רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במרץ 2013

הרב ברלנד מראשי ברסלב ישוב ביום רביעי לארץ ויתייצב במשטרה לחקירה

לא יאומן עד להיכן זה מגיע. הרב אליעזר ברלנד אמור לשוב בום רביעי לארץ והודיע כי הוא יתייצב במשטרה לחקירה, הוא טוען כי לא הטריד אף אחת וכי מדובר בסכסוך בתוך קהילתו

יש הרבה אמת כי מדובר בסכסוך, השאלה היא האם בשל הסכסוך הוציאו את הכביסה המלוכלכת לחוץ, או שמדובר בעלילה שפלה

החשש הוא שהמשטרה תחזיק אותו לחקירה כמה ימים והוא עלול לשבת במעצר. בברסלב מקווים שזה לא יקרה, יהיה חילול ה' נורא

נשוב ונביא את דברי הרב ברלנד כי מדובר בשקר גס, וכי סכסוך פנימי גרם לכל השמועות הללו

6 תגובות:

  1. בושה וחרפה שהילדים שלו לא מתנהגים כראוי לאיש מרום מעם שכולו קודש ולאחרונה התחיל לסבול ממחלת זקנה ושוכח דברים שאומר ועושה או עשה , במיאמי נכנסו אנשים ושוחחו עימו ובתוך כמה דקות יכול כל שפוי ויציב לעמוד על מצבו ולצערנו הרב הוא עכשיו בהתחלת מחלת השיכחה , אצל משפחות נורמיליות ויציבות מנסים להסתיר אדם מבוגר במצב שאי אפשר להציגו בציבור כל הזמן , ורק כשנוכחים שהמבוגר מרגיש טוב וצלול מוציאים אותו לציבור , בושה וחרפה לילדים , בושה וחרפה לעיתונים והתקשורת , בושה וחרפה יהיה למשטרה להתחיל חקירה , עדיף שישלחו רופא וחוקר ויעמדו מיד תוך עשרים דקות לא יותר שהרב הזדקן ר''ל ולרפו''ש , עכשיו אולי ניתן להציל את המצב עים תרופות נכונות , ככל שהזמן עובר בלי טיפול נאות הם ימצאו אותו ח''ו במצב הרבה יותר מביך , טיפשים פרנקים לא מזהים מצב של זקן וחולה אולדסהיימר .

    השבמחק
    תשובות
    1. אחד הדברים המביאים למחלה הזאת הוא ניאוף רח"ל וד"ל

      מחק
    2. מעניין לדעת מה תיהיה תגובתך אם הוא יעשה את זה למישהיא מהמשפחה שלך רח"ל. אם גם אז תגיד שהוא מיסכן. עד כמה אטום אפשר להיות.

      מחק
    3. צריך להוריד אותו מלהיות רב. ולבטל את כל שושלת האדמוריות של המשפחה שלו, הן בעבר והן של העתיד. אנשים כמוהו לא יכולים להיות מנהיגים. לנדות אותו ואת כל יוצאי חלציו.
      חילול השם ממש. אעלק חולה וטס להשתזף במיאמי...

      מחק
  2. כותבים אלצהיימר טיפש אחד
    פרנק גאה.

    השבמחק
  3. הדס שטייף גלי צה"ל11 במרץ 2013 בשעה 10:57





    מתלוננת: "הרב אמר: 'מעכשיו את טהורה'"


    פרשת הרב החסידי הבכיר החשוד בתקיפה מינית: אחת המלוננות, פ', סיפרה בראיון ראשון בגלי צה"ל כי הוקל לה בעקבות חשיפת הפרשה. "לא ידעתי אם יאמינו לי, עכשיו אני יודעת שזו לא רק אני. הרב אמר לבנות שהן יהיו טהורות"

    הדס שטייף






    "הרב ניצל את מעמדו לצרכיו הפיזיים. הוא היה אומר: 'מעכשיו חטאייך יהיו עלי, עכשיו את טהורה', ויש תוך כדי נגיעות וזה לא נעים" - כך מספרת בראיון ראשון לתכניתנו "עושים צהריים" עם יעל דן פ', מתלוננת נגד הרב הידוע מירושלים החשוד בתקיפה מינית. בינתיים היא עזבה את הדת.

    "בשני לילות הגעתי לרב כדי לקבל ברכה והעלאה רוחנית. יצאתי בוכה, חסרת אונים. הרגשתי שאני לא בסדר, אולי באתי אליו בשעה שהיא לא שעה", סיפרה פ', "הבנתי שמשהו לא בסדר קרה כאן, אבל לא ידעתי אם אנשים סביבי יאמינו לי. הוא נגע בי בצורה לא נעימה. אני גם יודעת בוודאות על אישה שהוא שכב איתה - ומהסיפור הזה כל החקירה נפתחה". לדבריה, "הוא נגע בבנות נוספות, חלקן קטינות. הבנתי פתאום שזה לא רק אני, והוקל לי בעקבות התלונה"

    החסידות סוערת. הכל התחיל כשאחד החסידים הציץ בחלון ביתו של הרב, שם הוא נוהג לקבל את הנשים ל"טיהור", לכאורה. את מה שראה - סיפר למאמיני הרב. "הוא ראה את הרב עירום, ואת החסידה עירומה, עוסקים בחסידות", סיפר האב לבנות שעל פי החשד נפלו קורבן למעשי הרב.

    החסיד שהעיד על המעשים ספג איומים ממאמינים אחרים שטענו כי הוא משקר, והטיפול בפרשה הגיע למשטרה. כשהחלה חקירת מעשי האלימות התגלו גם החשדות הכבדים נגד הרב, והחקירה הועברה לידי היחידה הארצית לחקירת פשעים חמורים, היאחב"ל. עדויות מעלות חשד כי נשים נשואות נכנסו לחדרו של הרב, ובעוד הבעל ממתין בחוץ - ביצע בהן הרב את זממו כשהוא מנמק את מעשיו בכך שמדובר ב"רוח הקודש".

    בימים אלה נמצא הרב בחו"ל לאחר שברח בעקבות החקירה. עורך דינו, יעקב ויינרוט, נסע לפגוש אותו בנסיון להכינו לעדות במשטרה - והוא צפוי לחזור כבר השבוע. חסידיו של הרב ממתינים לו - אך השבר גדול, והחסידות מפולגת ומסוכסכת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.