רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 באפריל 2013

בגור התכנסו ליצמן ושותפיו הטרוריסטים למצוא דרך איך למגר את ההדלפות - יותר משנה שלא הצליחו ולא יצליחו נמשיך לדווח

עכשיו יש לו זמן הוא כבר לא במשרד הבריאות אז הוא משקיע זמן איך למגר הדלפות, הוא כינס את הטרוריסטים ודנו בדרכים, השיטה הראשונה והידועה להטיל פחד, תופסים איזה קרבן מספרים עליו סיפור והציבור מפחד

אבל זה לבד לא מספיק אז הם פועלים בשיטות אחרות של כאילו להפחיד אותי, הם לא מכירים אותי זו בעייתם, מדובר בדור צעיר שלא למד את דרכי בעבודת קודש זו, עלי תכתבו מה שיותר ומה שיותר מלוכלך יותר טוב, תירו את כל הכדורים שיש לכם ואז נתייצב אחד מול השני ונראה מי יעשה את המלאכה יותר טוב

בחדשים האחרונים ניסו לסחוט אותי דרך פורום ידוע שחסידי גור והמחבלים שם לא שוכחים להזכיר אותי בכל יום, הם היו בטוחים שעם זה הם יכו בי ואשלם לבעלים הרבה כסף בשביל להשתיק, אז כאן אני מודיע להם שלא יקבלו פרוטה אחת, ואדרבה שלא ישכחו יום יום להזכיר את שמי, מפני שרק כך אני קיים

לפני חודש צלצל אלי מי שהוא והציע לי עיסקה, תסגור את הבלוג ובאותו פורום לא יכתבו יותר מילה רעה עליך. אמרתי לו העיסקה היא הפוכה אתם תכתבו מה שבא לכם ואני אחזק את הבלוג ואטפל במי שאתם לא רוצים שאטפל (השיחה ההיא הוקלטה, והיא אצל העורך דין שלי)

הם ניסו 'לרצוח' אותי ווירטואלית סיפרו סיפור שהופץ בכל העולם שהם רצחו אותי, ועכשיו הם מספרים שהם חדרו לבלוג, אז שהם יהיו עסוקים עם סיפורים כאלו ואני אהיה עסוק בלמגר את הטרור

גור והמחבלים היום שבורים מבפנים יש הרבה חורים שם והרבה חשבונות פנימיים וכל עוד שהם לא פותרים את הבעיות הפנימיות אין להם כל סיכוי שמה שקורה לא יודלף. מספיק שיודעים זאת שלשה וזה דולף

12 תגובות:

  1. חיים איזה ירידה ?? פעם "ניסו" לרצוח אותך היום רק
    לפרוץ לך למייל," אתה באמת כבר לא איכותי כמו פעם, אף אחד לא דורש את ראשך???
    בושה ירידת הדורות......הדור הצעיר באמת לא מכיר אותך
    אתה זקן בלי שיניים.

    השבמחק
  2. מה רק חצי מליון הוציאו עליך? זה כל מה שאתה שווה?בושה בושה.
    הייתי בטוח שהם מוכנים להככנס לפשיטת רגל בגללך .
    מיליארדים.......

    השבמחק
  3. אני לא מבין לכתוב על מישהו את האמת זו סחיטה?[מה שאתה רומז]
    זה באמת מה שאתה עושה פה באופן קבוע?
    חשבתי שאתה מציל אותנו מטרוריסטים?
    ומתברר שאתה הטרוריסט?אתה הסוחט?
    מה רק עכשיו הם למדו ממך איך לעבוד?

    השבמחק
  4. אתה בחור לא אחראי בגללך לא יהיה לגורה שלנו היכן לצאת,
    אם פרצו לך פעם אחת סביר שיעו את זה פעם שניה.

    בכלל אם יש לך הקלטה של הסחיטה תפרסם אותה בדיוק כמו שדרשת מהם להוכיח שיש אי מיילים שהם תפשו.

    אתה בחור ממש מאכזב שקרן וטיפש מהסוג העלוב לא פלא שהדור הצעיר לא מעריך שרלטן לא מקצועי שכמוך.

    השבמחק
  5. הייתי אתמול באושר עד ושמעתי את הקופאי שם אומר לאשה שנתנה לו ציק מזל טוב , שאלתי אותו מי זאת והוא אמר לי שראה בציק שהיא אשתו של המשגיח של גור יצחק גוטרמן. נזכרתי שכתוב בבלוג שהם שייכים לטרוריסטים שלך. היא עוד ארזה את המצרכים ובקשתי מאשתי שתשאל אותה על החתן שלה אקרמן. היא הסתכלה על אשתי בבוז ואמרה לה: את גולשת? ועוד אצל שאולזון??? אני זוכרת אותו מלפני 30 שנה אצלי בבית שעוד הוציא את העיתונים המלוכלכים והצהובים-כחולים שלו צוהר וצופר. מדובר באדם פראח ממדרגה ראשונה, זקן נואף שאין הקב"ה סובלו וגם הדעת לא.הוא הוא אבי אבות הטרוריסטים, וכנראה עכשו מתכפר לנו שעזרנו לו אז"
    צחקנו , חיים, האם נכון שהיית חבר של גוטרמן? וגם שותף לטרוריזם בימי הרבי מגור באותם ימים?
    כולנו נשמח לקרוא למה אתה לא מגיע לארץ ולמה סגרו לך את העיתונים.
    תהיה גבר אמיתי, ותוכיח מהי האמת. הרי הכל אצלך מתוייק ואצל עורכי דין.
    אברהם ישעי'

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולוזן קטן על גוטרמן,
      גוטרמן לא רק נובח כמו שאולזון אלא נושך וטורף.

      גוטרמן מפיונר מפיונר, אין כמעט שחיתות גניבה אלימות מסירה ספסרות בגור שגוטרמן לא עומד מאחורי הקלעים, ואם מישהו בטעות עומד בדרכו רחמנות עליו, הוא יחסל אותו מטווח אפס.

      מחק
  6. שינסה להתחיל עם הבחורים של פונביץ הבחורים של הגר"ש מרקוביץ
    המוחטה שיקבל לפארק ולפרצוף לא תהייה לבן.

    כל העבר המפוקפק שלו יעלה לנט, לא נוותר אל אף שרמוטה,זונה, יצאנית, נערת ליווי.

    אנחנו עוד זוכרים את הפוסטים שלך עם ההצאות לפילגש,
    את הטוב לב שלך לשתף את הציבור בהיתרים שמצאת לעצמך.

    השבמחק
  7. ותק למה אתה חושב שרוצים להשתיק אותך? גם הם מאמינים במשפט תגיד עלי מה שאתה רוצה, תכתוב עלי מה שאתה רוצה, העיקר שתדע לאיית את שמי נכון.[לא לחינם הרב שטיינמן מורה להתעלם מהגר"ש הוא חושב שזו דרך טובה יותר]

    השבמחק
  8. חסידי גור אתם בבעיה רצינית.

    יענקל ל. מובטל, והוא ישחט את כל מי שלא יכרע וישתחווה לו ויעשה מכולכם אחד אחרי השני סלאמי.
    תמצאו לו בדחיפות ריפוי בעיסוק 24 שעות ביממה.

    ראו הוזהרתם!!!!

    השבמחק
  9. אמר לי היום יהודי שבכל יום לו מצב רוח רע
    הוא מיסתכל בבלוג של שאולזון ופתאום המצב רוח שלו משתנה
    ולא מפסיק לצחוק, הבלוג שלך נתפס היום אצל הציבור "כסטירה"
    אף אחד לא מאמין לך, אתה פשוט לא מקצועי אין ספק שאם הית יותר מקצועי היה לך יותר אימון ויותר השפעה
    היום אתה אומר "שאולזון" וזה נשמע ישר כבדיחה

    השבמחק
    תשובות
    1. תמשיכו לשכנע את עצמכם שאתם בסדר והוא מדבר שטויות - התגובות שלכם זה הבדיחה האמיתית

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.