רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2013

ויש הטוענים כי ר' שמואל חפר הוא המועמד המתאים לראשות חב"ד בישראל

ר' חיים שלום

לאחרונה אתה נכנס קצת לקורה בחב"ד, קבוצה מעניינת ומרתקת לא פחות ואולי יותר מאחרות, לדעתי יש מסר שכנראה כעת שרוחש שם זו אולי הזדמנות להעביר אותו, ולכאורה אתה מתאים להיות במה לכותבו בצורה הנכונה ולהעבירו לקהל: אני מבין שחב"ד עומדת בפני בחירה של אדם שאמור לקבל בידיו סמכויות די רציניות ביחס להתנהלותם, וצריך להעביר החוצה מסר שזו ההזדמנות שלהם לבחור במישהו שיחבר את חב"ד עם הציבור החרדי, כיום שאין מתנגדים והליטוואקעס רבים בינם לבין עצמם, ובמיוחד על רקע המצב הפוליטי זו לא תהיה בעיה לחבר את חב"ד עם הציבור החרדי, כי בסך הכל חב"ד הם חרדים, ואני משאיר לך לחשוב איך תשלב את זה בפוסטים שלך ותיצור לזה רוח חיובית, כי אתה בוודאי בעד העניין.
שוחחתי עם מכר/שכן חב"דניק והוא מציג את הדברים קצת שונה ממך, הוא אומר שלבלוי אין שום סיכוי מאחר והסיפור בו הורחק בלוי מעסקנות חב"דית קרה ממש בשנים הסמוכות למחלת הרבי, ובעיני הרבה מהחב"דניקים זה סוג של 'משנה אחרונה' שלא יפרו אותה, ולכן הוא טוען שלא הקהל וודאי לא העסקנים המושכים בחוטים לא מוכנים לתמוך באיש למרות שמדובר בעסקן עצום.
לגבי יוזביץ הוא אמר שמדובר באדם שלא מתרומם ואין הרבה מה להמר לכיוונו, אבל הוא אמר לי משהו אחר שמתחבר לסעיף הקודם אותו כתבתי, ידידי אמר שהוא מתפלא איך לא עלה בתור מועמד הרב שמואל חייפר מבני ברק, שהוא המנהל של הסמינר החב"די בכפר חב"ד, אין לי היכרות קרובה עם האיש, אבל מהיכרותי איתו בבני ברק מדובר באדם מוכשר תושב בני ברק שזה גם חשוב, ולכאורה אדם שכזה יכול להרבות את החיבור שבין חב"ד לציבור החרדי,
לדברי בן שיחי חייפר לעומת יוזביץ הוא מנהל מוסד מוצלח, שבנה מוסד עם קופה טובה, מדובר באדם מבוגר ושקול, מוכשר ונואם בחסד, והבנתי שהוא אינו בכיס של אף אחד מהצדדים שם והיו לו משפטים עם אהרונוב, כך שאדם שכזה גם יוכל לחבר את שני הצדדים, וגם לגרום להתקרבות של חב"ד לציבור החרדי.
אולי בן שיחי הציג בפני את הדברים בצורה מעוותת, אבל ראשית יש לי היכרות קצת עם הרב חייפר, וניכרים דברי אמת של בן שיחי, ולדעתי במה כ'בעולמם' שהיא היום אחת הבמות המרכזיות (אם לא המרכזית) בציבור החרדי, היכולת שלך להחדיר את המסר בציבור גדולה ואשרי חלקך בזה,

תגובה 1:

  1. חחחחחחחחחח
    כל הבעלים של תלמידות בית רבקה לדורותיהם יבואו להצביע ברגלים נגד.
    אני לא חושב שיש מישהו ששנוא יותר ממנו ומהבן שלו בחב״ד
    ולא מבחינה אידאולוגית

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.