רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2013

התנפלות גסה של הטרוריסט אקרמן על הרב ווקסלשטיין הוא סולק על ידי חסידי גור שהכריזו אנחנו לא חסידים של שלמה צבי

אקרמן לוחץ את ידי שלמה צבי
הטרור לא מצליח בכל מקום, הטרוריסטים שחשבו שהם כל יכולים לומדים עתה כי הציבור לא שותק יותר וכשהם משתוללים מגיבים. התקופה ההיא שכולם רעדו ופחדו מהם הסתיימה, יותר ויותר קמים עליהם מעמידים אותם על מקומם, ומה שקרה בליל שבת בשלום זכר אין טוב מזה להוכיח כי אפילו הטרוריסט הראשי אקרמן אינו עוד כל יכול אפשר להעמידו על מקומו

ומעשה שהיה, בשבת האחרונה היה שלום זכר אצל יצחק משה גוטרמן, בן לחתנו. קהל רב מכלל חסידי גור באו להשתתף, אך להפתעת כולם הגיע גם הגאון החסיד הרב בצלאל ווקסלשטיין, לכבודו של  ידידו יצחק משה גוטרמן, שכפי הידוע  בפרשה שמסעירה ומחלקת את גור, הוא זה שלוחם למען חזרתו של הרב ווקסלשטיין לתפקידו בגור. 

בין המשתתפים היה גם חתנו אקרמן הטרוריסט ומראשי הלוחמים נגד וקסלשטין,  ולאחר כמה דקות שהרב ווקסלשטיין ישב בראש השלוחן  וכובד לומר משהו על פרשת השבוע והסביר מתוך השמועס של הרבי על הפרשה, בינתיים הגיעו הרבה אנשים ששמעו בצמא את דבריו, אקרמן ראה זאת ולא יכל לשאת זאת ופתח  בצעקות , תבע להעיף אותו הוא השתולל וצעק לעבר האברכים שהיו שם: היתכן שאתם מתאספים ושומעים ונותנים יד שהפושע המחוצף יישב כאן? 

קם גיסו, ששמו מיירנץ, אף הוא חתנו של גוטרמן וצעק לעברו של אקרמן: תפסיק תפסיק כבר, מי אתה? אתה חסיד?  אנחנו חסידים של הרבי, הרבי אמר שהוא (הרב וקסלשטין) יכול לחזור לביהמ"ד, הוא ישאר ואנחנו נכבדו ובכך אנחנו החסידים. והמשיך לצעוק לעברו של אקרמן, אנחנו לא חסידים של ר' שלמה צבי, שממיט אסון על הכלל, ואתה מגבה ונסחף ועוד ממריד אחרים בכאילו לשמור ולכבד את הרבי. עזוב אתנו ואל תהרוס את גער. 

אקרמן הסתכל לצדדים וראה שהציבור עם הגיס ולא איתו, לא היתה לו ברירה הבין כי אין מקומו שם, וככה ניצחו אותו

מי שהיו שם דיברו על כך לאחר מעשה ואמרו כי יש כאן תקדים אדיר סוף סוף הציבור השפוי יכול להתקומם ולהעמיד את הטרוריסטים על מקומם

21 תגובות:

  1. שלמה צבי, חולה לגמרי בשגעון גדלות, ואכזר בטבעו והורס כל חקלה טובה בגער. צריכים לנדותו ולהרחיקו מאביו בכוח ולשולחו לחו"ל, וכן להפרידו מאקרמן שר"י לגמרי, ואז אולי יחוס אולי ירחם.

    השבמחק
  2. הכעס והתסכול בקרב כלל חסידי גור מתרחבת וגדילה בצעדי ענק מדי יום ביומו, בידוד שלמה צבי אקרמן גוטסמן ועוד אחד או שניים מהמערכת יכולה להרגיע את החסידות, ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני בעד,
      אבל עד שלא ירחיקו גם את יעקב דוד ר. מאשדוד ומרדכי ז. מירושלים מסביבתו של הרבי, הם תמיד ימצאו טרוריסטים חדשים, אין מה לעשות זה החמצן שלהם.

      מחק
    2. גם עד שירחיקו את דוד אלתר מאביו. כאחיו של חברו אני יודע שבסתר כיום הוא מחמם הרבה יותר מש.צבי. היחידים הנורמלים וטובי לב [יחסית כמובן] שם הם נחמיה,וישראל מנחם, [וכמובן אברהם מרדכי בעל לב זהב],

      (והעובד ה' היחיד הענק שם שמכניס בכיס את כל בני הרבי הנוכחי והפנ"מ יחדיו - ר' אברהם שמואל ראנד. אך כמובן שאין לו סיכוי, כי אין לו דם כחול ...)

      מחק
    3. אברהם שמואל ראנד צחוקים

      מחק
  3. אם הסיפור היה אמיתי, אבל לא היה כזה דבר, אז אנחנו יכולים רק להשאר ברצון ולומר הלוואי...
    מענין אותי איך שאולזון קונה את כל הלוקשין שמאכילים אותו. גם אני הייתי ב"שלום זכר" בתור חבר של הרב אלחנן פנוש שליט"א, וראיתי שהסבא, גוטרמן קם לכבוד משהו ואמרו לי שקוראים לו וקסלשטיין, זו היתה כל ההתייחסות לרב וקסלשטיין, לא ראיתי ולא שמעתי את אקרמן או מירנץ או מישהו אחר.
    הרוצה לשקר ירחיק עדותו , לכן כנראה הוא חכה שבועיים...

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן. אתה אפילו לא יודע איך ווקסלשטיין נראה

      מחק
    2. מה שמוזר לי בסיפור, כי מהיכרותי עם מיירנץ זה, הוא קיצוני בדעותיו לא פחות מגיסו אקרמן, ומעודדו תדיר, רק שאינו עושה בפועל כ"כ.

      מחק
  4. "אמרו לך שקוראים לו וקסלשטיין", אינך יודע?

    חמור!!! תחשוב שנייה לפני שאתה מגיב אפילו אם הדם עולה לך לראש.

    בהצלחה!

    השבמחק
  5. גערער שלמה צביניק, רואים בדיוק איפה שהראש שלכם מונח,וכמה חסידות בוערת בקרבכם, ממש כבוד בית גור.

    השבמחק
  6. הסיפור של הרה"ג ר' בצלאל ווקסלשטיין לפי דעתי הוא שרף מאות אם לא אלפי חסידים שכיום בתוך הלב אינם מאמינים במערכת!!!
    כמובן שרובם ככולם לא מדברים על זה אבל יש לי חוש ריח טוב!
    המועדון הזה הולך לקרוס בגדול בקרוב!!!!!!!

    השבמחק
  7. אתה צודק כל מילה הפרשייה עם הרב ווקסלשטיין זהו קלונה של גור בכל קני מידה ואם היה לראשי המערכת קצת סכל היו צריכים לבלוע את הצפרדע הזאת בשקט!!
    היום בתוך הלב יש בגור אולי 1000 חסידם גם זה גוזמא וחבל כי הוא התחיל עם פי כמה וכמה והרסו את החסידות המפוארת הזאת בידיים!!!
    היום הרבנים בגור זה מי שיותר טמבל ואבל יותר מצליח. (ואני לא רוצה להזכיר שמות כי אני אחרת משאולזון לא חושב שמי שאין לו שכל מותר לשחוט אותו ברבים)

    השבמחק
  8. ומה עם הפרשייה של הרבנים שפרן סילמן מוזסון ר' שאול וכ'
    נשארתם אם פישביין וולקוביץ!!! ומורינו שלמה צבי כמובן (הוא גם רב)!!

    השבמחק
  9. הוא באמת רב עם כולם המאנייק הזה!!!!!!

    השבמחק
  10. היזהרו בגחלתן הרה"ג מורינו שלמה צבי הוא אברך משי שיושב והוגה בתורת ה' יומם ולילה!
    ותפסיקו להאמין למנובל חיים שאולזון כל הלשון הערת שהוא כותב פה!
    וחוץ מזה שהוא אברך בן עלייה הוא בן של רבי וצריך לכבד אותו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם שלמה צבי טרוריסט, גם דודי אלתר טרוריסט, וגם אביהם איש תקיף שלא חומל על מי שלא שומע בקולו. ואין היתר לכבדם בדברים שהם טועים בהם.

      מחק
    2. סליחה!!! ש.צ. יושב והוגה בתורה יומם ולילה?, על מי אתם עובדים?, מעשיו ידועים היטב גם בהווה וגם בעבר דברים שהשתיקה יפה להם.

      מחק
  11. אם תרשו לי, ואני יודע זאת ממקורות פנימיים, הפרשייה של הרב וקסלשטיין היתה מסתיימת עם אדון חיים שאולזון לא היה מעמיק את הקרע. אני חושב שכולם פה או לפחות האמיתיים, מוכנים להודות בזה!!!

    אז נכון שהעלאת השחיתויות על השולחן הוא דבר ראוי ונכון. אולם זה חייב להיעשות בחוכמה ובשיקול, כדי שלא תתקבל תוצאה הפוכה. אא"כ יש מי שלא מעניינת אותו התוצאה כי אם הבלגן...

    השבמחק
  12. אני חולק עליך!!!!
    שטויות אף אחד לא מעניין אותו מה ששאולזון כותב!!
    אולי דווקא הפוך אם לא שאולזון המערכה הזאת הייתה נגמרת הרבה יותר עצוב. אולי היו מעפים אתו וילדיו מהמוסדות וכו'
    הפרשה הזאת היא אסון לאומי וא"א להמעיט בה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אז תברר ותשמע שהפרשייה כמעט והסתיימה לולי כך שכל צעד הופיע כאן!!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.