רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באפריל 2013

הראביי מארגנטינה כמעט וחטף התקפת לב כשנאלץ לומר 'ויקרא שמו בישראל מנחם מנדל'

מארגנטינה העבירו לנו סיפור מאוד מעניין. זוג חשוך ילדים התברכו לפני שנה אצל רב שאמר להם שיסעו לאהל של הרבי מחב"ד ושם יאמרו כמה פרקי תהילים ויכתבו פ"נ יבקשו על ילדים והוא מבטיח להם כי  הם יוושעו. ואכן זה מה שקרה הם נושעו כפי שאותו רב הבטיח להם, ולכן החליטו כי יתנו לילד את השם מנחם מנדל על שמו של הרבי

אבל מה שהם לא ידעו לאיזה מצב הם מכניסים את עצמם. הברית אמור היה להיות בבית מדרשו של הראביי הידוע מארגנטינה האיש של הרב שך שונא חב"ד מי שאצלו הרבי מחב"ד גרוע מן האפיפיור, הראביי ששמו שמואל אריה לוין כובד בברכות וכשהגיע לויקרא שמו בישראל האבא אמר 'מנחם מנדל' הוא נהיה אדום ורתח והתבלבל בקושי יכל לסיים את הברכה ומיד שאל מה זה ועל שם מי נתנו שם כזה, הם סיפרו לו את הסיפור והוא כמעט וקיבל התקפת לב, מי שהיו שם אומרים כי הם חששו שיצטרכו להביא אמבולנס

5 תגובות:

  1. אין עליך הרב שאולזון!!!

    השבמחק
  2. הייתי שם. ר' לוין לא האדים ולא התרגש. הוא סיים את הברכה במלואה ובלבביות ונהג בכל הנוכחים בכבוד ואחווה. או שמישהו מספר לשאולזון סיפורים, או שהוא בודה מליבו.

    השבמחק
  3. גם אני הייתי שם הכל שקר
    קראו לרך הנולד מנחם מנדל על שם הסבא
    ובכלל לא זוג חשוך ילדים
    תתחיל לבדוק את המקורות שלך

    השבמחק
  4. למגיבים הקודמים אני המגיב השלישי גם הייתי שם נכון אז מה שקרה באמת הזמינו אמבולנטס ולקחו אותו לבית רפואה עכשיו נחכה למגיב הבא שהיה שם שישלים את התמונה [לנוכחים בלבד אם לא היית על תגיב]

    השבמחק
  5. אני זוכר סיפור דומה. קרוב משפחה שלי, בחור חבד"י פעם נסע בעש"ק עם איזה יהודי, ושאל את הבחור להגיד דבר תורה. הוא הסביר את הענין בטוב טעם והבה"ב נהנה מזה. בפליאה שאל את הבחור, "אולי תגיד לי מי חידש את הדב"ת כך שאני אוכל לחזור עליו עם השם?" הבחור לא היסס וענה, "זה דבר תורה מהאדמו"ד מחב"ד." פניו האדימו בכעס...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.