רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באפריל 2013

התמודדנו ונתמודד - בשביל זה אנו קיימים

למרות שזה מיועד אלי אני מעוניין שיראו אלו מכתבים אני מקבל

שלום וערב טוב לך, מכובדי הר' חיים שאולזון
זה מקרוב התוודעתי לאתר שלך "בעולמם של חרדים". אני עוקב כמעט מדי יום בתכנים שהאתר דן בהם, נראים הדברים שאכן הם קורים ואינם רק מהרהורי לבך.
ארשה לי להעיר כמה וכמה דברים:
1. בעולמם של חרדים לא מתעסקים רק בחסידי גור, אני לא קשור אליהם כלל ולהיפך - They are not my cup of tea
2. היהדות החרדית מתמודדת, יותר נכון היא אינה מתמודדת עם בעיות אקוטיות, אמיתיות וקריטיות לעצם המשך קיומה כחברה איכותית, היא מרסקת את שמה ומובילה לאבדון את הדורות הבאים.
3. אין ספק, להעלות את הנושאים האקוטיים והדיון בהם בהם הם עיקרי הבעיה ביהדות. בהם יש לעסוק ולהתריע ולו רק לצטט את דברי רש"י הק' במדבר פרשת מטות: פרק ל"א פסוק י"ד ויהיה זה די.
אמשיך לעיין באתר שלך. בבקשה, הרחב והעמק את נושאים האמיתיים ואודה לך.
בהוקרה וברכות,.
בנימין      

בהחלט מסכים איתך, העולם החרדי אינו רק גור, לצערי זה תופס חלק יותר ניכר מפני שמדובר בקהילה גדולה אז כמו בעיר גדולה שצריכים יותר בתי חולים מאשר בעיר קטנה, אבל לא יותר מזה. 'בעולמם של חרדים' עוסק ויעסוק בהכל ובכולם בלי יוצא מן הכלל, ואם תלך אחורנית תעבור על ארבעת אלפים הפוסטים,  תמצא כי עסקתי כמעט בכל, ובמה שעדיין לא, נגיע גם לזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.