רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 במרץ 2013

מה חיפשו הכהניסטים ברוך מרזל ומיכאל בן ארי אצל ר' שמואל אויערבך שקיבל אותם בשמחה והחליטו לעבוד יחד נגד המתפשרים

אין לי עוד כל ספק כי הרב שך מתגלגל בקברו, הוא העמיד תלמידים שלמדו יותר מדי טוב איך מנהלים פוליטיקה ועד היכן להרחיק. נכון הרב שך הרחיק כשהתיר את הרב עובדיה יוסף לבא בקהל לתקופה ואחר כך סילק אותו. הוא מוכן היה לשתף פעולה עם כל מי ששירת את מטרתו, אבל איש לא היה מעלה על הדעת שידוך של הרב שך עם מאיר כהנא

בבית הרב שטיינמן התגלגלו מצחוק, לשמוע על "הברית החדשה" שהמחבלים מנסים להקים כעת. לפני הבחירות הם ניסו להקים את קואליציית גור שהחזיקה מעמד עד לאחרי הבחירות. כעת מתברר המחבלים מצאו בני ברית חדשים. משקל נגד לברית בנט לפיד. תשמעו ולא תאמינו. צמד הליצנים ברוך מרזל ומיכאל בן ארי מעוצמה לישראל ששרפו 2 מנדטים לימין, עלו אמש לביתו של ר' שמואל אויערבך, כדי להקים את הברית החדשה עם המחבלים, שני הקבוצות המנודות בחברה שלהם מצאו להם אוייב משותף, הרב שטיינמן מבני ברק ונפתלי בנט יו"ר הבית היהודי.
 
מרזל ובן ארי הציעו את עצמם כשכירי חרב להלחם נגד נפתלי בנט, ואם צריך גם נגד הרב שטיינמן. הם הסבירו שרק הם יכולים היום לשרוף את נפתלי בנט בציבור, ולכן חשוב שיתוף הפעולה שלהם עם הרב אויערבך. השיקול של בן ארי הוא לרוץ פעם נוספת לכנסת והפעם הוא מבטיח שהוא ייכנס בכל מחיר ולכן הוא רוצה שיתוף פעולה עם המחבלים ובראשם הרב אויערבך.
 
עיקר הזעם של בן ארי ומרזל הוא על מאיר פרוש שנלחם בהם ערב הבחירות ובכך הצליח להכניס ליהדות התורה את המנדט השביעי שהיה כל כך חשוב לרב שטיינמן, בעוד שהמחבלים ובראשם נתי גרוסמן עמלו קשה שעוצמה לישראל ישרפו ליהדות התורה קולות כדי למנוע את ההישג של הרב שטיינמן.
 
ולכן מרזל רץ כעת לרב אויערבך שציפה שמרזל יעשה עבורו את העבודה ויזיק ליהדות התורה. ואכן היו גם מחבלים שהצביעו לבן ארי.  בבית הרב שטיינמן הסבירו שמרזל ידוע כמקורב למחבלים. הוא מכיר את נתי גרוסמן מבית וגן. הוריו של מרזל היו שכנים של גרוסמן. מרזל היה גם מקורב למחבלים בבית הרב אלישיב וכעת הוא ממשיך את המסורת בשערי חסד.
 
מהבית בשערי חסד מוסרים על שיתוף פעולה, כאשר המטרה היא שאם הרב שטיינמן ירצה להגיע לפשרה עם בנט, אנשי מרזל  יתקפו את הרב שטיינמן שהוא פשרן. "אם זה הרמה אליה הגיעו המחבלים שהשותפים שלהם זה בן ארי ומרזל מצבם כבר באמת קשה. לרדת יותר נמוך מזה כבר אי אפשר".
 
אם לפני הבחירות חשבנו שליצמן הוא הבן ברית החדש של המחבלים מתברר שגם ליצמן קלט שלא כדאי להתקרב לאיזור שם והעדיף לחתוך בזמן מהמחבלים. בסביבת מרזל אומרים שגם לפני הבחירות הייתה להם הבטחה שהמחבלים יצביעו עבורם והם ציפו שהמחבלים יכניסו אותם לכנסת מה שלבסוף לא קרה, והמחבלים מכרו לברוך מרזל סיפורים ללא כיסוי.

9 תגובות:

  1. כחסיד חב"ד אני המום לשמוע שבן ארי ומרזל שהתקבלו בחב"ד בזרועות פתוחות, מאחורי הגב נועצים סכין והולכים אל האוייבים הגדולים ביותר אנשי הפלס ואוירבך, שמבזים ומחרפים את הרבי זי"ע, ויצאו גם נגד הרב שטיננמן כי הוא לא נגד חב"ד.

    תתביישו לכם! אל תבוא אלינו יותר עם סיפורים כמה אתה אוהבים את חב"ד. יצא המרצע מהשק. אתם מגיעים לחב"ד רק לשרוף לנו את הקולות ואחרי זה אתם יורקים עלינו.
    בפעם הבאה כולנו מצביעים רק ג'.

    השבמחק
  2. חיים שאולזון הצדיק

    רק בזכותך לא הצבעתי לנבלים האלה שכל מטרתם להרוס ולהחריב ולשרוף קולות לפח. היכן שהם מגלים מחלוקת הם מיד מגיעים. כעת הם התלבשו על אוירבך שיביא להם כסף מפינטו וכל מיני עברייני צמרת, כדי הלחלם נגד הרב שטיינמן ו"גזירת הגיוס" ופשקוילים נוסח נתי גרוסמן.

    כל מי שהצביע לחבורה המנוולת הזאת שכעת החליטה לפתוח במלחמה נגד הרב שטיינמן לא יכופר לו

    השבמחק
  3. מרזל ובן ארי שלא תעזו להתקרב למחבלים הארורים שונאי חב"ד. לא נסלח לכם על כך לעולם. אני דורש מכתב התנצלות מיידי על שיתוף הפעולה עם אוירבך אחרת בבחירות הבאות לא תוכלו לבוא לחב"ד. לא ייתכן שתלכו למחבלים שרוצים להשמיד את חב"ד וקולות תבואו לקושש מחב"ד.

    השבמחק
  4. בדיחת השנה הבן ארי הזה. במקומו הייתי קובר את עצמי באדמה לאחר הביזיון של שריפת 70 אלף קול. מי שאשם במצב שנוצר לגוש הימין זה מרזל ובן ארי וכעת הם מסתובבים כחתנים ביום חופתם. זה רק מראה כמה עלובים האישים הללו. במקום לזרוק אותם מכל המדרגות ר' שמואל אוירבך עוד מקבל אותם. אין לו מה לעשות. אני הייתי צועק להם ועל החורבן שגרמו ולא משתף איתם פעולה.
    לתשומת לב נתי גרוסמן ויעקב לבין

    השבמחק
  5. נמאס. מרזל ובן ארי תצאו לנו מהורידים ותמשיכו לחרבן את הימין כל בחירות. ואחרי זה תציגו את עצמכם צדיקי הדור.

    השבמחק
  6. מעניין למה לא הגיעו עם ראש המפלגה שלהם לשעבר אריה אלדד שרצה לגייס את כל החרדים בכפייה...

    השבמחק
  7. שורפי מחסני התבואות מבית שני ממשיכים במלאכת ההרס העצמי וכעת פנו לאוירבך

    השבמחק
  8. פוסט הזוי ושיקרי לחלוטין. לא יאומן עד להיכן מוחו הקודח של טיפשזון יכול להגיע.

    השבמחק
  9. בושה וחרפה לשורפי הקולות שהולכים למחבלים שונאי חב"ד.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.