רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2013

מגייסים את בני הישיבות... כך זה ייראה


5 תגובות:

  1. דער מזרוחניק17 במרץ 2013 בשעה 8:15

    מה שמטריד אותי בסרטון הזה (מלבד הרמזים העלובים שלו לתקופות אפלות בתולדות עם ישראל),

    הוא שיש הרגשה שאתם מפחדים שאם רק יתנו לצעירים שלכם לבחור, הם יבחרו לעזוב את אורח החיים החרדי. זה מאד מאכזב, ולדעתי צריך להביא לחשבון נפש.

    אם הרבנים והמנהיגים לא מאמינים שההתמסרות לתורה היא בעלת ערך ונותנת משמעות למי שעושה זאת, ואם אתם חושבים שרוב תופסי התורה, אם רק יוציאו אותם קצת מהגטו יזרקו הכל, האם זה לא מלמד על איכות "עולם התורה"? האם זה לא מציג סימן שאלה גדול ביחס להצדקה שלו?

    השבמחק
  2. לצערי הרב אני מסכים עם המגיב הקודם. לצערי הרב הורי שלחו אותי בתיכון לישיבת היישוב החדש. קשה לי לומר שמחנכים שם לאהבת תורה, מחנכים אולי לציונים, וכל מה שיודעים לומר על אחרים שהם חילונים עם כיפה. עדיין לא הצלחתי להבין איך זה יכול להיות שכולם, כולל כולם, מתאימים ללמוד בישיבה כל היום. זה הרי לא הגיוני בעליל, כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות, וכך גם היכולות והייעוד שונה מאדם לאדם. מצחיק שאחיין שלי, שלומד בישיבה חרדית, אומר מולי שכל מי שהולך לצבא מוריד את הכיפה, ומה איתי? אני אומר לו. ומילא אני, אני מזרוחניק ל"ע, אבל מה עם סבא שלו שגם היה בצבא ולא ממש הוריד את הכיפה והוא חרדי. צר לי אבל כל העסק עם הישיבות גובל בחילול השם חמור ובשנאת חינם.

    השבמחק
  3. הרשלהאשדודי17 במרץ 2013 בשעה 9:06

    בדרך כלל אני לא מגיב אבל זה ישן. נא לא למחזר

    השבמחק
  4. יצא המרצע מן השק. לא מתגייסים כדי להישאר חרדים ולא בשביל ללמוד תורה

    השבמחק
  5. ומה עם בני ישיבות ההסדר? לא זכורה לי נהירה המונית של חיילים לחילוניות ולטיפה המרה כפי שמשתמע מהסרטון. מעבר לכך, הפחד משטיפת מוח חילונית פשוט מדגיש את האמונה של ראשי הקהילה החרדית בשטיפת מוח ככלי יעיל להשפעה על ציבור, בדיוק כפי שהם עצמם עושים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.