רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

מכות ומהומות בחתונה פרטית טרוריסט מגור בשם יוסי פרנקל הסתער על טאומן ניסה לסלקו ובמקום פרצה מלחמה - בני המשפחה העיפו את הטרוריסט וגור סוערת

עד להיכן החוצפה ויותר נכון הטרוריזם מגיע נלמד ממה שקרה בחתונה בשבוע האחרון, פשוט לא ייאמן איך שהטרור הפך להיות בעל הבית והורס שמחות פרטיות

לפני שבוע ערך שמואל אהרן גוטמן שמחת נישואין בבני ברק.

בחתונה השתתף גם אחיינו, האברך טאומן מאשדוד, שהורחק לאחרונה מגור בפרשיית רוזנברג למשך של שלש שנים [זאת למרות שכידוע, הוא הסכים והלך עם יעקב דוד רוזנבוים לבדיקת פוליגרף בה התברר שאין לו שום קשר להשמצות על גור וכי ידיו נקיות מכל החשדות].

במהלך החתונה ניגש אברך צעיר בשם יוסי פרנקל משטיבל 56 בבני ברק [בן של אברהם פרנקל משטיבל רבנו תם בב"ב, וחתן של חיים דוד שפרנוביץ מהרי"מ לוין] לאברך טאומן, ודרש ממנו לעזוב את האולם. כך. בעזות מצח ובחוצפה. טאומן התעלם ממנו.

כשהמשיך פרנקל לצעוק על טאומן שיעזוב את האולם, ניגש ר' שלמה גוטמן שהוא אח של המחותן, לאברך פרנקל, וצעק עליו "זה שמחה משפחתית. תעוף אתה מהאולם". בתגובה קפץ האברך פרנקל הקטנציק ונתן סטירה מצלצלת לר' שלמה גוטמן מי  שיכול להיות אבא שלו. כולם מסביב היו המומים מהאלימות הברברית והחוצפה של פרנקל.

מיד ניגשו כל משפחת גוטמן לאברך פרנקל וצעקו עליו שיעוף מהאולם, ולא הניחו לו עד שעזב את האולם.

התגובות לא איחרו לבוא. הטרדות טלפוניות לר' שלמה גוטמן ולאחיו ר' יצחק מאיר גוטמן שהוא בעל תפקיד מרכזי במערכת החינוך בגור, עם איומים שיזרקו גם אותם מגור על כך שהם הגנו על טאומן.

כך זה נראה אצלנו היום. נערים פני זקנים ילבינו. צוציק מפגר בן 20 נותן סטירה לאברך בן 50.

27 תגובות:

  1. חיים, אין מה לעשות נגדם, צריך רק לייחל לה' שהסיוט הזה בן ה-17 שנה יסתיים כבר, היה מספיק.

    הבעיה היא שכל יום שעובר גדלים עוד ועוד צעירים שמחונכים ש"זו" היא הדרך רח"ל, והם ישאירו את ילדיהם לגדול בתוך אותה נבזות, ממש כפי שאירע עם חסידי ר' מנדלי בויזניץ.

    השבמחק
  2. שקר וכזב אני הייתי בחתונה לא היה כלום הכל התנהל על מישרים
    שקרן מי שהביא לך את המידע

    השבמחק
    תשובות
    1. שקרן זה אתה, גערער נבל. אני גם הייתי בחתונה, כקרוב משפחה מדרגה קרובה מאוד, והיה עוד יותר חמור ממה שמתואר כאן, רח"ל.

      הלא את כל פשעיכם אתם משקרים שלא היה, כמו שיוסף קופרברג בא לשכנע לאחר בחירות ברקת שהרבי לא לא ידע כלל מכלום, וכן שעכשיו הרבי נגד הטרור. אתם שקרנים מקצועיים.

      מחק
  3. מזעזע..
    איך זה יכול להיות שיהודים כשרים ונחמדים שהורתם ולידתם בקדושה ובטהרה וברית קודש חתום בבשרם יתגוששו ויריבו זה עם זה? ר"ל עד מכות לחי הגיעו..
    אחי ורעי חסידי גור היקרים והנחמדים, בבקשה גברו על היצר הרע והרבו באהבת חינם בממקום ח"ו שינאה, הלו אחים אנו בנים לאברהם יצחק ויעקב..
    ועוד משהו..
    אם אני הייתי בחתונה הייתי ניגש אל הנעלב או אל המוכה לפני התגובה, שעדיין הוא בחזקת הנעלב ואינו עולב והייתי מבקש ממנו ברכה..סגולה נפלאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך אתה יכול לגשת ב15 שנים האחרונות של ההנהגה הנוכחית לעשרות רבות מאוד של אנשים שדמם נשפך כמים רח"ל בחסות דת הרחמים והאהבה...

      מחק
    2. ושמא מסתבר מכאן שהורתם ולידתם לא היו בקדושה?

      מחק
  4. ככה צריך להיות. צודק פרנקל אין דרך אחרת לנהוג במי שנגד האד"ש ואחת דינו הוא ומשפחתו המורחבת לחטוף. לא הגיל קובע אילו הייתי שם הייתי נותן לשלמה גוטמן 2 סטירות לא אחת ואני בכלל בן 18.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכנים הוריו של פרנקל שכך עלתה בידם,אבי סבו עלה מפולניה שייך לחסידות גדולה מכובדת ומכבדת "גור" ועכשיו "נינו" שייך לכת אפגנית טיפוסית...

      מחק
  5. חייבים לבער את הקוצים מן הכרם, לא יכול להיות שכל חמום מוח יגיב כפי שעולה על דעתו, וכל עדת חסידי גור מקבלים שם של רשעים טרוריסטים ואלימים.

    היתה לפני יותר מחצי שנה וועדה שהיו אמורים לתת היתרים למעשים חריגים,ואז היה כמה חודשים שקט ושלווה, איפה הוועדה ? אנא מכם ? התעוררו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא היתה ולא יכולה להיות בגור שום וועדה אמיתית, כי הרבי הוא תומך הטרור הראשי כל שנותיו, הוא זה שבשנות אביו זרק כמה פעמים אנשים מגור וממקומות אחרים שיכול, ובמשך כל השנים נהר בטרור כלפי כל מי שלא התכופף, וגם כיום כל מי שרק מעיז לא לעמוד לשרותו ברדיפת מתנגדיו, נשרף מיד - ראה ערך הרב וקסלשטיין, הרב גרוס בעבר, הלעלובער, ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד.

      רק שעם מחלתו של הרבי ניסה ר' נחמיה [שהוא מהיחידים השפויים וטובי הלב בנושא במשפחה הנשיאותית], לחסל הטרור למען אביו שיזכרוהו לטובה, אך לא איסייע בידו.

      מחק
  6. ממש לא יאומן כאילו סיפור הזוי בנדיט מכה יהודי שיכול להיות אביו ועוד בחתונה איזה בזיון חובה לקחת את הבנדיט לדין תורה ונראה אותו גיבור גדול הוא חייב לעמוד לדין תורה מיד ! ורק זה ימנע בעתיד עוד מקרים חמורים היכן דעת תורה מדוע האדמור שותק ולא מרחיק את הבנדיט מהחסידות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כי האדמור לא יודע מהמעשה, מספרים לו רק מה שרוצים, המפאיה ל"ע שולטת היום בחצר האדמו"ר.

      מחק
    2. האדמו"ר לא רק שיודע, אלא נותן ההוראות. מי שמעט מכיר את האדמו"ר, אוי למי שיעשה ללא אישור רעיוני [- רוח המפקד] ממנו. רק, שהוא מאז ומתמיד אוהב להציג ש"לא ידעתי לא שמעתי".

      מחק
    3. נראה לך שיהיה רב שפוי שיעיז להסתבך עם הרבי מגור והמאפיה שלו ? אין כיום כמעט רב שמקיים "לא תגורו מפני איש", מפני הסכנה.
      הלא למחרת ישלחו את ישראל מרדכי בורנשטיין התורן לאיים שיפטרורהו מכל תפקידו כי אחרת הוא מסתבך עם הרבי מגור "אישית"...

      מחק
  7. לי נראה לפי הבורות וחוסר ידיעת העברית , התחביר והכתיב, כי מדובר באחד משועמם שכותב תגובות. גם מי שהלעיט את שאולזון לא יודע פרטים. והראיה. מי שהלך עם טאומן למכונת האמת היה ישראל אקרמן ולא רוזנבוים, אקרמן ניסה להציל את טאומן בכל כוחו. אבל במכונת האמת גילו שטאומן מסתיר משהו מרוזנבוים.
    חבל שאתם לא לומדים קצת הלכות לפני שאתם כותבים נגד אדמו"ר. ועוד יותר גרוע, גולשים באינטרנט נגד רצון אביכם, סבכם ואבות אבותיכם עד לדור המדבר, שם חזו כולם באדמה שפצתה את פיה במחלוקת הגדולה ושמעו את הצעקות "משה אמת..ואנחנו בדאים"

    השבמחק
  8. גערער שקרן !
    אני יודע מ"כלי ראשון" שמי שהלך עם טאומן למכונת אמת היו 3 המאפיונרים המשועממים: ישראל אקרמן, יעקב דוד רוזנבוים, ויוסל קופרברג.
    במכונת האמת לא גילו שום שקר, ואקרמן מעודו לא רוצה להציל איש, רק הסיבה שהמשיכו לרדוף את טאומן היא כיון שבצדקותו לא רצה להסגיר שמות.
    ומה הקשר בין משה רבנו לרבי מגור ? מי אמר מיהו משה ומיהו קורח ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אתה אם לא גערער שקרן. אני אישית שמעתי מרפול שיע טאומן מי הלך איתו.לא היה שם רוזנבוים ולא קופרברג. רק הוא אבא שלו ואקרמן. כנראה אתה יודע יותר טוב .
      מי משה ומי קורח. אולי נעלה את השאלה אחת ולתמיד ואיני בא לפסוק בין גדולי עולם:
      מיהתיר לכם לראותאת כלש האתרים המלוכלכים שאתם כתבתם את שמם באינטרנט וכן להכניס שמות של נשים זבל באתר האמור להיות חרדי.
      אני מסכים שיש "לא תגורו מפני איש" אבל הבור שאתם כורים לעצמכם הוא עמוק מיני עמוק, ורק אני יכול לרחם על מי שאתם מתיימרים לייצג, שאתם מייצגיו.
      גם אבותיכם, שאתם טוענים שהם מייסדי החסידות, מתהפכים בקברם- אלה שזכו להקבר-על בנים ריקים שכל מחשבותיהם מלוכלכות ועובדים דבר יום ביומו על ע"ז,ג"ע וש"ד.

      מחק
  9. האם התופעה הזאת לא התקיימה בגור לדורותיה?

    השבמחק
  10. חברה תנו להם להלחם אחד בשני הלוואי שכולם יתנו מכות אחד לשני צעירים לזקנים וזקנים לצעירים, אל תדאגו לא לכלל ישראל ולא לגדולי ישראל, אין תרופה יותר טובה לעם ישראל כיום ממחלוקת קשה ואכזרית בתוך קהילת גור הלוואי שיאוכלו אחד את השני חי ורק כך אנחנו נינצל.
    חברה תמשיכו בנשיאות מורכם ורבכם ושיזכה לחיות עד ביאת מלך המשיח לטובת כלל ישראל.

    השבמחק
  11. ב"ה כנראה גמרנו עם הרב וקסשטין יש לנו דם חדש,
    יפה שלא משעמם לכם תמשיכו לבדר את קהל הצופים,
    אכלו לנו שתו לנו, תמשיכו עם היללות, הקיטורים,רק תזכרו זה לא טוב לעור הפנים.

    השבמחק
  12. גם אני הייתי שם, והכל אמת, למעט צורת ההשתלשלות.
    מה שאני לא מבין, מה אתה רוצה ממשפחת גוטמן, אנשים טובי לב שלא נוגעים בזבוב, יכולת לספר על הטרור מבלי להזכירם בשמם אחד אחד.

    השבמחק
  13. האם הפרנקל הזה הוא נכדו של הרב איסר פרנקל ז"ל ונינו של הרב יצחק ידידיה פרנקל? ואבין הוא אחיינו של ישראל מאיר לאו

    השבמחק
  14. חסרי מעש כל הגולשים פה !!!!!

    השבמחק
  15. כל הכבוד ליוסי פרנקל שהבין שעשה טעות התנצל וביקש את סליחתו של ר' שלמה גוטמן.
    כל הכבוד לר' שלמה גוטמן שסלח לו.

    השבמחק
  16. פרנקל לא ביקש סליחה, רק קיבל שיחת עידוד מראשי המערכת למחרת ונהיה חשוב.

    ובכלל לא כל הכבוד לגוטמן שסלח, מדוע הוא לא לומד מרבו מרן שליט"א שאין מחילה וסליחה על האגו, ובפרט כשיש צוואה מהאמרי אמת ... ???

    השבמחק
  17. כולכם שקרנים הסיפור האמיתי הוא ככה.

    טאומן חיתן בת לפני חודשיים עם מנשה בנו של חיים שלמה פאזשאלובסקי (מתפלל בשטיבל ברחוב רב שך) החתונה היתה באולם פאר יצחק מסדר קידושין היה פנחס צבי קורנבלאט (מתפלל בשטיבל ברחוב שושנת יעקב) באמצע החופה הגיע הטרוריסט הנודע שמואל משה זשאלובסקי (מתפלל בשטיבל ברחוב ירעבם בן נבט) שהוא בנו של ברוך שעי זשאגובסקי (מתפלל בשטיבל ברחוב פלגש בגבהה) וצעק למנשה פאזשאלובסקי (מתפלל בשטיבל ברחוב וושתי המלכה) שיעזוב את החופה תיכף ומיד אחרת הוא יספר לכולם מה היה בינו לאברהם נח גדלובסקולביץ (מתפלל בשטיבל ברחוב חרבונא) היה שם צוציק בשם מיילעך לובלאפלוצקי (מפתפלל בשטיבל ברחוב המן האגגי) וכו'

    השבמחק
  18. השמאלי שבתמונה הוא לא הרב הגאון הצדיק וכו' הרב נחום קרנבייסר שליט"א ? אם כן זכינו לראות את אחוריו ואף חלק מפניו ולאו מילתא זוטרתא היא !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.