רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במרץ 2013

הבעיה עם מועדון המעריצים - מעניין שהחילונים למדו זאת מן המחבלים הליטאים

כשראיתי מה טוענים החילונים, נזכרתי במחבלים הליטאים גם הם באים באותה טענה אלי מדוע אני חסיד של הרב שטיינמן, הם כותבים כי אין להם שום טענה לגדלותו של הרב שטיינמן הבעיה האחת שיש להם שאני חסיד שלו

ברוך ה' שזכיתי ובזכותי אין טענות להרב שטיינמן וכי רק אני הבעיה. אבל מאוד מעניין איך שהחילונים טוענים את אותה טענה, כי אין להם דבר נגד אלוקים, הבעיה שלהם שהחרדים הם המעריצים שלו

לא הייתי נזקק לכך בכלל, לא הגבתי כל הזמן בענין הזה, אבל מאחר ומן השמים הזמינו לי את הענין הזה אז אזכיר לאותם אלו ששואלים איך זה שהפכתי לחסיד של הרב שטיינמן, כאילו שרק בשנה האחרונה אני תומך ורואה בהרב שטיינמן אדם גדול. חיים אנו בדור צעיר שלא ידע את שנות הרב שך. מי שקרא 'פנים חדשות' בשעתו יודע כי נלחמתי בכל כוחי והגנתי על שורה ארוכה של גדולים שנרדפו על ידי הרב שך, ביניהם הגאון רבי חיים גריינימן כשהרב שך צעק כי כי דעתו טריפה, במשך של כמה שנים נלחמתי ונאבקתי נגד הרב שך ואנשיו שרדפו את הרב שטיינמן וירדו לחייו כשהרב שך זעק כי הרב שטיינמן אינו ראוי להנהגה, הייתי היחיד אז שהעזתי וקראתי למלחמה בענין - ודפי 'פנים חדשות' יעידו - ראו מה כתבתי בשעתו כאשר הרב כהנמן ז"ל החליט כי ב'ירחי כלה' הרב שטיינמן ימלא מקומו של הרב שך בנאום הפתיחה והפוליטית, היה זה הרב שך שלחם נגד וציוה להעלותו בכח, הוא אמר כי יורה להעלותו במיטה שלו ולא יאפשר לו לנאום - הייתי אז היחיד שלחם כארי נגד המעשה הזה

יצויין כי מאז אין עוד את הנאום של השפנים והחזירים, האירוע השנתי הזה בוטל. 'ירחי כלה' היום נקי מפוליטיקה כזו

בכל השנים שרדפו את הרב שטיינמן ניצבתי לצידו, ואין זה דבר חדש, זה לא דבר שקרה אתמול שהתחלתי להעריכו. לא הפכתי להיות חסיד שלו היום. כבר שלשים שנה שבעיני הוא אדם גדול באמת לא שחקן

תגובה 1:

  1. ביזט א שייקאץ טמאניאקער מאלעסטער פונקט ווי איהם!
    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.