת הפגיעה עשתה רושם של מי שהתכוון רק לפגוע ולא יותר מזה. איש 'הצלה' שהגיע למקום היה משוכנע שזה אני מפני שהוא נראה היה לו דומה לי. זה היה כמובן מספיק כשמי טלפן ושאל האם זה חיים שאולזון הוא אמר כן בטוח במאת האחוזים

מיד זה פורסם בוואצאפים, ואתרים, וידידיי החלו להתקשר, אבל זה כבר היה לאחר שהלכתי לישון, דבר שגרם שיחשדו עוד יותר לא עניתי עד הבוקר אצלי, דאגו, לא תאמינו את מספר הטלפונים שמצאתי בבוקר אני לא רוצה לכתוב את המספר בשביל שלא לתת עין הרע לדעת כמה אנשים מתקשרים בשעה שכזו, הבנתי שמשהו קרה, כי מספר כזה של טלפונים זה לא נורמלי, אבל לא הייתי צריך לחשוב וכבר עוד טלפון עניתי והשאלה הראשונה האם אני חי, שאלתי למה אתה שואל וסיפר לי כי בוואצאפים רץ כי הרגו אותי, וכי באתרים מסויימים אף כתבו כי דקרו אותי, צחקתי אמרתי לו הנה זכיתי לעוד סיבוב שרק חושבים שזה אני וב"ה הקדוש ברוך הוא הציל אותי מכל כך הרבה והציל אותי גם הפעם

האמת היא, כי אני כבר חי עם זה ורגיל לשמועות האלו, אבל הפלא הוא על הציבור החרדי איך זה שאינו עושה חשבון נפש לעצמו על מידת האכזריות והרציחה הנוראה, לחשוב שיהודי חרדי מסוגל לרצוח, זה מוכיח על משהו חולה מאוד ברחוב החרדי. נכון חרדים הכו ורצחו, היו מהם מי ששכרו בריונים ומאפיונרים לבצע את העבודה הזו, אבל כל אחד מתנער אומר זה לא אני

אז כאן אגיד לידידיי, 35 שנה אני חי את החיים האלו וב"ה ממלא את שליחותי, אמשיך לעבוד ואף אגביר את עבודתי, אעשה הכל לשבור את הטרור ואת ההשתלטות של יחידים על הציבור, זה תפקידי בעולם הזה, ואשתדל למלאות אותו בצורה הכי טובה שאפשר. ב"ה אני רואה הרבה סייעתא דשמיא בשליחותי, וגם אם חלילה אי פעם זה יקרה וידקרו אותי, אפול על קדושת ה' ומי לא רוצה לזכות לכך

25 תגובות:

  1. Chaim, I think you were dreaming. Nobody called you. It was all imagination in a dream. You are an expert in that.

    השבמחק
  2. רק אתה קם בבוקר ומחפש באתרים איפה פרסמו שרצחו אותך. אתה לא מעניין את אף אחד. ואתה בודה את הסיפורי רצח עליך כדי לעשות מעצמך פולחן אישיות כאילו ורק אתה האיש הכי מעניין עלי אדמות.. פחחחח פלוצר חיימקה

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מעניין את שטיינמן הציוני הרפורמי ואת התחת שלו עצמו

      מחק
    2. אני פרסמתי ברויטר שרצחו אותך ואתה איש חרה מחורבן מחרבן על כל היהדות כולה טמבל חמור טיפש ושאלוקים יקח אותך ללא פרסום מיותר עבורך אינשאאלללההההה

      מחק
    3. זה שמיד חושבים על שאולזון מראה על עולמם המצומצם של האנשים,רק חרדי אחד יש בבורו פארק?
      רק מראה על רמת האינטלגנציה של קוראיו,חסידיו.

      מחק
    4. לגערער החסיד של "אלתר" שכותב על הרב שטיינמן הציוני,
      אם כבר ציוני ורפורמי זה ה"אלתר" שלכם. זה שמשנה סדרי לימוד הנהוגים בישראל, ומעמיד בתי דינים שלא עפ"י תורה, ושולח חסידיו לעבוד בעבוד להפיל חרדי שלא יהיה ראש עיר, וכו' וכו' וכו'.

      מחק
  3. אכן אין איש שרוב יהדות החרדית שונא כמו את שאולזוהן אולי את רוזנברג ופרידמן שונאים יותר צריכים לעשות סקר על זה

    לפי עניות דעתי, בעל הבלוג ינצח בסקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. למעט טרוריסטי גור וטרוריסטי המחבלים ועוד קוצים שוטים במחנה החרדי שנוח להם שהעולם יהיה הפקר, כולם מעריכים את עבודתך.

      חזק ואמץ!!!

      מחק
    2. מי זה הרוזנברג הזה ?

      מחק
    3. זה אחד ממאות אלו שגור בהנהגת הנוכחי הצליחו להסתכסך עמים, הוא בחברה טובה של 95 אחוז ממנהיגי דורנו מכל החוגים שגור הכריזה עליה מלחמה לסירוגין במשך שנות הנהגת הנוכחי.

      מחק
  4. שאולזון, גם אם תעמוד במשך שנה ותכחיש שאתה מת, אפילו בקולך, אני לא אאמין לך. אתה מסוגל לשקר אפילו במקרה טראגי כזה. אין לך בושה, וכבוד המת לא חשוב לך.

    השבמחק
  5. אנשים נהנים לשנוא, מקללים את שאולזון יומם ולילה אבל נכנסים 20 פעם ביום לבדוק מה שאולזון כותב או חשב

    השבמחק
    תשובות
    1. חזק וגדול מה שכתבת ימותו הקנאים בינינו הרבה מהדברים שלו ציניים ומוזרים אבל יש לו משו בחשיפת שחיתויות שאני בהחלט מאמין שיש חברה שמפחדים ממנו לדוגמא אני אישית מאמין שבגור לאחרונה בהחלט מפחדים ממנו ובינינו אפשר להגיד שהוא נסחף קצת עם גור אבל הוא חושף המון מהשחיתויות שם ואני מאמין שזה עושה משו לטרוריסטים שם כי כמה שאתה מושחת לראות שכותבים עליך זה לא נעים

      מחק
    2. אחד שיודע וחש על בשרו אצל אחד מקרוביו - איש תמים וצדיק שעוונו רק שהסתובב אצל מי שאסור19 באפריל 2013 בשעה 5:17

      תאמין לי שבענין גור הוא לא נסחף, אלא להיפך, הרבה יותר ממה שכותב, יש טרור בהנחיה מלמעלה ממש ...

      מחק
  6. זה שאתם כותבים נגדו זה מראה שהוא חייב!! להמשיך עם זה. ולטפל בדברים שהייתם עדיפים להסתיר מהציבור..

    המשך ככה

    השבמחק
  7. תשמעו

    הבעיה של חיים שאולזון, זה לא מה שהוא כותב,

    כי זה מאוד מעניין, וכולם מעוניינים בזה,

    על אף שאני מאמין שכולנו היינו רוצים שהמידע יהיה אמין, לפחות חמישים אחוז

    אבל הבעיה שלו הוא שהוא מתעטף עם טלית של צדקות וחינוך, והוא אפי' אומר שאם יהרגו אותו הוא ימות על קידוש השם

    נזכרתי בסיפור מעניין, היה זה במחלוקת בין צאנז וסאדיגורא, היה שם אברך צעיר צאנזער, שלא כל כך הצטיין בלימוד וביראת שמים, אבל בחלוקת הוא היה ראש וראשון

    פעם מצא אותו החסיד הישיש ר' שלמה גנילע ז"ל ושאל אותו: ירמי' וואס איז נייעס, הראה לו החסיד ירמי' סכין גדול, שאל אותו ר' שלמה מה זה, ענה לו שאם סאדיגורער יתחיל לריב איתו, אז הוא יהרוג אותו, ומה יהיה שאל ר' שלמה, אם הוא ינצח ואתה תמות, ענה ירמי' ז אני יהיה קרבן של צאנז, צצעק עליו ' שלמה און ווער זאגט אז צאנז דארף דיך פאר א קרבן? מי אומר שצאנז רוצה אותך כקרבן שלהם

    ככה אפשר להגיד על חיים שלנו ומי אומר שהקב"ה רוצה אותך כקרבן.......

    השבמחק
  8. ר' חיים המשך בעבודתך החשובה שהמגינה על המון יהודים מידי שפיכות דמים טרור מכות גניבות ומעשים פליליים מידי טרוריסטים וצמאי דם בשולי היהדות החרדית.

    נכון זה לא נעים לשהות בחנות של בורסקי יותר נעים לשהות בחנות של בשמים, אך העולם זקוק לשניהם.

    חזק ואמץ, הקב"ה ישלם שכרך, אל תחת ואל תירא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעו

      הבעיה של חיים שאולזון, זה לא מה שהוא כותב,

      כי זה מאוד מעניין, וכולם מעוניינים בזה,

      על אף שאני מאמין שכולנו היינו רוצים שהמידע יהיה אמין, לפחות חמישים אחוז

      אבל הבעיה שלו הוא שהוא מתעטף עם טלית של צדקות וחינוך, והוא אפי' אומר שאם יהרגו אותו הוא ימות על קידוש השם

      נזכרתי בסיפור מעניין, היה זה במחלוקת בין צאנז וסאדיגורא, היה שם אברך צעיר צאנזער, שלא כל כך הצטיין בלימוד וביראת שמים, אבל בחלוקת הוא היה ראש וראשון

      פעם מצא אותו החסיד הישיש ר' שלמה גנילע ז"ל ושאל אותו: ירמי' וואס איז נייעס, הראה לו החסיד ירמי' סכין גדול, שאל אותו ר' שלמה מה זה, ענה לו שאם סאדיגורער יתחיל לריב איתו, אז הוא יהרוג אותו, ומה יהיה שאל ר' שלמה, אם הוא ינצח ואתה תמות, ענה ירמי' ז אני יהיה קרבן של צאנז, צצעק עליו ' שלמה און ווער זאגט אז צאנז דארף דיך פאר א קרבן? מי אומר שצאנז רוצה אותך כקרבן שלהם

      ככה אפשר להגיד על חיים שלנו ומי אומר שהקב"ה רוצה אותך כקרבן.......

      מחק
  9. אינני יודע אם כוונתך רצויה, אך מעשיך רצויים גם רצויים.

    המשך במשימתך החשובה לכלל הציבור החרדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעו

      הבעיה של חיים שאולזון, זה לא מה שהוא כותב,

      כי זה מאוד מעניין, וכולם מעוניינים בזה,

      על אף שאני מאמין שכולנו היינו רוצים שהמידע יהיה אמין, לפחות חמישים אחוז

      אבל הבעיה שלו הוא שהוא מתעטף עם טלית של צדקות וחינוך, והוא אפי' אומר שאם יהרגו אותו הוא ימות על קידוש השם

      נזכרתי בסיפור מעניין, היה זה במחלוקת בין צאנז וסאדיגורא, היה שם אברך צעיר צאנזער, שלא כל כך הצטיין בלימוד וביראת שמים, אבל בחלוקת הוא היה ראש וראשון

      פעם מצא אותו החסיד הישיש ר' שלמה גנילע ז"ל ושאל אותו: ירמי' וואס איז נייעס, הראה לו החסיד ירמי' סכין גדול, שאל אותו ר' שלמה מה זה, ענה לו שאם סאדיגורער יתחיל לריב איתו, אז הוא יהרוג אותו, ומה יהיה שאל ר' שלמה, אם הוא ינצח ואתה תמות, ענה ירמי' ז אני יהיה קרבן של צאנז, צצעק עליו ' שלמה און ווער זאגט אז צאנז דארף דיך פאר א קרבן? מי אומר שצאנז רוצה אותך כקרבן שלהם

      ככה אפשר להגיד על חיים שלנו ומי אומר שהקב"ה רוצה אותך כקרבן.......

      מחק
  10. אהרן אוהב הצדק18 באפריל 2013 בשעה 19:34

    אין מה לומר. יכול להיות שלפעמים יש פה דברים בוטים מדי שמזיזים לכמה מנהיגים שלנו את התחת שלהם. אך חיים! אם מעשה נבלה אחד נמנע בזכותך, והיה זה שכרך.
    אני אישית מאמין שכל אלו שתוקפים את שאולזון תוקפים אותו רק כי הם מפחדים שיום אחד הוא יוציא גם את הכביסה המלוכלכת שלהם החוצה. מדובר באנשים שעד שהוא הגיע עשו מה שהם רצו. כגון טרוריסטי גור והמחבלים של הארכי טרוריסט מירושלים ועוד כל מיני אנשים שנוח להם שלא יקומו כאלו אתרים.
    אם זה לא היה - היו צריכים להמציא את זה.

    השבמחק
  11. chaimkeh,

    mah hashlichut shelcha???
    hagoya meh hasefer? cha, cha!
    shlichut??
    ata oseh blackmail leanashim, umesachek ota ke'ilu chbdsker
    magi'i'l!!
    yossi770

    השבמחק
  12. זה סגולה לאריכות ימים ושנים.
    תמשיך בדרכך חזק ואמץ אל תרא ואל תפחד תמשיך לכתוב את האמת השם יהיה בעזרך.
    מידיד באלעד

    השבמחק
  13. אל תרא ואל תחת
    המשך בדרכך אך שמור על אמינות הבלוג

    השבמחק
  14. רשעים בחייהם קרויים מתים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.