רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

הצד השני של המטבע - מדוע היה הרב משה הבלין בעד 'עוצמה לישראל'?

חסיד חב"ד כותב:

לכבוד הרב חיים שאולזון, עורך בעולמם של חרדים
 
מאז הבחירות וקודם לכן ראיתי שאתה תוקף ללא הפסקה את מפלגת עוצמה לישראל והרבנים הגאונים הגה"ח הרב משה הבלין רב העיר קרית גת והגה"ח הרב דוד מאיר דרוקמן רב העיר קרית מוצקין שתמכו בעוצמה לישראל וקראו לא להצביע לבית היהודי והזהירו שהבית היהודי היא מפלגה רפורמית מסוכנת והעומד בראשה נפתלי בנט.
 
כידוע אין לדיין מה שעיניו רואות. ואני אומר לך כמי שמכיר את הרב הבלין מדובר ביהודי תלמיד חכם עצום וגם חכם בענייני העולם הזה, ולפי כל החישובים שהרב הבלין עשה היה אמור להיות לעוצמה לישראל לפחות שלשה מנדטים ואולי אף יותר. וזה הסיבה היחידה שהרב הבלין התגייס לעזור לעוצמה לישראל, כדי שיהיה לפחות קול אחד בכנסת שישמיע ברמה את דעתו של הרבי.
 
ראיתי את ההכפשות של הרב וולפא שהרב הבלין הריץ את המפלגה של בן ארי גם כדי לקבל תקציבים וזו הסיבה שעשה את הפילוג בין בן ארי לוולפא. ואני שואל מה רע בתקציבים? האם הישיבות לא צריכות להתקיים. האם אתה יודע שיהדות התורה מזלזלת באופן קבוע במוסדות של חב"ד, וגם אורי אריאל זלזל בהרב הבלין ולכן הרב הבלין לקח את בן ארי.   מה שהרב הבלין רצה לעשות שסוף סוף תהיה מפלגה ימנית שגם תעזור בתקציבים לכל מוסדות חב"ד וזו הסיבה שגם הרב גלוכובסקי והרב גרליצקי ואר הרבנים התגייסו באופן נחרץ לסייע לעוצמה לישראל.
 
ר' חיים שאולזון, אני יכול לומר לך בוודאות שאם הרב הבלין היה יודע שהם לא יעברו את אחוז החסימה הוא לא היה הולך איתם, אלא כאן חשבנו שהוא יעבור. אף אחד לא ציפה שבמערכת הבחירות מאיר פרוש יגנוב קולות מחב"ד וכן הבית היהודי. ציפינו שבדרום תל אביב יצביעו לבן ארי בגלל הסודנים ולא הצביעו. גם בהתנחלויות בגדו בבן ארי ובקושי היה לו שם שמונה אחוזים. ולצערנו הימין לא הבין את גודל השעה ולא העריך מספיק את פועלו של בן ארי וברוך מרזל למען עם ישראל וארץ ישראל. לפי כל הסקרים היינו אמורים לקבל לפחות שלשה מנדטים ולולי הפעילות שהתנהלה נגדנו על ידי המטה של הלל הורביץ בחב"ד ומאות אלפי סמס ביום הבחירות היינו עוברים.
 
כיום שרואים מה קורה עם בנט ויהדות התורה מתחילים להתגעגע לבן ארי ואריה אלדד. אני חושב שאמנם הפסדנו שהם לא בכנסת אבל הרבנים עשו מה שחובתם על פי ההלכה והיות שהם חשבו שעוברים היה עליהם הציווי להכריע בעד עוצמה לישראל. אי אפשר אף פעם להסתכל על מבחן התוצאה. בשעה שהרב הבלין פעל למען עוצמה לישראל היה זה שהיה ברור לו שהם עוברים.

9 תגובות:

  1. כל מילה בסלע

    השבמחק
  2. שאלה לרב הבלין

    כעת מובן שהלכת עם בן ארי בגלל תקציבים והנושא האידיאולוגי היה כיסוי.

    ואני שואל כבוד הרב הבלין מי התיר לך לגנוב חבר כנסת שגידל השונא הכי גדול שלך בעולם הזה הרב שלום בער וולפא.

    רק בגלל מראית עין אסור היה לך לעשות מעשה שפל שכזה.

    אני בטוח שבן ארי היה צריך לעבור את אחוז החסימה ולהכנס לכנסת ללא ספק לפי כמות הקולות שהיה לו, ומה שקרה זה עונש על מה שעשית.

    זרקת את וולפא מהמוסדות שלך בצדק. אבל למה להרוס ליהודי את מפעל חייו למען שלימות הארץ ובפרט שהוא פועל בזה כל השנים מאז שהוציא את ספריו בהוראה ישירה של הרבי?

    הרב משה הבלין נפלת בגדול הפלת איתך את כל חב"ד. הסרחת את העסק לסירחונות שלא היו מעולם. גרמת לזילות של שלימות הארץ. הפכת את בן ארי לאם כל הבדיחות.

    הבית היהודי ויהדות התורה יתבעו ממך נקמה גדולה על מה שעוללת להם וסיכנת את כל מפעלי חב"ד בארץ בגלל השנאה הפתולוגית שלך נגד וולפא.

    משה הבלין בניגוד לכל הפעמים הפעם פעלת מהבטן ולא מהשכל. משה הבלין עדיין לא מאוחר. תאגד כעת את הימין האידיאולגי מחדש. תקרא לוולפא ובן ארי ומרזל תושיב אותם ביחד ובבחירות שיהיו בעוד שנה וחצי כולם ילכו יחד ויקבלו חמישה מנדטים. אחרת אין תקומה לימין האידיאולוגי.

    השבמחק
    תשובות
    1. טפש
      איך אתה מעז לדבר ולשאול שאלות את הרה״ג הרה״ח הרב הבלין. אל תתסעק בענינים של רבנים.

      מחק
  3. אני רואה את הדיונים סביב הבלין במשך חודש וחצי ואני שואל שאפלה פשוטה. מי התיר לרב בחב"ד לנהל מפלגות פוליטיות ולהריץ אותם לכנסת? זה התפקיד של הרב הבלין לשם כך הוא מונה על ידי הרבי.

    השבמחק
  4. עכשיו מתברר שהכל היה מסריח. בן ארי ומרזל פרשו בגלל הבלין ועזבו את וולפא כי הבלין רצה תקציבים. בושה וחרפה לחב"ד. אוי לה לתנועה שאלו רבניה. חבורת מושחתים נאלחים עושים מעשי זימרי ומבקשים שכר כפנחס. מציגים מצגי שווא אידיאולוגיים ולמעשה מדובר בתככים של כסף וחמדת ממון. טוב מאד שהכל כעת מתבהר מה היו המניעים של בן ארי ומרזל והבלין. גועל נפש!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כשם שבהוראת הרבי נכנסו תחת הממלכתי דתי רק בשביל הכסף וזה מותר ולגיטימי ולא חילול השם צבועים נמאסתם

      מחק
  5. הרב הבלין צודק! בן ארי היה היחיד שצעק מה שהרבי רוצה ולכן הרב הבלין הלך איתו. לא היה כאן שום אינטרס כספי. אני יודע את זה בוודאות גמורה. כל הדברים שכותבים אנשים זה רכילות זולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק ב 100% בן ארי היחיד שאומר את דעת הרבי -התורה בצורה ברורה וגלויה. ואת זה אמר הרב הבלין שליט״א בתור רב בישראל ובתור חסיד של הרבי.

      מחק
  6. התשובה לכל מי שלא מבין את הרב הבלין היא פשוטה מאד,
    הרב הבלין מונע משנאה חולנית וישנה שיש לו כנגד הרב וולפא
    וזה כל הסיפור
    על הדרך הוא ניסה להרוויח מפלגה שתתמוך בישיבה ובמוסדות
    ובשביל זה הוא מרח ומכר את כל חב"ד ואת שמו של הרבי,
    ברור שלפני ג' תמוז הוא לא היה מעיז אפילו לחשוב, על מה שהוא עולל,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.