רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באפריל 2013

הפחד של גור מ'בעולמם של חרדים' חוששים שהחומר יגיע בעקיפין לציבור ועושים הכל שחלילה לא ישמעו ולא יידעו מן הקורה באמת

כך כותב לנו חסיד גור:

הטרוריסטים והממסד בגור משתולל לאחרונה מזעם, אין להם מה לעשות נגד ישראלזון שחושף את השחיתות שלהם לעין כל.

הם קלטו שבמלחמה הם לא ינצחו אותו, אז הם מנסים למזער נזקים לפחות בבית פנימה, ע"י העמקת משטר הטרור וההפחדות, הכל על מנת שהכתבות של ישראלזון לא יסתובבו בין החסידים.

הדבר התחיל בפסח דהאי שתא, בתליית מודעות בכל השטיבלעך ברחבי הארץ (הנוסח מצו"ב) בהם מבקשים הרבנים (המשמשים כידוע כחותמת גומי בעלמא) לסתום פיות של אלפי חסידים ברשימה של הוראות דרקוניות.
בין ההוראות המגוחכות (ומתאימות לגן טרום חובה) ניתן למנות את הפיסקה שכל המקבל מייל עם ליצנות או חדשות חייב לשלוח מכתב מחאה לשלוח וגם לברר למי יש השפעה עליו ולדווח לאותו אחד כדי שיניע אותו ממעשים אלו.
המטרה של הוראה זו שקופה כביעתא בכותחא, כל דבר שמקורו משאולזון מוחזק לליצנות וכפירה ולכן אין לו מקום במחנינו.
שים לב אגב שצריך לשלוח מכתב מחאה, ולא די ב"השב" רגיל (כנראה המניות של הדואר עומדות לעלות על חשבון המניות של גוגל...).

הוראה אחרת עוסקת בהימנעות מעיסוק בדברים בטלים בבתי החסידים. לכאורה מטרה נעלה, ומי הוא אשר יתנגד לכך. אלא שמעניין שהוראה זו נולדה בעקבות הפריחה של האתר של שאולזון. כך שההוראה הורתה ולידתה בחטא, וכל הסיבה היא שהם רוצים למנוע מהציבור לדעת, ושהמידע לא יעבור הלאה. ולא די בכל שהם מבצעים באברכים תמימים פשעים נגד האנושות הם גם אוסרים לדבר על כך. מי שלא טמבל יודה שזוהי המטרה שמתחת לדברים. וכשחושבים ע"ז המטרה כבר פחות נעלה...

המודעה הזו נתלתה כבר בפסח בכל בתי החסידים, ואני יודע מקרוב על טרור מצד כל מיני רבנים ועסקנים נגד אברכים שעושים קיפקעס או נגד אברכים שיש להם מייל שידוע שעובר דרכו חומרים שלא מוצאים חן בעיני המערכת. ויש הרבה איומים והפחדות וצעקות בענין.

הסיבה שמודעה זו עדיין לא עלתה לרשת היא הפחד של האברכים שיעלו עליהם. וזאת מחמת שכל מודעה שונה מחברתה, והטרוריסטים שתלו נקודות ופסיקים וכו' שיהיה ניתן לזהות בהמשך מי מוציא את הדברים לאינטרנט ולשאולזון. לכן לא סרקתי את המודעה אלא שכתבתי אותה מחדש עם הרבה שינויים, בצורה שאין מצב לעלות על השטיבל ממנו הועתקה.

כל ההוראות הם במסווה של דאגה לציבור ושמירה על הרוחניות וקדושת המחנה בענייני מחשבים ואינטרנט, בהם אני לא מזלזל, אך באמצעות המסווה התמים הזה הם מבקשים להשליט טרור ואלימות במקום הידברות, ומדובר בניצול ציני וזול ביותר. כך במעטה של "חיזוק" ו"התעוררות" באידישקייט או חינוך הבנים וצניעות (או בשם כל מיני אידיאלים מזדמנים) מחמת צרות או מחלות שונות שפוקדות את העם היושב בציון בכלל או את הקהילה בפרט הם משיתים על הציבור תקנות, שעה שדווקא הממסד והטרור השולט הוא האחראי לצרות הללו, בהתנהגותו שאינה תואמת שום סעיף בשו"ע!!!

מה שקורה שאין למערכת של גור סיכוי להלחם נגד העולם החיצון, כי שם הרי הם והאדמו"ר שלהם מזמן הפכו ללעג וקלס, בזכות ולא בחסד... ולגביהם אין לו שום שליטה. מה שהם מנסים זה להשליט טרור בבית פנימה מול הקהל העצום אך הכנוע, אותו קהל שניתן לשחק בו משל היה פלסטלינה, וניתן להנחית עליו כל אשר יעלה במוח הכי מטורף, ולכך הם מנסים תחילה לצמצם את המיילים ואת התעבורה בתוכם, ולאחר מכן גם מי שיש לו מייל והצליח לקבל חומר של שאולזון, שלפחות לא ידבר ע"כ הלאה בשטיבל שלו.

הרבנים שנבחרו עתה הם ר' שמואל דוד הכהן גרוס ור' אריה זילברשטיין, אני מאמין שהם לא אשמים, והם קרבנות של האימה והטרור, ובאופן כללי הרבנים בגור היום אינם רציניים (רובם) ואינם פוסקי הלכה מובהקים אלא אנשים שניאותו להיות חותמות גומי זולות לקריזות של המערכת, ובעצם אינם אלא "חותמי בלנקים", כי מביאים להם את הנוסח מוכן ומסודר, ואין להם שום אפשרות לשנות או להסתייג משום דבר, וגם אין להם אפשרות להימנע מלחתום.

ולך לא נותר לי אלא לומר שתמשיך במלאכת הקודש שלך, וכמאמר החכם שאור השמש הוא הגורם שמחטא הכי טוב...

5 תגובות:

  1. מתי כבר תניחו להגאון הצדיק הרב גרוס שליט"א לנפשו?

    אתם יורדים לחייו ומנצלים את צדקותו פשוטו כמשמעו.

    הוא היום לא מייצג את גור אלא את כל רובדי יהדות החרדית באשדוד חסידים ליטאים אשכנזים וספרדים ורבים צריכים לו.

    תרדו ממנו!!!

    השבמחק
  2. הגרש"ד גרוס שליט"א הוא צדיק יסוד עולם, איני מקנא בגערער טרוריסטים שממררים לו את החיים.

    השבמחק
  3. הגאון הצדיק הגרש"ד גרוס שליט"א הוא מצדיקי יסוד עולם שעליהם העולם קיים.

    איני מקנא בגערער טרוריסטים שמטרידים ומציקים לו.

    השבמחק
  4. הלוואי שיעזוב את קהילת גור באשדוד, שרק יודעים למצוץ את דמו והוא בצדקתו ותמימותו מקבל עליו את הדין.

    הוא ראוי וצריך להיות ממנהיגי הדור ללא שייכות לשום מפלגה.

    השבמחק
  5. הוא לגמרי לא תמים, אלא מקיים בנפשו מוטב להיות שוטה על ימיו ולא להיות ח"ו רשע שעה אחת לפני המקום.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.