רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2013

מתרקמת עיסקה בין המשטרה ועורכי הדין של הרב ברלנד והוא ישוב לארץ עוד לפני ל"ג בעומר

עושה רושם שהרב ברלנד התייאש מהארץ והוא מנסה להתארגן במרוקו, מתברר כי עורכי הדין שלו עובדים שעות נוספות על מנת להגיע להסדר עם המשטרה, לפיו הוא לא ייעצר כשישוב לארץ, ואף לא ייחקר במשטרה. הוא יעמוד לחקירה בכל שיתבקש ואם יוחלט על הגשת כתב אישום יגישו אותה אבל לא יעצרו אותו עד לסיום הליכי המשפט

הרב ברלנד תובע שיאפשרו לו כמה פעמים בשנה לצאת לאיסוף כספים לשובו בנים, ובמיוחד לראש השנה להיות באומן, הוא מתחייב לשוב לארץ בזמן שיקבע, הוא מצידו מתחייב להתייצב לדין

במשטרה חלוקים איך לנהוג במקרה הזה, החשש הוא שזה יפתח פתח ללחצים לעשות כך גם לאחרים

בסביבתו של הרב ברלנד שמענו הערב, כי יש סיכוי טוב להגיע להסדר עם המשטרה ויתכן כי הרב ברלנד ישוב לארץ עוד לפני ל"ג בעומר

16 תגובות:

  1. פורסם בדף הפייסבוק: "נאמני הצדיק הרב אליעזר ברלנד שליט"א"14 באפריל 2013 בשעה 3:28

    אי לכך ובהתאם לזאת ולאור הנתונים שבתקשורת ממשיכים להעלות את ההכפשות כנגד מורינו ורבינו איש אלוקים קדוש הוא הרב אליעזר ברלנד שליט"א אנחנו מוחים בכל תוקף ומזהירים באזהרה נמרצת היזהרו בגחלתן של צדיקים!!! הרב שליט"א זה צדיק שנעשו על ידו אלפי ניסים ונפלאות לאנשים נשים וטף ! איך יעלה על הדעת לומר ולפרסם השמצות שכאלו כנגד צדיק כזה. ולכל אלו שחסרה להם אמונת חכמים וצדיקים הנה לכם מספר עובדות שכל מה שנאמר בקשר לרב וביחס לרב הכל שקר ביסודו ואין שום בסיס לדיברי גנאי אלו! א' העד המרכזי בפרשה הוא נחמן שלום שיש מסמכים שמעידים על כך שהוא אדם מעורער בנפשו . ב' לכל מי שיודע או לא יודע נחמן שלום המשיך להסתובב וללכת אחרי הרב לכל מקום גם אחרי מה שהוא טוען שכביכול ראה והמשיך להאמין ברב. ג' נחמן שלום עשה עם המשטרה עסקה של עד מדינה העיקר שיצא זכאי מהתיק שלו של הירי על חסידי הרב מה שאומר שאין לו בעיה לומר כל דבר במטרה להפליל את הרב העיקר שיצא נקי מהתיק שלו (הרי הרב לא מקפיד על שום יהודי וידועים מקרים שבהם הרב סלח על מעשים הרבה יותר נבזים שכוונו כנגדו) ד' האישה שהשמיעו בחדשות 2 היא אישתו של נחמן שלום, שעד שבעלה הסתבך בירי, לא טענה בכלל שקרה איתה כלום, ורק אחר כך שרצתה לשחרר את בעלה מהכלא הצטרפה והעלילה גם כן, כדי להשלים את העדות של בעלה. מה שאומר שאין לה בעיה לומר כל דבר כנגד הרב העיקר שבעלה יצא זכאי. ה' גילו של הרב שליט"א הוא למעלה מ_75 מה שאומר שע"פ דרך הטבע אדם בגילו לא יכול לעשות מה שמשייכים לו ונניח שאדם בגיל כזה יכול לעשות זאת הרב שליט"א לפני 17 שנה עבר ניתוחים וטיפולים שכבר אז מנעו ממנו לעשות מה שמשייכים לו (ואנו שמאמינים בו יודעים שהרב כבר מזמן ביטל תאווה זו) ו' אם נתבונן טוב העד המרכזי בפרשה נחמן שלום סתר את עצמו כבר מספר פעמים כגון: העדות בערוץ 10 סותרת את העדות בכתבה בעיתון ישראל היום שפורסמה לפני מספר חודשים. וכן כל המקרה סותר את עצמו לפי העדות בעיתון הארץ . וכן על זו הדרך שקר אחרי שקר פעם הוא אומר שנכנס מהחלון וראה אותם בבית ופעם הוא אומר שראה מהחלון בקיצור הכל שקר וכזב והכל שקר ביסודו. לסיכום: העדויות סותרות את עצמם ועל פי שני עדים יקום דבר ולא אחד כמה חבל שילד בן 17 יכול למרר חיים של קהילה שלמה . וההקלטות שצביקה צוקר השמיע למשטרה ולרבנים הוצאו מהרב באיומים מילוליים ואיומים פיזיים כגון: ע"י מפתח צינורות ויש עדים לכך. ז' הרבנים לא קיבלו את העלילה הזאת, וגדולי ברסלב ביניהם הרב יעקב מאיר שכטר, הרב קיוואק והרב מורגנשטרן אומרים שהרב הוא קדוש וטהור ולא שייך לדברים האלה כלל וכלל. ח' יש בבית של הרב שמירה חזקה כל הזמן, והרב לא נמצא אף פעם בלי גבאים. וכל מי שאי פעם ניסה להיכנס לרב, ראה כמה שזה קשה! כך שכל העלילות האלה הזויות לגמרי וחסרות כל בסיס במציאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תדבר שטיות, התאווה הזאת לעולם לא עוזב את האדם. הוא לא יותר קדוש וטהור מהאמורא הקדוש ר' חייא בר אשי, שנכשל כמעט אבל זה הי' אשתו אבל הוא חשב שהייתה זונה ועשה תשובה על זה כל ימי חייו עיין במס' קידושין פ'א ע'ב בפרט בזמיני כשיש ב'ה ויאגרה.יעזור לו ה'

      מחק
    2. מהמעגל הפנימי של האנשים הקרובים למערכת הכלכלית של שובו בנים(מאחד מ'הפורשים' בעקבות הפרשה המבישה הכרוכה בשמו של הרב ברלנד) נודע שכל הידיעות בקשר למצבה הכלכלי הקשה של ישיבת שובו בנים. הינם מסך עשן נואל בכדי לצוד את ליבם של נותני הוראות הקבע אשר עדיין נמצאים בספק בעקבות הפרשה המביכה, וש'יתחזקו' בהמשך הזרמת הסכומים האדירים שמגיעים לכסא ההנהלה/המשפחה. דרך שמות כיסויי שונים כגון נחמת ציון/שובו בנים/יגדיל תורה/תומכיה/ישיבת ברסלב העיר העתיקה ועוד ולאפשר למוסדות הישיבה למכור את הנכסים לפני הסתעפות חקירת המשטרה ומפחד שהמשטרה תשים ידה על נכסים אלו. כפי שנעשה בכל מקרה של עבירות כלכליות מסוגים אלו שנעשו בעבר ע"י מוסדות הישיבה !

      מחק
    3. מייל שהגיע לחשובי ברסלב מאה שערים.

      ממידע שהתברר לי כעת מאחד מהעסקנים החשובים בברסלב המעורה בעניין:

      בעקבות מידע שווא לפיו כביכול מתרקמת עסקה בין משטרת ישראל לעורכי הדין של הרב ברלנד שליט"א. יצאה הודעה מסודרת ממשרדי היחב"ל שהם אינם עושים עסקאות עם נחקרים שנמלטו מן הארץ מאימת החקירה (שזה וודאי לא מבשר טוב לעניינם) ובוודאי אינם שועים ל"תביעות" של נחקרים נמלטים. כגון עזיבת הארץ. הברחת נכסים ועוד . ודינם כדין כל פושע נמלט. וממשרדי היחב"ל הוסיפו שאינם יודעים מיהם האינטרסנטים שמוציאים הודעות כזב כביכול מטעם המשטרה. ואין זאת אלא ניסיונות לשיבוש החקירה שעונשם מוגדר בחוק. הודעות מוסמכות תצאנה ממשרדינו בהמשך בצורות המקובלות ולפי כל הנהלים.

      מחק
  2. זה עוד אחד מהספינים שמופצים ע"י אנשי שלומו.

    השבמחק
  3. רוצים לדעת מה המהות של אותו האיש ושל חסידיו?
    הקשיבו:
    כיודי לכל כבר עשרות שנים חסידו בהוראות ישירות ממנו שוברים עצמות באכזריות ובקור רוח (בלשונו הקדושה של ברוך שרביט: שברנו עצמות ונשבור עצמות) לכל מי שעומד בדרכם הן בענייני ממון, הן במאבקים לשליטה בלעדית שלהם על הציון באומן, הן בענייני צניעות שחרצו משפט כאילו הם הסנהדרין בעצמם, ויש הרבה שהיו מקבלים מכות רצח סתם כך בכל פעם שהוא יוצא להיות סנדק בברית מילה או לעשות קידושין או לבקר בציון שמעון הצדיק ובמיוחד בתקופת ראש השנה באומן.
    אבל כמובן שרוב רובם של אנשי הקהילה מקפידים מאוד, והם כנראה האנשים היחידים שנוהגים בחומרה הזאת בכל העולם היהודי, שלא להכניס לפיהם שום נקניק או נקניקיה שיש בו חשש שומן הודו, כי זהו עוף עז פנים ומי שמכניס אותו לפיו מכניס לעצמו אכזריות, וחלילה להם לפגום בעדינות נפשם ובנשמותיהם האצילות.

    שלא לדבר על שאר התעללויות המשונות שהיו נוהגות במחנה העבודה "שובו בנים" כגון הצבת קפואים באופן סדיר, דחיסת מאות ואלפי אנשים במשך שעות בחום נוראי וללא מזגנים מתאימים במקום שיכול להכיל אולי רבע מכמות האנשים שבאה בפועל, כי במשך יותר מעשר שנים לא מצאו מהיכן לממן מזגנים נורמליים לקהילה שהכנוסתיה החודשיות הקבועות היו למעלה מ-8.5 מיליון שקל. בלי פדיונות ותרומות מזדמנות. באמת שניסו. טובי מומחי הכלכלה שברו את ראשם מהיכן ישיגו את הסכומים להתקין מזגנים נורמליים ולא עלתה בידם.
    פשוט אותו נואף היה עסוק עד למעלה מראשו בשיעבוד מעריציו ובעיקר מעריצותיו עד שלא היה בידו פנאי לדאוג לזוטות מעין אלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור בוגר כת "שובו בנים" אני חותם על כל מילה שנכתבה בתגובה זו!!! יישר כח!! רבינו אמר שבזכות שנדבר האחר עם השני יתגלה האמת בעולם. אבל כמובן שבשובו בנים סתימת פיות ,מכות רצח , סחיטת כספים ועוד ועוד היריעה קצרה מהכיל את כל הפשעים בלי גבול שמקצתם מזכיר לנו המגיב הקודם!! חשוב מאוד שכל בוגר הכת יכתוב ועלה לרשת או ישלח לרב שאולזון למייל BCHSH@YAHOO.COM כמה שיותר סיפורי רשע ועלילות חמס שמקורם בראש המאפייה ומשפחת הפשע!!!!!!! והקב"ה יאמר לצרותינו דייייייי!!!!!!!!

      מחק
  4. חיים, תמצא מהר פטרון נגד השתמשות משפחת הפשע ג. בגימיק מאתמול מלפרסם רח"ל תמונות של גילוי עריות ממש, מבית מדרשם של רחשי לב.

    השבמחק
  5. אלעזר ויגדורוביץ הרגע!

    השבמחק
  6. אתם רוצים זבל תקבלו זבל, אין הנחות.

    השבמחק
  7. לוזר ויגדורוביץ,
    לך לך עם אשת איש ועזוב אותנו עם תמונות התועבה שלך!

    השבמחק
  8. מידיעה אישית, הפעם ויגדרוביץ נקי, זה טרוריסטים אחרים מאותו חוג.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אדם שהכה את הירשמן עד מוות, ששכב עם אשת איש, שאחראי לביצוע הטרור הרבתי בתקופה האחרונה - נקי בדיוק?

      מחק
  9. המפסיד הגדול מכל הסיפור הוא אהרן קליגר,

    שכבר הכין ספר שלם על הרב סוטה מין "הנשרף" והכל ירד לטמיון.

    השבמחק
  10. משה. "הספר על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  11. מייל שהגיע לחשובי ברסלב מאה שערים.

    ממידע שהתברר לי כעת מאחד מהעסקנים החשובים בברסלב המעורה בעניין:

    בעקבות מידע שווא לפיו כביכול מתרקמת עסקה בין משטרת ישראל לעורכי הדין של הרב ברלנד שליט"א. יצאה הודעה מסודרת ממשרדי היחב"ל שהם אינם עושים עסקאות עם נחקרים שנמלטו מן הארץ מאימת החקירה (שזה וודאי לא מבשר טוב לעניינם) ובוודאי אינם שועים ל"תביעות" של נחקרים נמלטים. כגון עזיבת הארץ. הברחת נכסים ועוד . ודינם כדין כל פושע נמלט. וממשרדי היחב"ל הוסיפו שאינם יודעים מיהם האינטרסנטים שמוציאים הודעות כזב כביכול מטעם המשטרה. ואין זאת אלא ניסיונות לשיבוש החקירה שעונשם מוגדר בחוק. הודעות מוסמכות תצאנה ממשרדינו בהמשך בצורות המקובלות ולפי כל הנהלים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.