רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 באפריל 2013

האדמו"ר מללוב: הסטרא אחרא נלחם בהרב ברלנד ומעליל עליו עלילות שוא

מדובר בהאדמו"ר מללוב בורו פארק המגן על הרב אליעזר ברלנד וטוען כי מדובר בעלילות שוא. אלו דבריו כפי שקיבלנו מחסידיו

דברים חוצבים להבות אש על הפוגעים בגאון הצדיק רבי אליעזר ברלנד שליט"א:
כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א דיבר בריתחא ובכאב עצום על הפגיעה והעלילה הנוראה בגאון הצדיק הרב ברלנד שליט"א וזה לשון קדשו: "הרב ברלנד שליט"א תמיד עבר נעבעך מעברים קשים, הוא יהודי חשוב א גרויסער תלמיד חכם.
זוכרים אותו משנים קדמוניות, איך שניהל ישיבה ביד רמה וקירב עשרות אלפים לתשובה, ולכן אינו פלא שהסטרא אחרא נלחם בו, ומעלילים עליו עלילות שווא". הוא העלה בחורים משאול תחתיות מאשפות ירים אביון להושיבי עם נדיבים נדיבי עמו ועשה מהם דרהויבענע אידן תורה יראת שמים תורה ועבודת חסדים".

"זכורני בשנים קדמוניות ראיתי את הרב ברלנד בכותל המערבי איך שניגש ברצינות ובהתרוממות ונישק את אבני הכותל. תפילת מנחה פשוטה נראתה אצלו באש קודש וחיות בקדושה".

"זה מעשה היצר וואס האט זיך פאלייגט אויף אים, ולא יכולים להבליג ולשתוק וצריכים להרעיש ולהפוך עולמות, וחברך חברא אית ליה וצריכים לדבר עם העסקנים שיהפכו העולמות שיצילוהו ולראות לדבר עם כל מי שאפשר". 

רבינו שליט"א התייחס לפרשת המאסר הקשה והעלילות שסובלים דרובשקין ווברמן:  "שאצל הגויים הוא בבחי' ומשפטים בל ידעום ונידונים רק למאסר שנה או שנתיים, אבל ביהודי אשר מעלילים עליו שקרים עוצרים אותו מיד ונהיה בילבול הנפש, כמו דרובשקין ווברמן  ששלעכטע גויים העידו עדויות,ותיכף פוסקים השופטים את דינם הנורא ליכנס למאה שנים בכלא לפחות".

רבינו סיים ואמר: "שהוא מבקש מכבוד העסקנים שיעשו ויפעלו למען הרב ברלנד במה שאפשר בכל כוחם, וילכו  כדרך יעקב אבינו בג' אופנים דורון תפילה ומלחמה, היינו בתפילה שיהודים יתפללו עליו ועל כל ישראל, דורון ומלחמה, לנסות בטוב ואם לא יועיל לילך במחאות והפגנות".

רבינו הביע תפילתו ותקוותו: "הקב"ה יעזור שישוב בשלום לארה"ק מתוך שמחה ושלות הנפש, שיוכל להשפיע הלאה להרמת קרן התורה".

4 תגובות:

  1. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  2. מהמעגל הפנימי של האנשים הקרובים למערכת הכלכלית של שובו בנים(מאחד מ'הפורשים' בעקבות הפרשה המבישה הכרוכה בשמו של הרב ברלנד) נודע שכל הידיעות בקשר למצבה הכלכלי הקשה של ישיבת שובו בנים. הינם מסך עשן נואל בכדי לצוד את ליבם של נותני הוראות הקבע אשר עדיין נמצאים בספק בעקבות הפרשה המביכה, וש'יתחזקו' בהמשך הזרמת הסכומים האדירים שמגיעים לכסא ההנהלה/המשפחה. דרך שמות כיסויי שונים כגון נחמת ציון/שובו בנים/יגדיל תורה/תומכיה/ישיבת ברסלב העיר העתיקה ועוד ולאפשר למוסדות הישיבה למכור את הנכסים לפני הסתעפות חקירת המשטרה ומפחד שהמשטרה תשים ידה על נכסים אלו. כפי שנעשה בכל מקרה של עבירות כלכליות מסוגים אלו שנעשו בעבר ע"י מוסדות הישיבה !

    השבמחק
  3. גבאי הרב שכטר שליט"א מחו נמרצות על הנסיון לערב את הרב יעקב מאיר שכטר שליט"א בפרשייה השנוייה במחלוקת . והרב אמר לגבאים שאין רצונו להתערב בדברים מסוג זה.

    השבמחק
  4. מייל שהגיע לחשובי ברסלב מאה שערים.

    ממידע שהתברר לי כעת מאחד מהעסקנים החשובים בברסלב המעורה בעניין:

    בעקבות מידע שווא לפיו כביכול מתרקמת עסקה בין משטרת ישראל לעורכי הדין של הרב ברלנד שליט"א. יצאה הודעה מסודרת ממשרדי היחב"ל שהם אינם עושים עסקאות עם נחקרים שנמלטו מן הארץ מאימת החקירה (שזה וודאי לא מבשר טוב לעניינם) ובוודאי אינם שועים ל"תביעות" של נחקרים נמלטים. כגון עזיבת הארץ. הברחת נכסים ועוד . ודינם כדין כל פושע נמלט. וממשרדי היחב"ל הוסיפו שאינם יודעים מיהם האינטרסנטים שמוציאים הודעות כזב כביכול מטעם המשטרה. ואין זאת אלא ניסיונות לשיבוש החקירה שעונשם מוגדר בחוק. הודעות מוסמכות תצאנה ממשרדינו בהמשך בצורות המקובלות ולפי כל הנהלים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.