רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2013

המשיחיסטים מאיימים בדם רב שישפך אם לא יכריזו 'יחי אדוננו' בל"ג בעומר בתהלוכה המרכזית בקראון הייטס

בכל בתי חב"ד בעולם מתכוננים לתהלוכת ל"ג בעומר, מפגן של קידוש השם והחדרת מסרי היהדות לשכבות השונות בעם ישראל. המעמד המרכזי מתקיים כמובן ליד בית מדרשו של הרבי זי"ע - 770. על ארגון המעמד עמלים בניו של הגאון רבי יעקב יהודה העכט זצ"ל שארגן והנחה את המעמד כשבניו ירשו אותו עוד בחייו של הרבי ובפני הרבי.

אבל לאיש הואנדליזם והתככנות ההזוי מנדי הנדל, ראש התנועה המשיחיסטית, העומד מאחורי כל ההזיות שלהם - כגון חלוקות דולרים מידי בחורים שמתחזים לרבי ותפילות בלי חזן כי 'הרבי הוא החזן', ודגלונים משונים על כל הבגדים, וחינוך ילדים שכל מה שהרבי אמר לא נכון, רק מה שהנדל מסכים וצנזור של רוב דברי הרבי במשך השנים, מפריע קיום המעמד.

הוא, כדרכו להילחם בכל מוסד ופעילות שהקים הרבי מליובאוויטש זצ"ל, החליט להילחם עד חרמה בתהלוכה של קידוש שם שמים. הוא מאיים כעת על הרבנים למשפחת העכט: "יהיה השנה דם". הוא מזהיר אותם שאם לא יתנו לו להחליט איך תיראה התהלוכה - הוא יהרוג אנשים. הוא רוצה להכריז את ההכרזה ההזויה שהמציאו המשיחיסטים - 'יחי אדוננו' במהלך התהלוכה, והרבנים העכט מסרבים בכל תוקף. לכן הוא מאיים ברצח ובאלימות.

בתהלוכה שהתקיימה לפני שנתיים, הכל התנהל כתקנו, עד שהברנש הנדל קפץ על הבמה בחילול ה' נורא מול עשרות אלפי ילדים מבתים חילוניים, וצעק כאחרון הפרחחים 'יחי אדוננו' במיקרופון. הרבנים העכט הורידו אותו מהבמה אז הוא שלח את אחד הביריונים שהוא מחזיק תחתיו לצעוק במיקרופון.

מקורות בתנועה המשיחיסטית מסבירים לי מה הביא את הענדל לבזות את עצמו עד כדי כך - בדרך כלל הוא רק שולח את חייליו לפעולות טרור והפעם הוא בעצמו עלה - כי הוא היה צריך להוכיח נאמנות למפלגה המשיחיסטית. באותם ימים כעסו עליו הבחורים המשיחיסטים כי חשבו שאינו מספיק משיחיסט, כי הוא רוצה להיראות בעיני אנשי קראון הייטס שפוי, אז הוא כותב להם מודעות בלי תוארי 'יחי' ושליט"א. משום כך עשה את המעשה ההזוי הזה.

בוא נראה כמה הרוגים ופצועים יהיו השנה ממעשי הנדל.

22 תגובות:

  1. הרב ניר בן ארצי אמר שתיכף יהיה מלחמת אחים בחו"ל היות ולא עולים לארץ ישראל.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון היקר!
      בכתבה כזו אתה רק מוכיח את רמת השפיות שלך עצמך...

      תמורת כמה גרושים שמשלמים לך אתה מוכן להמציא סיפורים ולהזות הזיות לקטלג אנשים על פי חלומותך או על פי האינטרסים המכוערים שלך.

      על אפך וחמתך הרוב המוחלט של חסידי חב"ד הינם אנשים הרבה יותר שפויים ממך ורובם הגדול מאמינים באמונה שלמה שהרבי מלובאוויטש הוא המלך המשיח. אתה לא מסכים? אף אחד לא חייב אותך, אבל תנהג בכבוד!

      אני לא יודע איזה דמיון מצאת בינינו לחסידי גור שלכן אתה יוצא נגדנו בקביעות מתוך שנאה עיוורת וחולנית בלי להסתכל ולהתעניין בעובדות...

      מחק
    2. עכשיו אני מבין מאין נבואות הזעם... מאיזה תמהוני שהצהיר לא פעם שאינו ת"ח ועליו אתה מסתמך... כל תגובה שלך יותר הזויה מהקודמת, ומה אומר הרב "רן סילם שליט"א פוסק הלכה"?

      מחק
  2. Shaulzohn, enough with the lies!
    Here's what really happened three years ago:
    http://www.youtube.com/watch?v=yjo8XDDp09c

    השבמחק
  3. תמשיך להכות בהענדל, אתה רק מראה כמה חסר מידע אתה, וכמה אינטרסנט, בשליחותם של מחבלי חב''ד שנקראים בפיך השפויים לדאבוננו..

    השבמחק
  4. געוואלד כמו שנאמר בשפת הסינית.
    טוב שכשבאתי לארץ וראיתי את הניאו נוצרים מיד לקחתי רגליים בידיים וברחתי מחב"ד.
    חבל שחב"ד הפך להיות כת, למרות שלא כולם. למרות שמשפיע שלי יחסית משיחיסט, אבל בתור משהו שחונך לפי ערכי חב"ד מקוריים כואב לראות את "חסידי חב"ד" (אם אפשר לקרוא להם כך),
    שלכל אחד יש רבי משלו בין הרגליים

    השבמחק
  5. קישקוש אחד גדול!!!
    מנדי הנדל לא עומד מאחורי הדולרים והתפילות וכו'
    זה התחיל עוד בקושי לפני או אחרי שהוא בא לגור בקראון הייטס

    חוץ מזה בחבד מעולם לא היו "הרוגים ופצועים" או "איומים בדם רב" כמו שאתה כותב וגם האלימות בחב"ד היא ברובה ככולה בין בחורים משולהבים ומשועממים
    וגם הבלגן שהיה בפאראד לפני שנתיים הסתכם בצעקות וכמה דחיפות פה ושם וזהו ודקה אחר סיום בפאראד כבר לא זכרו כלום

    בחבד, המחלוקת היא בעיקר בדיעות
    והמחלוקת החריפה יותר בין בתי המשפט וכו' בעיקר בין 'ראשי חב"ד' כביכול אנשים שאוהבים כבוד ושררה ולא רבי ולא אלוקים
    בקיצור מצבינו במחלוקת כחבדניקים יותר טוב מכולם
    אין אצלינו 'הרוגים' ולא 'פצועים' חיים בשלום

    השבמחק
  6. פשקוויל בנוסח אונגרי נלעג כמו במאה שערים או וילאמסבורג שרק בהשאלת כמה סולמות מאדון שמידל אפשר לרדת לסוף דעתו ולא פלא שהוא מתפרסם פה באתר הפשקווילים ההונגרי של שאולזון שאוהב וחי את זה. הפשקויל הגאוני עוסק במנדי הנדל שהוא 'כוי' כלאיים של חי,' ובהמה. שיש דרכים שהוא דומה למשיחיסט מטורף, ויש צדדים שהוא דומה לאנטי קיצוני. יש צדדים שאינו דומה לא לזה ולא לזה וכו'. חן חן לפשקויל המדומין והגאוני שעשה מהנדל סלט אחד גדול

    השבמחק
    תשובות
    1. חמשה רועי חשבון מדופלמים ישבו על מנת לפענח צד אחד באישיותו של הנדל ואתה רוצה במחי על רגל אחת לפענח אדם שמחליף דעתיו 10 פעמים בזמן שירושלמי ממוצע מחליף גרביים פעם אחת? שאולזון כל עוד שאתה לא מעסיק חמישה איסטריונים מהשכונה במשרה מלאה אל תכתוב עליו אלא אם אתה מחפש לעצמך בושות

      מחק
    2. אני מסכים להכל חוץ מדבר אחד. ירושלמי מחליף גרביים בממוצע פעם בחודש. בזמן הזה הנעדל מחליף 770 דעות... לכל הפחות כמובן

      מחק
  7. כמה שטויות אפשר לכתוב.
    אתה כנראה לא מבין כלום במה שקורה בחב"ד בכלל וב770 בפרט.
    מספיק עם ההגזמות נגד המשיחיסטים שבדעה איתם רוב אנ"ש.
    אף אחד לא שופך דם ובתוך חב"ד יש אחדות נפלאה גם בין אלו שלא מסכימים בקו המשיחיסטי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את השטויות האלו לא חיים כתב ופה מתחילה הבעיה. פעם את רוב הכתבות חיים היה מנסח בעצמו ולכן רוב הכתבות שיקפו את המציאות. היום כל ילד שיש לו אינטרנט כותב לחיים את החלומות שלו וחיים ברוב תמימותו (כך אני מקווה) מכניס אותה.

      מחק
  8. eall you write is 100% true is because of people that writ things off that hendel gets away with whatever he wants till this very day!

    השבמחק
  9. המטרה של ועד היהדות הנאמנה היא לדחוף את חב"ד מחוץ למחנה היהודי. חב"ד תיעשה לכת חיצונית כמו הקראים. ככל שההשתוללות בארועי חב"ד תגדל כן תואץ הפיכתם של אנשי חב"ד לזרים גמורים והוצאתם מהחוג שאיתו אפשר להידבר, לאכול ולהתחתן. כשם שיהודי יר"ש אין לו ענין עם קראים ופרבוסלבים, כך לא יהיו לו עניינים עם חב"ד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אתה נלחץ ירא שמים יקר האטהאט טו לג בעומר מגיע תעמוד מול הראי ותגיד תוך כדי יראת שמים כמובן לשם יחוד על מצות גילוח הזקן איזה חג נפלא זה לג בעומר סוף סוף אפשר להתפטר מהצלם אלוקים המעיק ולהראות גלח

      מחק
  10. הם המציאו את ה'יחי'?! להענדל יש קשר ל'דולרים'?! אני בטוח שהצחקת פה הרבה מאוד אנשים...

    שאולזון היקר, תתעסק בנושאים שאתה יותר מבין בהם, אתה פשוט עושה מעצמך בדיחה...

    השבמחק
  11. נו שיגיד יחי אפשר לחשוב שזה מפריע למישהו כאילו כל חבדניק לא מאמין שהרבי הוא המשיח (אבל אסור לפרסם....)
    החבדינקים פצועים מ ג" תמוז ומכל השגעונות שדחפו להם בשנים שהרבי תפקד חלקית... כך שחלקם משחיים (בגלוי או בהסתר) וחלקם כופרים לגמרי (בסתר)
    תפנימו גם אם הוא משיח או לא אי אפשר להחזיק את המקל משני הקצוות
    מאמינים אבל לא מפרסמים.. מה זהו סוד מדינה צריך להשבע לתנועה לפני שמגלים אותו..
    אני בטוח שהחבדניקים מבינים למה אני מתכוון

    השבמחק
  12. כידוע שבחב"ד יש בעייה רוב החסידים ככלל לא רוצים לשמעו שום סיפורים על המשיחים מבחינת מה יש לנו איתם .ע"כ זוהיא הסיבה של מיעוט התגובות נגד המשיחים, מה שכן שדוקא מחכים שמפעם לפעם יעשו כדרכם את מה שהם יודעים מעשה טירור וכך הם מאבדים עוד ועוד אנשים אע"פ שכל המשיחים ככלל הם מוזרים .ותימונים .והבחורים פרקלך. שאינם מתקבלים בשום מקום .וכמובן שפה יש להם הזדמנות להראות אנחנו קיימים. ועוד נקודה היות ןמנדל הנדל שאף להיות המלך והוא עושה חשבון שאם ינבחו את ..היחי.. ויש אנשים ובתי ספר וישיבות שהם לא יבואו . והנה כבר קורה שלא באים בגלל המשיחים . וזה נצחון למשיחים הנה הרסנו עוד מפעל של הרבי.
    ולענין שאתה כותב על פצועים והרוגים שום דבר לא יקרה מה שצריך לעשות זה טליפן אחד לשומרים . אבל לצערי הרב אצל משפחת הכט זה לא יקרה וזה כבר הבעייה שלהם.

    השבמחק
  13. למספר 2 ,אתה בא בטענות למה מתנפלים עליכם מדי פעם אנחנו לא חסידי גור אז בוא ונלמד אותך קצת היסטוריה חסידי גור יש להם היסטוריה של עשרות עשרות שנים, נו אזיש מה לכתוב, אבל המשיחיזים רח"ל אם אפשר להגיד ע"ז קיים בכלל כ 18 שנים ומה בדיוק הספקתם ובוא חשבון מה קורה ב.770 עשרות פעמים מכות .זריקת שולחנות על השולחים, ובכלל גרשתם את החסידים משם, הרב קפלן מצפת, הרב.ביסטרצקי, הפרעות בכל כנס עם הדגלים הקמת בתי משיחים איפה שיש בתי חב"ד חילול שם הרב בתעלוכות ,וחילול השם עם האגרות קודש במירון. מפריעים בחתונות הרשימה היא ארוכה.
    אבל את העיקר משיחי הקטן אני בא אתך חשבון...
    האם שמעתה על משפט השומרים שמנדל הנדל ןחבורתו אירגנו אז כל הסיפורים שחיים שאולזון כותב באתר זה אפס וכולם מכל הסיפורים פה עוד לא קראתי סיפור מצמר כמו משפט השומרים, ישבו שישה מהחברה הפושעים המשיחים המובחרים שנבחרו ע"י הנדל ןהעלילו עלילות שאין בין הדימיון כלום, והמטרה להכנים שישה יהודים אבות לילדים ל שלש עשרה שנים לכלא, וכך ישבו במשך שישה שבועות וחיללו שם שמים עם הכיפות והדיגלונים ימ"ש , זה על קצה האצבע על עלילות המשיחים, חבל מאד בטח הייתה מרגיש מאד טוב אם היו יושבים בבית סוהר
    והייתה בא לעשות איתם מבצעים, האם זה פעם קורה אצל חסידות אחרת, אבל לפחות השומרים לימדו אותכם לקח מאז אתם יושבים ובפרט הנדל בחור שלכם וב"ה שקט בשכונה,,,
    ואחרי שהפסידו בבושות
    .,

    השבמחק
  14. אין צורך להיתדיין בעניין אבל . כ"כ נחפזו לכתוב בשפה רפה ולהשמיץ לחינם אז ככה.

    א' מי אמר שזה נכון הרי אף אחד לא הציג הוכחה ברורה שזה באמת נכון.

    ב' והוא העיקר, בא נעזוב לרגע את מה שמישהוא כזה או אחר עם אנטרסים או בלי מנסה לומר, ריב או לא ריב... הרי למעשה ללכת ולפרסם על תהלוכה, ושלא נדבר על סתם תהלוכה, אלא על תהלוכה המרכזית של חב"ד בעולם!! הרי 'תהלוכת ל"ג בעומר' זו "המצאה" של הרבי ולקיים תהלוכה עזבו את. היחי לרגע אבל לפרסם בלי תזכורת מינימלית על רבי...? ליובאוויטש..? חב"ד..?? בקיצור עשו מהעיניין היפה הזה של הרבי עניין של כסף ופוליטיקה פרסום מה לא..... אז לפני שמישהוא מכם ולא משנה מאיזו סיבה מחליט להגיד שלהכריז יחי אדונינו זה לא תקין ולא כשר וכ"ו אז בראש ובראשונה שיזכור שרבי, משיח, חב"ד, זה לא ביזנעס ולא עושים תהלוכה כי בא לי אלא כי הרעבע ייסד את והצורך בקייום תהךוכה הוא רק בכדיי לזרז את הגאולה זה + כל המעלות שהרבי דיבר על התהלוכה כולל את זה שרשב"י נמצא בתהלוכות.
    אז אחרי שהסכמתם איתי נו בחייכם מה כ"כ משנה לפוליטיקאים האלה שיכריזו יחי...???

    השבמחק
  15. בא נאמר ברור.
    הנדל רוצהלהשתלט גם על המשיחיסטים ועל כן הוא הכי נגד הדולרים יותר מכל אדם אחר ביקום!!!

    השבמחק
  16. חיים צדק!
    http://bshch.blogspot.com/2013/04/blog-post_3199.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.