רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באפריל 2013

איך עובדים על הציבור - לא אופים אלא קונים לאחר הפסח מגוי ועל זה הם כותבים כי נאפה לאחר הפסח

מכתב מיהודי שהוא עד לנושא ומספר מה קורה בפועל, הוא ראה זאת במסגרת עבודתו

אני הייתי פעם מנהל מחסן ב...., והיה לי קשר מאוד טוב עם המנהל, ושאלתי אותו פעם על הנושא הזה, והוא אמר לי שכל המוצרים מוכנים כבר בנמל מלפני פסח, רק שהקונטיינרים נשארים ברשות החברה המייצרת הגוי, ובמוצאי החג עושים את התשלום הסופי, ומשם זה נוסע ישר לחנויות.
וכל זה כמובן בהכשר של בד"ץ 'העדה החרדית', באישורם ובידיעתם, למרות שעל האריזה כתובה נאפה לאחר הפסח.
הנה לך עובדות מעדות אישית

5 תגובות:

  1. זה מזכיר לי את מנהגו של דוד רוטנברג, שקונה מוצרי מאפה ולחם אחר הפסח אך ורק ממאפיות שנמצאות בהכשר "בית יוסף", מפני שהוא לא מכיר בעובדיה יוסף ובני חוגו כיהודים.

    השבמחק
  2. רק אני שמתי לב לתשס"ז?

    השבמחק
  3. מאי נ"מ אם נאפה או נרכש מגוי לאחר הפסח כשהחמץ הנ"ל לא נמכר לו לגוי מהיהודי לפני הפסח וחזר היהודי וקנה ממנו לאחר הפסח

    השבמחק
  4. גם אני עד לנושא מקרוב והעדה לא כותבים "נאפה" על מה שמוכן בנמלים, אלא "נקנה מגוי לאחר הפסח"
    ודי כבר עם ההתרסה המיותרת... חבל!!!

    השבמחק
  5. באנה אתה דפוק לחלוטין
    לא כתוב ש"נאפה" היינו נקנה, כתוב שההשגחה חלה גם על העובדה שזה נרכש מגוי אחרי פסח
    [להבדיל מ"נאפה אחר הפסח" שאז בד"צ לא היו אחראיים על זה]
    תקרא לפני שאתה משתין

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.