רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באפריל 2013

לאיזה שפל הגיעו - ‘יום ליום’ מדיר את בני משפחת הגאון רבי יעקב יוסף זצ”ל

מאת ספרדי כאוב:

כל השבועונים ערכו כתבות עם בניו של הגר”י יוסף חוץ מעיתון ‘יום ליום’ | עיתון משפחה השמיט את תמונתו של הגאון רבי יעקב יוסף שליט”א בנו של הגאון רבי עובדיה יוסף זצ”ל | את תגובת ‘יום ליום’ לא הצלחנו להשיג.

השבועונים החרדים עסקו בהרחבה בסוף השבוע בהסתלקותו של הגאון רבי יעקב חי יוסף זצ”ל, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי עובדיה יוסף שליט”א.

הגר”י יוסף זצ”ל הסתלק בסוף השבוע שעבר ומשפחת יוסף נחלקה, אחיו ואחיותיו של הגר”י יוסף ישבו שבעה בביתו של מרן רבי עובדיה יוסף ברח’ הקבלן, ואילו משפחתו של הגר”י יוסף ישבה שבעה בביתם שברח’ שמואל הנביא. מנחמים רבים עלו לנחם ובהם אדמורי”ם, ראשי ישיבות, רבנים ודיינים. לצד פוליטיקאים. ועמך בית ישראל.
גם בביתו של הגר”י יוסף ברח’ שמואל הנביא עלו רבים לנחם את בניו של הרב. השבועונים החרדים כתבו על כך בהרחבה וסיקרו את חייו ומפעליו התורניים של הגאון רבי יעקב חי יוסף זצ”ל. עיתון ‘בקהילה’ ערך כתבה מקיפה והכתב שלמה גיל קיים שיחה עם בניו של הרב. בכתבה הנושאת את הכותרת: “אבא, איש התורה” מספרים בניו של הרב על אביהם ומשחזרים עם כתב העיתון רגעים נעלים בחיי האב. לצד תיעוד כתוב מתפרסמים תמונות בחיי האב עם גדולי ישראל ובהם הראשון לציון הגר”מ אליהו, האדמו”ר מערלוי והגה”צ המקובל רבי יעקב עדס.
גם עיתון משפחה ייחד כתבה עם בני הגר”י יוסף, הכתב אהרן רובין ערך שיחה עם בניו של הרב תחת הכותרת “יוסף השם על בניכם”. נקודה מעניינת היא שעיתון משפחה צילם תמונה של ארבעה בנים והשמיט את תמונתו של הגאון רבי עובדיה יוסף שליט”א, בנו של המנוח הגאון רבי יעקב חי יוסף זצ”ל. הגר”ע יוסף נחשב לתלמיד חכם גדול ומכהן כראש כולל.
אם בעיתון משפחה הדירו בן אחד, בעיתון ‘יום ליום’ ‘ביטאון יהדות ספרד העולמית’ פשוט התעלמו ממשפחה שלימה. העיתון שכמעט כולו מסקר את הסתלקותו של הגר”י יוסף זצ”ל בכתבות נרחבות בעיתון עצמו, וגם מוסף ‘עונג שבת’, המוסף התורני של העיתון בעריכת הרב משה שפיר הוקדש כולו לרבי יעקב זצ”ל. אך למרות זאת אין בכל העיתון אפילו אזכור קטן למשפחתו של הגר”י יוסף זצ”ל. בעיתון מופיעות כתבות עם אחיו של הרב הרבנים הגאונים רבי אברהם, יצחק, דוד ומשה. אך אין אף אזכור לבניו של הרב. כמו כן אפילו תמונות בניו של הרב לא נכנסו לעיתון.

תגובה 1:

  1. חבל שאתם לא בודקים:

    עיתון יום ליום הוציא מוסף מיוחד עם ראיונות של כולם סיפורים צילומים והמון חומר מעניין על הרב יעקב יוסף, המוסף צורף לעיתון ביום חמישי

    www.yomleyom.co.il

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.