רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 באפריל 2013

אנשי בית הרב עובדיה יוסף משיבים מלחמה וקובעים כי הרב יעקב יוסף לא כיבד את אביו - בכנסת צריכים מושחתים לא תלמידי חכמים

כדרכי מאז ומתמיד להביא את כל הצדדים, מי שמבקש כאן המקום להשמיע כל צד, רק ככה מלבנים דברים, והנה מכתב שקיבלתי מבית הרב יוסף המבקשים אחת ולתמיד להעמיד את הדברים בפרשה הזו ושיידעו מדוע נפרדו האבא והאחים מן האח הגדול

לכבוד מר חיים שאולזון, אני מעריך את כל מה שאתה כותב כאן, ללא חת, על שחיתות, ועל נסיונות השתלטות יחידים על הכלל.
אמנם יש דברים שאתה רק חושב שאתה יודע, אתה באמת לא יודע, ואחד מהם זה פרשת הרב יעקב יוסף ז"ל, ואביו, ותאמין לי שאין אני רוצה להאריך מאחד שאחרי מות קדושים אמור, והוא עשה כמה טעויות מאוד גסות נגד אביו, ונגד אחיו, בכמה דברים הוא גם מתועד, ומוקלט, יתכן ויש לך חומר כזה, אז למה אתה מעלים אותו ??? בא תראה גם את הצד השני, ולא רק את הצד הרע כביכול של האחים נגדו, ושל אביו נגדו, אתה שוגה בגדול בנושא הזה, תבין, עם כל המלחמה שניהלו הרב יעקב ובניו, בש"ס, שזה בעצם מלחמה באביהם וסבם, בכל זאת הכל כוסה והושתק, ולא יצאו נגדו, ולא ביישו אותו, וסלחו לו, ושתקו לו, כך שהכל בדיוק הפוך. ההלויה שלו היתה הראיה, כולם הלכו, וכולם היו, אפילו אנשים שממש מבינים ויודעים בבירור שהוא הזיק הרבה...!!! כי אילולי באמת היו חושפים עליו המשפחה את כל החומר שיש למשפחה לידיעת הציבור הספרדי, אתה יכול להיות בטוח שתשעים אחוז לא היו אפילו באים, כך שאם יש מישהו שמכבד אותו, יותר ממה שצפוי זה המשפחה המורחבת.
אני כותב לך את זה כאחד מבפנים, כי ברגע שאתה מכפיש אותנו, אתה תיצור מצד אנשים מסויימים התגוננות, וההתגוננות הזו לא תביא כבוד לנפטר!!!
אני נמנע מלשתף קבצים והקלטות, כי כך נסגר שלא מפרסמים, אבל אל תגרום שבסוף מישהו יעשה את זה.
הרב יעקב לא כיבד את אביו, בלשון המעטה, ובניו שאחריו לא טמנו ידם בצלחת, אין שום סיבה שישבו ביחד שבעה, לא היה בזה שום ענין, הפוך הם צריכים לשבת בביתו של המנוח, גם מבחינת המנהג... שכידוע כל השבעה הנשמה חוזרת אל הבית. ואין צריך להאריך בהלכות ומנהגי אבילות.
וסתם לעצם הטענה להדחתו מש"ס, כל התלמידי חכמים שהיו בש"ס חברי כנסת, לא הועילו הרבה, מה לעשות בכנסת צריכים מושחתים שישבו עם מושחתים, ולא תלמידי חכמים שיפלפלו בסוגיות. ולשבחו יאמר שהוא היה בא לכנסת ללמוד... כך שברור שזה לא היה מקומו, גם יצא לו רק טוב מזה, הרביץ תורה, וגדל בתורה. אז הפוך הוא צריך להודות על זה שה' הציל אותו מלהיות פוליטיקאי. (ודרך אגב בפרשת עמנואל, פרשת שהוא טעה בגדול בהנהגה שלה, הוא שלח את בניו לשנוא נפשו לשיטתך אריה דרעי שינסה לגשר...מה קרה שם ?) מר שאולזון אני יכול לכתוב לך מכתב כאורך הגלות ולהראות לך צדדים אחרים, שאני בתור ספרדי רואה ולא אתה שלא חי ולא מבין כספרדי או את הצרכים של הצבור הספרדי. אין כאן המקום להאריך.

דבר אחרון, אתה משתדל לכתוב על ראשי ישיבת פונביז - השונאים, את התארים הגדולים ביותר, אבל כשזה מגיע לגר"ע יוסף אתה מקפיד לכתוב רק הרב עובדיה יוסף, למרות שעשית עבודה טובה בכל מה שקשור עם הרב שך נגדו, אבל מי שמבין אותך טוב, רואה שיש לך נגד האדם הזה משהו, אולי משהו עם הרבי מחב"ד מפריע לך. אולי דברים אחרים, ימים יגידו.
גם מה שכתבת שאמרו ר' משה שטרבנוך ור' חיים שהוא מזלזל בפסקיו בחזון איש, היו דיבורים שנאמרו מתוך ריתחא דאורייתא, אבל לא תמצא בכל ספריו... אפילו פעם אחת שהוזכר החזון איש ושיטתו שלא בכבוד, ואדרבה בתארים נוספים על כל שאר גדולי אחרוני הדור.
אני מצפה ממך דוקא ליותר יושר. הרי אתה לא תלוי במישהו. אז אל תהיה חד צדדי... בפרט בדבר שאתה מחוסר הרבה פרטים בו. תודה.

5 תגובות:

  1. חייים, אתה חייב לעצור את הגערער נואפים, כל פעם שכתוב משהו על משפחת הפשע ג. מיד זו התגובה, מתאים להם, זה פרצופם האמיתי.

    הבלוג שלך שווה הון תפרסם רק פרסומות אחת או שתים ויהיה לך מימון למשגיח שיוכל לצנזר און ליין את כל הניאוף.

    השבמחק
  2. חבל שחיים מזמן לא אובייקטיבי זה מאד שקוף כאשר מזכיר ראש ישיבה צעיר קורא לו מרן ואילו לראש בני הגולה הרב בלשון זלזול, איך אפשר להאמין בכלל לכל הכתוב לחיים, אם הוא נוקט צד אחד לכל אורך הדרך.

    השבמחק
  3. דברי פי חכם חן ישר כח גדול על הדברים

    השבמחק
  4. ולמה שנאמין לך כשאתה עצמך כותב 'אני נמנע מלשתף קבצים והקלטות, כי כך נסגר שלא מפרסמים, אבל אל תגרום שבסוף מישהו יעשה את זה,. כל עוד אין הוכחה ולו הקלושה ביותר לדבריך, יש להתייחס אליהם בספק רב.

    השבמחק
  5. ברוך דיין האמת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.