רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2013

בזיונות בשבת התאחדות של חסידי ויזניץ באירופה בקושי 150 איש שזה כולל מקומיים ואורחים מארצות הברית

אין זה פלא מדוע מיהרו בויזניץ לשלוח מכתב לעורכי העיתונים החרדים שחלילה לא יפרסמו תמונות של ר' ישראל. לראות תמונה שכזו לא מחמיאה כלל. ר' ישראל ערך שבת התוועדות בצירך שבשווייץ לשם אמוריםהיו להגיע כל חסידי ויזניץ באירופה

אז הנה תראו כמה היו שם, מי שספר טוען כי היו רק 146, אבל אני יפרגן אפילו מאתיים ואשאל היכן הם המוני חסידי ויזניץ באירופה, מספרים כי יש להם שם אלפים ומתברר כי אין יותר מכמה מאות וגם זה מתחלק בין האחים

15 תגובות:

  1. ר' חיים אני לא מבין!!!
    בבעלזא מגיעים אלפים לאירופה.
    זה לא חינוכי, מושחתים, עושים טרור,
    ומה לא כתבת בגנות הנסיעה לבעלזא!

    עכשיו בווישניץ שלקחו דבריך ללב.
    ופחדו מתגובותך, ולא נסעו עם רבם,
    גם זה לא טוב!

    ממש כמאמר חז"ל,
    או לי מיוצרי, ואוי לי מיצרי.

    ר' חיים אני כבר מקבל סחרחורת...
    בבקשה, קח לך עורכים שיסייעו בעדך.
    ועל ידם לא תוציא מתחת ידך, "דבר שאינו מתוקן"
    כי נבול תיבול אתה וכל העם.
    וחבל!

    יעקב אורגל

    השבמחק
    תשובות
    1. לכבודך אשיב

      כפי שהסבירו לי, בכינוס בויזניץ אמורים היו להתוועד בשבת כל חסידי ויזניץ באירופה, ואם זה כל מה שהם יכלו להביא, זו בדיחה

      לא חסרים עשירים וגם מעמד הביניים שממדינה למדינה באירופה יכולים להרשות לעצמם, מדובר בגרושים יחסית לטיסות מישראל וארצות הברית לאירופה

      הצד הלא חינוכי בבעלזא היה המחזה, הרכבים של הוליווד, הראיתי רק את מה שאפשר ממה שיש באוטובוס, אם אעלה את כל התמונות ואם תבקש אשלח לך באימייל תראה את החלקים של מיטת מסז' בר ועוד כל מיני תפנוקים כאלו, זה לא מתאים שרבי יסע ברכב כזה לעיני החסידים בכלל וצעירים בפרט

      מחק
    2. קהל יפה הגיע ואתה מעצים את החסידות כדי להשפילם. ויזניץ מעולםלא טענו שיש להם אלפיים משפחות. ותראה בתמונה שאפילו לא הכינו טורבנות לכזה קהל. אז זה לא בושות ובענין ששלחו מכתבים לעיתונות, אין קשר! זה צירוף מקרים

      מחק
  2. זה ידוע שלר' שרול יש ציבור יותר גדול בארץ (לא חסידים אבל רשומים במפלגה) ולר' מנדל יש ית רוב ציבור האמריקאי והארופאי ובגלל זה בארה''ב ובאירופה בתי הכנסת והמוסדות נשארו ביתי חסידי ר' מנדל.
    הרי ב18 שנות גלותו של ר' שרול, הוא התגלגל בחו''ל וכך למדו להכיר אותו מדי טוב בכדי שהם יהו חסידיו, עוד סיבה, בארץ היה טרור ומי שהלך לר' מנדל זרקו אותו מהכולל, או את ילדיו או את נכדיו מהישיבות ותלמודי תורה וכו' מבית הכנסת וכן' אז רוב העולם שלא רצה בעיות נשארו להיות בויזניץ לא כי הם חסידים רק כדי לא להכנס לצרות ובעיות, מה שאין כן בחו''ל שהבחירה הייתה חופשית ואר רוב רובן עברו לר' מנדל. נכון תחשבו שאני מנדליסט, אז שיהי

    השבמחק
    תשובות
    1. מנדיסטעל יקר

      מי שהכיר את ר' ישראל, היה מלא השתוממות, איך שהוא לא דיבר לא רק על אביו, אלא גם על אמו המרשעת המכשפה הידועה לייטשע פאנעט שהיא היתה אשמה בכל הפרשה שלו, וכל המלחמה שלה היתה, בגלל שהיא רצתה כשנולד שהוא יקרא מנחם מענדל על שם אביה אבל לבסוף קראו לו ישראל על שם האהבת ישראל, ובגלל זה מיום היוולדו רדפה אותו המרשעת הזו.

      עכשיו למה באמת החו"ל הם יותר חסידים ממענדעלע, הסיבה פשוט, כי הם לא מכירים אותו מקרוב, והם לא מרגישים כל הזמן את המשוגעתן שלו, הם לא תופסים שכלל ישראל מסתכל על מענדעלע כמשוגענער מוחלט, כי הם גרים רחוק, וגם כשהם באים מנסים לא לעשות את השטיות האלו

      בתקוה להבנה

      מחק
  3. איזה שטויות, כל הבתי מדרש של ויזניץ והמוסדות נשארו בידי ר' ישראל .

    כאירופאי אני יכול לומר לך בדיוק כמה יש לכל צד בויז'ניץ.
    אז ככה בלונדון היו בערך 130 משפחות שהתחלק 100 לר"י ו30 לר"מ.
    באנטוורפן היה בערך מאה משפחות 90 לר"י ופחות ממנין לר"מ.
    במנשסתר יש כשלושים משפחות בודדים של ר"מ.

    ועכשיו לחשבון הכללי של חסידי ר"י יש בערך 220 משפחות באירופה , קחו בחשבון שלא כל אחד יכול להגיע , אז 150 זה יפה

    השבמחק
  4. סימן אחד מיני רבים שכת ר' ישראל בויז'ניץ קורסת.

    השבמחק
  5. איזה צחוק !
    אני הייתי שם!
    זה תמונה ממוצאי שבת מאוחר בלילה כשהרבה אנשים כבר מתפללים מעריב בצד, השווייצער עזבו וכו'
    תמונה מגמתית שכנראה המנדלסטים שולחים לך
    מבלגיה הגיע אוטובוס מלא עם 50 איש + 14 רכבים = בערך 110 איש לבד
    שזה כמעט כל המתפללים ההיהמ"ד שם.

    מלונדון ( שזה נסיעה מפרכת של 15 שעות, ובעוד כמה שבועות הרעבע מגיע לשם לחדשיים) הטריחו עצמם לפחות איזה 50-60 איש.

    מישראל לא הרשו אף אחד להצטרף

    עוד הצטרפו כמה אנשים מווינה וממנשסטר, וחסל כל "אירופה"

    חוץ משווייץ עצמה שמשם "התטרפו" או איזה 150 איש ( וויזניץ עצמו יש לו בשווייץ טולי 20 איש)

    אז אני לא מבין בדיוק מה הבעיה שלך, לי זה נראה ייצוג מרשים ביותר, הרבה מעבר 150, אני ספרתי בטיש יום שישי בערב איזה 480 איש

    השבמחק
  6. אוי שעות אני צחקתי... 480 איש? בטיש ליל שבת היו בערך 110 ומתוכם 30 היגיעו עם ר' ישראל מא"י. אין ספק - הוא קורס.נשארו אולי 80 מכל אירופה. מלונדון באו חמישה. מבלגיה שישה... איזה ביזיון... איזו כלימה...

    השבמחק
  7. ייש"כ, חשבתי לכתחילה שאתה רציני אבל כשכתבת שנסעו 5 איש מלונדון הוכחתי שאתה סתם מבלבל את המוח בשטיות או שאתה סתם מטורף או מנדליסט כי זאת אני יודע עובדה שנסעו כ50 60 מלונדון. כמו''כ מי שכתב למעלה שרוב החסידים בחו"ל הלכו למנדל הוכח שאינו יודע בין ימינו לשמאלו מהנעשה בויזניץ

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. Menuvel!! go to the sites you belong on. not here in a heimishe place. your in the wrong place

      מחק
    2. וואו וואו טפו טפו חמסה חמסה לגערער הזה תגיד לי גוראי מטורף ומטונף(ואני קורא לך כך בגלל פיך) ככה מגינים על כבודו של האדמור של ברקת???עם כאלה ניבולי פה אתה מגן על כבודו של הרעבע שלך????????????????????????????????
      אומר לך תאמת אני מזועזע מהכתיבה שלך גערער חוסיד פששש אני פשוט בהלם מהמושגים שלימדו אותך בשטיבל כמה קללות וואו אבל בעיקר אני מתפעל ממך גערערערערערער על כך שאתה מספר ברבים את העבר שלך ואת הניסיון העשיר שלך ומפרט את כל האופנים שהתנסית בהם חחח לא חלמתי שאצלכם בגור יש ניסיון בכל כך הרבה צורות חחחחחחחחח

      מחק
  9. למה "חסיד גור" מגיב,
    הרי הכתבה על ויזניץ,

    השבמחק
  10. this menuval totally proves that he's a viznitzer- descendant of marmorosher chazeirim! fu disgusting

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.