רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במרץ 2013

עד להיכן הרחיקו המשיחיסטים - 'יחי' גם בשירותים - אין גבול לתעלולי הצעירים


זה עובר גבול ולכן אני זועק, ואם אין מי שם שיעשה סדר אין מנוס אלא לכתוב עד שיעשו סדר, בזיון שכזה אסור לתת להימשך, גם אם נניח שאלו שעושים זאת לא תופסים כי מדובר בבזיון אבל זה המצב. לתלות שלט בשירותי הנשים של 'יחי אדוננו' מה צריך יותר מזה

זה קרה אמש ב-770, קבוצה של צעירים בעיקר מרוקאים ותימנים, ועוד קבוצה תמהונית, השתלטו על 770 ורקדו כל הלילה, מדובר בהכנה שלהם לי"א ניסן. אבל שימו לב מה הם שרו, שירים של חסידי ברסלב, כמו 'והעיקר לא לפחד כלל' ו'שמחה גדולה בלילה' ועוד שירי הוללות כאלו כשהם מחדירים בתוך אותם ניגונים את ה'יחי אדוננו'

אומר לכם את האמת, אם זה היה רק זה לא הייתי מתייחס אל הענין כלל. מה שהקפיץ והרתיח אותי הוא המחזה בצידו. הם תלו שלטים על חדרי השירותים אצל הגברים גברים ואצל הנשים 'שירותי נשים' אבל שימו לב מה בא מיד אחרי זה 'יחי אדוננו מורנו ורבנו וכו' ראו תמונות

האם אכן אין עוד גבולות והכל מותר?

10 תגובות:

  1. הזוי, הוא חושב שיש לו זכות דיבור?אם יש מישהו שמבזה את חבד זה הזבל שהוא מוציא חדשים לבקרים,
    אוי כמה הדרדרה הכת הזאת?כמה אינשי דלא מעלי היא מוציאה מתוכה?
    אתה המנצח "בתעלולים" אין עליך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אין לכם המשיחיסטים מה לענות, אז אתם פונים להתקפה על שאולזון.
      אתם יכולים להתקיף את שאולזון אבל אתם נשארים הזויים ומשוגעים

      מחק
  2. בתחרות שמוק השנה הוא כבר זכה ,
    הוא רוצה עכשיו לזכות גם בתחרות פוץ השנה תצביעו בשבילו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אין לכם המשיחיסטים מה לענות, אז אתם פונים להתקפה על שאולזון.
      אתם יכולים להתקיף את שאולזון אבל אתם נשארים הזויים ומשוגעים

      מחק
    2. שאולזון אתה איש מטומטם כל היום כותב נגד נגד נגד רק נגד תפסיק !! אתה רק עושה נזקים בעם ישראל !!! אני לא מתפלא אם יום אחד באמת ירצחו אותך כי אתה איש דפוק

      מחק
    3. בוא אני ישאל אותך האם אתה נכנס עם ציצית לשרותים או שאתה מוריד בכניסה וכן הכיפה וכו' מה עוד שזה לא בתוך השרותים (אגב מה ההדגשה שרותי נשים רק שם קיימת תמיהתך)
      אלא מודעה מחוץ לשרותים וכן יחי אדונינו זה לא איזה נ נח נחמ אלא משהו רציני עם ערך פנימי ויש ענין לכתוב זאת בכל דף על מנת לחיות את הענין ולשא ימוש מזכרוני.
      נ.ב זה נראה שאתה סתם כועס על מישהו מחב"ד ואתה מחפש עילה כי זה לא כזה דג שמן נגד חב"ד ציפיתי ממך לתפוס דגים יותר שמנים. מהכתבה הזאת אתה מצטייר כמשוגע משועמם וקצת מסכן

      מחק
  3. המשיחיסטים תולים את תמונת הרבי אפילו במקוואות של נשים מול בור הטבילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני ראיתי חבדניק שמאונן על תמונת הרבי...

      מחק
    2. ואני ראיתי יהודי שעושה עבירה ממש ממש. לכן זה אומר שכל היהודים כאלה ואני ממליץ לך להתנצר כמה שיותר מהר כי תראה איך היהודים שלך נראים.
      מה עוד שאתה רק מחרטט את השכל ללא שום קשר אפילו אגבי למציאות. ן
      ומסיימים בברכת יתמו חטאים (ולא חוטאים) מן הארץ ונזכה לגאולה תיכף עכשיו ממש

      מחק
  4. על תען כסיל לא היית צריך לענות להוא מאברבנאל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.