רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2013

הרבי מגור השנה לא שלח מצות ויין לר' נחמיה מנדל מפני שפנה לדין תורה להגן על ירושתו

זה זועק לשמים מפני שאם כך אז לאן הגענו, גם כשפונים לדין תורה נאלצים לסבול ועוד כאשר מדובר בארזים אז מה יאמרו אזובי הקיר ומדוע שהם יהיו יותר טובים

למי שאינו ידוע, ר' נחמיה מנדל עשה הכל למנוע דין תורה לסדר את הדברים לצד שולחנו של הרבי שחזר ואמר לו מה פעמים שאינו מתערב בענין ולא הותיר ברירה אלא לפנות לדין תורה, ובשל כך ירדו לחייו בצורה שאי אפשר לתאר אותה

הדברים הגיעו לכדי כך, בכל השנים הרבי מגור היה שולח בכל ערב פסח יין ומצות לר' נחמיה מנדל בן אחותו. מדובר במצות שהרבי אופה בערב פסח, השנה הוא לא שלח לו. ולא שהיו חסרים לו מצות ויין, אבל זה רק מראה על צורת התנהגות

מביא אני לכם כאן את מה שעבר באימיילים בקרב חסידי גור בענין זה בערב שביעי של פסח:

זה היה כמעט צפוי. איפה שהם לא מסתדרים עם דין תורה, וקו ההגנה שלהם נראה חיוור מול קו התביעה שלו, הם מפעילים טרור, וזה כמעט תמיד מצליח. גם הפעם גור הלכו בשיטה הזו, והפעילו טרור בקנה מידה ענק על רבי נחמיה מאנדל, שיסיר את התביעה על חלקו בצוואה של סבו הלב שמחה מגור.

בתיק הזה מעורבים עד צוואר ה"נאמנים" עצמם, כולל יוסף קופרברג (ה' יחלימהו וירפאהו) ולא הכול ניתן לכתוב. מה שברור עכשיו הוא, שהלחץ הכבד שהופעל על רבי נחמיה מאנדל ע"י אשתו וילדיו, שהיו נתונים לטרור אימתני, הם שהכריעו את הכף, לטובת הפשרה, ובמילים אחרות, הכניעה של ר' נחמיה מאנדל ל"נאמנים" בתיק.

בכתב התביעה שנחשף כאן לפני כמה חודשים, גולל ר' נחמיה את העוול שנעשה לו בעשרים שנה האחרונות, ואז הגיעה כתב ההגנה של הצד השני, בו נטען כי אשתו של רבי נחמיה ביקשה כספים וקיבלה. בעצב הרגיש הזה נכנסו ה"נאמנים" והפכו את התיק. לא הכול אפשר לכתוב מפני הכבוד אבל ב"ראשי פרקים" נציין, שכעבור פרק זמן קצר מנישואיו, ידע רבי נחמיה ימים קשים. משפחת אשתו היו מצד אחד של המתרס וסבו הלב שמחה מהצד השני. (היום כמעט ואי אפשר להבין את זה, אבל זו היתה מלחמה חזקה מאוד). כדרכן של מריבות עלו בזה אחר זה סיפורים מצמררים זה על זו וזו על זה. את התיקים הללו, שלא הגיעו לידי שימוש בזמנו, לשמחת לבו של הסבא הלב שמחה, והזוג חזר לשכון בטח,  איימו עכשיו "הנאמנים" ( !!! ) לפוצץ.

גם אשתו של רבי נחמיה שמעה מכך. איך? הרבה דרכים לטרור, ולנגד עיניה, ראתה את ביתה מתפרק. קשה לה היה לעמוד מול הדברים האלו שאננה והיא נכנסה ללחץ אדיר. הם גם דאגו לשלוח לה כסף ולהגיד לה, שמעתה ועד עולם (...) כל פעם שתצטרך כסף, היא מיד תקבל. מי שמבין את המשמעות לומר זאת לאישה שאינה בקו הבריאות ונוסעת לטיפולים לחו"ל, מבין היטב את הכוונה שלהם. לצד כל זה, הם הוסיפו להבעיר אש אצל בנו של רבי נחמיה. הם הסבירו לו בדרכים שלהם, כי הוא יורחק מהמוסדות והשטיבלך של גור. הוא בנו של רבי נחמיה, נכדו אהובו של הלב שמחה, שיודע באיזה רמות של קירוב קירבו הלב שמחה, ואת אשר גידלו וחינכו, לא יכול היה לשאת בעלבון, ואף הוא הפעיל לחץ על אביו לפרוש מהתיק, רק כדי שיוכל לחזור לגור.

גם חתנו הבכור של רבי נחמיה, שראה כי כלתה אליו הרעה, וחותנו שבור ורצוץ מהענין, אינו אוכל ואינו שותה, החל לחשוש לשלומו, ושלח את הידידים הקרובים ביותר לחמיו, מהשטיבל ומהקריה באשדוד שידברו על ליבו. בשלב מסוים הרגיש רבי נחמיה בדד בזירה ואת זה לא יכל לשאת, הוא אמר לאשתו "חשוב לי יותר שלום הבית" והסכים לשבת לפשרה. כל מי שמתמצא בפשרות מעין אלו, יודע שהכוונה לוויתור ולכניעה, אין שני צדדים, מעתה ברגע שהניף דגל לבן, הרי הוא נכנע לצד שכנגד, והם אלו שיכתיבו כמה ומה והאם בכלל יקבל.

סנונית ראשונה של הכניעה נראתה בדמות החשבונות המדוקדקים שעל רבי נחמיה להגיש, כך שהוא נאלץ לתת דוח מפורט כמה כסף קיבל בשעתו עבור השמחות שלו והבר מצוה של בנו שהתקיים באשדוד לפני שבע שנים, אז הגיע דודו האדמו"ר מגור לשבות באשדוד לרגל השמחה. רבי נחמיה שהרגיש מושפל בשל הגשת הדוח וניסה להתנגד ולומר כי ההוצאות היו גבוהות בשמחת הבר מצוה, רק בגלל שהכשירו מבנה מיוחד לרגל בואו של האדמו"ר, כך יוצא שכל השמחות שלו התייקרו שבעתיים! רק לכבודו של האדמו"ר, אבל טענותיו נפלו על אזניים ולבבות ערלים, והרו"ח מצד הנאמנים יושב על הדו"ח ומתרגם את משמעות השקלים של אז לפי המדד להיום.

המסקנה תהיה כואבת ביותר. רבי נחמיה יוצג כסחטן וכמי שנטל סכומי עתק, לצורך שמחותיו. ברור שהנאמנים אוספים את הנתונים כדי להציגו ככלי ריק, אבל רבי נחמיה קיים בנפשו "טובה פת חריבה ושלוה בה מבית מלא זבחי ריב", היה חשוב לו השלווה בבית, הוא כבר עבר מספיק בכל חייו, כילד מנותק מבית הוריו, ובחייו העצמאיים, והוא רוצה לחיות בשקט ובשלווה.

מתברר שוב כי על חלק חושן משפט בשולחן ערוך אין משנה ברורה, וחסידי גור ובכללן ה"נאמנים", לא מחויבים למה שלא כתוב במשנה ברורה, וכך בדרך ובשיטה הישנה של טרור רדיפות וליכלוך הם מצליחים להשיג את כל מה שהם צריכים.


האבסורד הוא, שבפרשיות של רבי נחמיה עם אשתו לפני שלושים שנה, היה דודו האדמו"ר הנוכחי ראש הבוחשים בקדירה ונלחם להגנת שמו, והיום, עם החומר הזה שנאסף בשעתו, מבקשים ללכלך אותו, בשביל רבי נחמיה זה היה מעבר לקוים האדומים, הוא זוכר איך נלחמו עבורו ועבור סבו הלב שמחה, דודו האדמו"ר שליט"א ציווה אז להרחיק מהטיש את כל הגיסים שלו, והנה, היום, שלושים שנה אחרי, משתמשים באותם כלי מלחמה נגדו , נכדו האהוב של הסבא הגדול.

37 תגובות:

  1. רבי נחמיה לא צריך להתרגש מזה, כולם לא יקרה לו בלי אכילת המצות והיין של דודו, גם הגר"ש אלתר ר"י שפת אמת ב"ד כמה שנים לא קיבל מצות ויין, וב"ה שרד יפה מאוד, ואדרבא כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.

    השבמחק
  2. יש לך חיים טעות אחת בסוף הכתבה הזו !! הרבי הנוכחי לא הרחיק אז את גיסי ר' נחמיה מאנדל מהטיש אלא העיפם מגור עם טרור. היה זה הפעם היחידה בה העיפו אנשים בטרור מגבוה בזמן הבית ישראל-הלב שמחה-הפני מנחם, כי הלב שמחה לא היה אז בכוחו למחות בבנו מכמה טעמים. פעם נוספת היתה כבר בשנות מחלת הלב שמחה, ג"כ ע"י אנשי הרבי הנוכחי בהוראותו, ועוד עשרות פעמים מאז החל להנהיג הרבי הנוכחי.

    השבמחק
  3. חייב להיות שהרבי קיבל פיתקא מן שמיא עם צוואה חדשה בהוראה מפורשת "לא לתת ח"ו לא מצות ולא יין ולא כסף ולא רכוש ולא מטלטלין לנכדו רבי נחמיה מאנדל ויוצאי חלציו, אלא לתת אך ורק לר' חזקיהו לב ויוצאי חלציו.

    השבמחק
  4. חיים, תפסיק לבלבל את השכל.

    רבי נחמיה מנדל שליט"א היה אצל דודו האדמו"ר ביום חמישי ואכל עמו ביחידות סעודת חול המועד למעלה משעה, והכל בא על מקומו בשלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. גערער שקרן, כרגיל. נחמיה לא בא ולא היה ולא אכל. אולי אכלו "אותו".

      מחק
  5. אם ר' נחמיה לא יגיש לבית משפט תביעה על סחיטה איומים גזילה גניבה והונאת בית הדין, הם יאכלו אותו בלי מלח.
    מי מוותר במחי יד על עשרות מליוני דולרים בשביל כמה דמעות של נשים וילדים, ואח"כ יהיה להם בכייה לדורות.

    מדהים לראות איזה מאפיה מקיפה את הרבי, וגם אחד המשבקי"ם הריח כסף ומארגן לו קופה של חצי מיליון דולר, החומר אצלי, חיים יגיע השעה הנכונה ואשלח לך את כל החומר, תאמין לי, השערות יעמדו לך.

    השבמחק
  6. הרבי מגור שליט"א הוא צדיק יסוד עולם, הרואה למרחוק. ראשו בעולמות העליונים, ולא בעניינים גשמיים. יסכר פי דוברי שקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח בטח עוד צדיק אחד כזה ואבדנו כל כולו גשמיות בלבד אחד מצדיקי דורינו נפגש איתו באיזה ארוע ואח"כ אמר לתלמידו שלא לפירסום כזה בן אדם מושחת שהוא מחזיק את עצמו לגדול עוד לא ראיתי

      מחק
  7. למה אתה לא מספר את האמת
    למה ר' נחמיה מנדל סגר את התיק בבית דין
    כי החומר מאד אבל מאד לא נאים לר' נחמיה מנדל
    אני מאמין שחיים שאולזון יודע למה אני מתכוון אבל את האמת בפרשה הזאת הוא לא יחשוף
    תאמינו לי חומר מאד מאד לא נעים ובשביל זה הוא סגר מהר את התיק
    אבל אצל שאולזון אין סיכוי שתקראו את זה וד"ל

    השבמחק
  8. אם חיים לא חושף את האמת תחשוף אתה את האמת, לפי ידיעתי הברורה חוץ מהשמצות שקרים זיופי מכתבים אין שום דבר בתיק, מה שיש זה רק סחיטה של כספים שלא היו ולא נבראו והבאת עדי שקר על כספים שהלוו לנאמנים כביכול מכאן ועד הודאה חדשה.

    כל זה אפשר לעשות רק בבית הדין עם חתימת הגומי של הרב רבינוביץ שחותם להם כל כמה שעות על כל מסמך שמבקשים כמו בובה, הוא כנראה לחוץ ותולה תקוות בעסקונה הגורית שתוציא אותו מהבוץ שהוא נמצא בו.

    רק בית משפט יכול לעזור במקרה דנן.

    השבמחק
  9. אם זה הרב ח.י. רבינוביץ שישב במעצר לפני כמה שבועות אביו של רב הכותל, אז כל חתימותיו שוות כקליפת השום, הוא לא רק פסול להיות דיין אלא אף פסול מלהיות עד, עד סיום התיק הפלילי שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חדשות משפט ופלילים
      דיין פסק בעשרות תיקים שיוצגו על ידי בתו וחתנו
      נציב התלונות על שופטים קבע כי התנהגות הרב רבינוביץ "לא ראוייה". עורכי דין בבתי דין רבניים אומרים כי כשלי התנהלות לא מדווחים מחשש לחיסול חשבונות

      תומר זרחין 11.05.2012

      פרקליטות המדינה בודקת, באופן יוצא דופן, ממצאי תלונה שקיבל נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, על דיין בית הדין הרבני בירושלים, הרב חיים יהודה רבינוביץ. התלונה הדהימה גם את גולדברג, שבתקופת כהונתו כבר ראה כמעט הכל. עולה ממנה שהדיין רבינוביץ דן בעשרות תיקים שבהם באי הכוח היו לא אחרים מבתו גילה ובעלה שאול נפתלין, שניהם עורכי דין. גולדברג קבע שמספר התיקים האלה מלמד על שיטה פסולה ושראוי היה שרבינוביץ לא ייתן לה יד ולא יפר את כללי האתיקה לדיינים. על דיינים נאסר לדון בתיקים שאחד ממייצגי הצדדים הוא בן משפחתם.

      באחד התיקים, שבהם סידר רבינוביץ גט לבני זוג, ייצגה בתו גילה את האשה, ערכה את הסכם הגירושין והופיעה לפני אביה, ולא חתנו כפי שנרשם בפרוטוקול. עוד התברר שהפרוטוקול לא שיקף את העובדות לאמיתן, ובהן הקביעה שהבעל והאשה הופיעו בבית הדין והצהירו שברצונם להתגרש, שראו את הסכם הגירושין בעיון ושהסכימו שהדיין ידון בעניינם ויתן תוקף של פסק דין להסכם.

      הוגשו 70 תלונות


      הדיין יהודה רבינוביץ. "התנהגותו והתנהלותו חריגות ביותר". צילום: אתר "כיכר השבת"
      בהחלטה יוצאת דופן בחומרתה כתב גולדברג כי לא זו בלבד שהפרוטוקול אינו משקף את מה שאירע בפועל, אלא שגם אין לדעת מתי צורף הפרוטוקול לתיק, שכן כשנבדק התיק בידי הנהלת בתי הדין הרבניים, לא היה בו פרוטוקול, והוא צורף רק בשלב מאוחר יותר.

      גולדברג קבע שרבינוביץ הפר את סדרי בית הדין כשנתן יד לבתו ולחתנו לקבוע כי התיקים יישמעו בפניו. "היתה כאן העדפה ברורה על פני עורכי דין אחרים, שאין בכוחם לקבוע לאיזה דיין ינותב תיק שהגישו, ולא רק לצורך אישור הסכם גירושין או קבלת צו ירושה", קבע.

      "בהצטברותם מצביעים המעשים של הדיין על התייחסות בלתי ראויה ובלתי הולמת שלו לתפקידו", כתב גולדברג על רבינוביץ. "התנהגותו והתנהלותו חריגות ביותר ואינן עולות בקנה אחד עם כללי האתיקה המחייבים שופטים ודיינים". עוד קבע גולדברג כי ההחלטה האופרטיבית הנובעת מכך חייבת להינתן בעניין, ש"כן לא ניתן לעבור לסדר היום".

      מלשכת מנהל בתי הדין הרבניים, הרב שלמה דיכובסקי, נמסר כי "עניינו של רבינוביץ נמצא בטיפול הפרקליטות. מנהל בתי הדין יתייחס לממצאים לאחר בדיקת הפרקליטות והעברת הממצאים למנהל בתי הדין". עוד נמסר שדיכובסקי הפנה את העניין לבדיקת המבקר הפנימי של בתי הדין הרבניים.

      מחק
    2. דיין בבית דין בירושלים נעצר ונחקר
      הרב חיים רבינוביץ', דיין בבית הדין הרבני בירושלים, נעצר היום ונחקר בחשד למרמה, הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה שלו. המעצר הגיע לאחר חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה שנמשכה בכל השנתיים האחרונות עלה החשד כי אב בית הדין ניהל מספר שפטי גירושין שבהם היו מעורבים קרובי משפחתו
      שאול כהנא|כ"ז בשבט תשעג 07.02.13


      הרב יהודה חיים רבינוביץ', דיין בבית הדין הרבני בירושלים, נעצר היום (חמישי) ונחקר בחשד למרמה, הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה שלו כאב בית הדין.

      בתום החקירה שנמשכה מספר שעות הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

      המעצר הגיע לאחר חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה שנמשכה בכל השנתיים האחרונות עלה החשד כי אב בית הדין ניהל מספר שפטי גירושין שבהם היו מעורבים קרובי משפחתו.

      החקירה נגד הרב נפתחה לאחר חשדות שהתגלו במהלך חקירה נגד בני זוג חרדיים, העוסקים בעריכת דין ומתגוררים בירושלים, שנעצרו השבוע כשהם חשודים בין היתר בעבירות של הלבנת הון, גניבה, ושיבוש הליכי משפט, כאשר החשד המרכזי הוא גניבה של מאות אלפי שקלים מחשבון עליו חתמו נאמנות.

      מחק
  10. השאלה למה הרבי הלב שמחה זי"ע פתאום שינה את הצוואה
    כ"כ לרעתו של ר' נחמיה מנדל
    נחמיה טוען בכתב התביעה שכל הסיבה שסבא שלו שינה את הצוואה זה
    בגלל שאמא שלו התחתנה עוד פעם והרבי היה נגד השידוך וכו'
    אחרי שהנאמנים הביאו חומר מאד לא נעים למה הסבא שינה את הצוואה
    באמת חומר לא נאים, אני משוכנע שחיים יודע מזה
    אבל מסיבות מובנות הוא לא מפרסם את זה
    אני רוצה להגיד לכם באחריות, אני לא אפרסם את זה בגלל כבודו של הלב שמחה זי"ע

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לרעתו, מינוי הנאמנים הרב רפאל יעקב שפירא והרב אלעזר הנדלס הם רק לטובתו, הבעיה שהנאמנים החדשים החליפו כובעים, ונהיו נאמנים רק לצד היורש השני,
      והנאמן השלישי הרב נחום קרבייסר נאמן רק לכיסו כידוע.

      מחק
    2. אתה באמת לא יודע למה הלב שמחה שינה את הצוואה כ"כ לרעת נחמיה
      אתה באמת רוצה שיפרסמו את הכל
      זה באמת לא יהיה נאים בלשון המעטה

      מחק
  11. לפי הידוע לי הלב שמחה שינה את הצוואה האחרונה לטובתו של רבי נחמיה, הוא שינה את המטלטלין מכל סוג ומין שהוא מ 20% ל 30%, כשזה כולל את כל הכספים כולל מזומנים ני"ע ושט"ח, מדובר בכסף גדול מאוד, אני מציע לחיים לפרסם את כל הצוואות ככתבם וכלשונם, וכן לפרסם את כל מכתבי ההגנה ומכתבי התביעה ומכתבי ההצהרות עם כל הנספחים, ואז הצבור ידע את האמת

    השבמחק
  12. כרגיל מה מעסיק את החרדים, החסידים, השוטים זה "עזרה"[השתתפות בצער] למיליונר,המיוחס התורן אין שכל אין דאגות.!!!
    מה אתם מקוננים על מריבת מיליונרים?

    השבמחק
  13. הם לא מקוננים על הכסף, הם מקוננים על נסיון להבנות "מהסיכסוך"
    בין האדמור לבן דודו שלא צלח, בדיוק כמו שמנסים לסכסך בים בני משפחת הפני מנחם לאדמור, שנים מנסים וסנ לא הולך,לוקשים אפשר למכור רק לזרים לא לאלה שיודעים את העובדות.

    הם יכולים כדוגמא למכור את "הסיפור" השקר על מצות של ערב פסח לזרים גמורים, רק מה לעשות שהאדונים הנ"ל לא נמצאים בפסח בירושלים אז איך בדיוק הם יכולים לקבל אז מצות של ערב פסח?

    קשה לי להבין את ההיגיון של החברה האלה אבל כנראה זה עושה להם את שמחת הפורים שיבושם להם עם סיפורי אלף לילה ולילה.
    צר לי שהתבלבלו בין פסח לפורים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה גערער שקרן ונאלח, מי כמונו חיינו וחווינו את הכסוך העקוב מדם בו חיסל הרבי את מעמד בני הפני מנחם ואביהם הפנ"מ בעקביות שוב ושוב ושוב כשבדרך נשפך המון דם נקיים. שקרנים נאלחים ורוצחים.

      כל מי שדורך בגור יודע זאת, אלא שאתם הצד של הרשעים השקרנים ["תתן אמת ליעקב"...] בטח שתכחישו, בדיוק כפי שהנשיא "באשר אסאד" הסורי מכחיש וטען שכל הדיבורים על שפך דם בסוריה הם פורים וכו'.

      מחק
    2. מה לעשות שאין מעמדות,שטעלס,יחסנים,בגור מי של הבין את זה בקלות יבין את זה בדרך הקשה.

      למה עם ההגזמות?שפך דם? למה ישר נאצים,שואה,
      תנסה פעם לחשוב מהראש לא מהבטן אם אתה רוצה התייחסות רצינית.
      לא קרה כלום המרתם על ה"סוס" הלא נכון.
      לא זכיתם קבלו את הכרעת הרוב ושבו בשקט.

      מחק
    3. רוזנברג ועוד פעם רוזנברג לא יעזור לך כלום
      אתה יכול לקלל כמה שאתה רוצה

      מחק
  14. אז מה יש לנו בסיפור? "זרים" מלאי "כוונות טובות" שדואגים לנחמיה? או שמא אנשים ממשפחת האשה שמנסים להתסיס ולהשתמש באשה חולה לגחמותיהם הפרטיות, בתקווה לעשות קופה קטנה?

    לא הלך להם בנסיון לערבב את האדמור אז חושבים כבר על הצעד הבא
    ומאיימים בסיפורים מלפני שנים?דבר אחד בטוח כשם שלא היה אכפת להם מהאדמור כך לא אכפת מנחמיה רק הכסף לביזבוזים מעניין אותם.

    זה לא ילך החיים והשלווה ימשיכו לשרור בתי המדוברים על אפכם וחמתכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתבר שאתה גערער שקרן מהצד של שופכי הדם בשנות ההנהגה הנוכחית, כי כשאני רואה כאן רבי שב15 שנות הנהגתו הצליח להסתכסך [ולסכסך] טוטלית עם כל העולם ורוב מנהיגי רבני ואדמור"י הדור לסירוגין ועוד המון פשוטי עם, ועשרות זריקות מקהילתו ועשרות מלחמות עקובות מדם ברבים על שטיבלך בכל רחבי הארץ ועל עוד בנינים,
      אזי מסתבר מאוד שאתה משקר והאשמים זה לא מי שאתה מציין, אלא מי שכל יומיים "מסמן" מישהו אחר, סימן הפעם את אחיינו ...

      מחק
    2. לא מסוכסך ולא בטיח תפנים כולם עולים לרגל הגרש אוירבך, הבלזר, הללובר, ועוד היד נטויה.

      בכלל כל הרבנים שאתם מתעקשים להעלב בשמם ממשיכים להגיע הם או הבנים ,
      למה להגיע? כדי לסבול?
      אתם מנסים לשנע את עצמכם שאם שאולזון כתב את זה זה אמת?

      מחק
  15. שחיתות בבית הדין בירושלים, לא יאומן כי יסופר, דיין מושחת כזה עוד חותם על החלטות בבית הדין, ועוד חתימת יחיד.

    איפה כל הרבנים המבקרים הפנימיים של בתי הדין ?, איפה הרב דיכובסקי ?

    רשויות החוק חייבות לטפל בנידון בהקדם.

    השבמחק
  16. זה בכלל לא מהמשפחות.
    ההדלפות כולם היו מבתי הדין גם הדיינים רצו לעשות קופה[ראה הסיפורים לעיל] על הסכסוך ברגע שנחמיה הבין את זה הוא ברח כמו מאש, כבר עדיף שהכסף ישאר במשפחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. רוזנברג כמה אפשר לשקר לשקר אין רגלים
      אולי אתה מביא את החומר שגרם לנחמיה לרדת מהעץ
      דבר אחד אני יכול להגיד לך
      זה הרבה יותר מרתק ממה שאתה חושב

      מחק
    2. קבלתי את עצתך לייזר ..., אבל מה אעשה שאתה כרבך דודי משקרים ביודעים ללא להסמיק, כך שחבל להביא עובדות, הלא אתה מילא משקר במצח נחושה.

      מחק
  17. אז מה האמת בפרשה שהוצאת הסיפור לרחוב היתה בעוכריכם חשבתם לבנות ולהבנות וקרה בדיוק ההפך , [אם היה סיכוי לזכות זה רק אם זה היה נשאר דסקרטי] טעיתם, ממורמרים,
    נשארתם עם הלשון בחוץ.
    צריך לעבוד בשביל כסף ,לא מספיק ללכלך אי אפשר ללכת עם זה למכולת.

    אוי כמה הל"ש היה חכם. הוא יקבל את כל מה שצריך אף אחד לא יחגוג עליו לא המשפחה ולא שונאי האדמור.

    השבמחק
  18. רוזנברג, תפסיק עם כל השקרים והדמיונות על האדמו"ר ורבי נחמיה, נמאס לנו.

    הסיפור נגמר, וכל משפחת הלב שמחה זי"ע מאוחדת, על אפך ועל חמתך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם הגערערס הלא שקרנים נאלחים, כשהכל בוער בגור ממחולוקות ורדיפות, אתם מציגים - ממש כמו הנשיא אסאד - שאין שום בעיה. "תתן אמת ליעקב" ...

      רק לתזכורת קצרה וחלקית ממש של מסוכסכיכם ונרדפיכם שהשקעתם כ"כ הרבה אנרגיה בהם במקום בחיובי [תינוק כבר אמרנו ?]:
      עם הרב שטיינמן, הרב אלישיב בשעתו, חב"ד [אז כשהצביעו למפלגת חרות, לא ברקת], הרבי מחב"ד לאחר התרגיל המסריח, ביאלא לוגאנו, ר"ש מלעלוב, רחמיסטריווקא, קרלין, סלונים, סלאנים, בעלז, ויזניץ הישועות משה, ויזניץ ר' ישראל, סאטמר ר"א, ר' מאיר ברנדסדופר ור' משה הלברשטאם והרב פישר והגאב"ד, ר' שאול אלתר ויתר בני הפנ"מ, צאנז.

      מאיר פרוש, מנחם אליעזר מוזס, א.מ.ברגר, יששכר פרנקנטל, הרב בן שמעון והרב ישראל ברגר [בפרשיית פתח תקוה], ביהכנ"ס בערד, בעש"ט בב"ב, בפ"ת, בחיפה עם בעלז, בתי וורשא והמסתעף - הירשמן וכו'.
      עשרות זרוקים ומוצקים איומות שלא נשמעו מאז ימי "סטאלין" ברבים בתוך גור, הן בגלל עניינים בגלל חסידות עם בני הפני מנחם, והן על עניינים אישיים כהפרשיה שהיתה עם יונה א. ופרשית יודל מ. והמסתעף פרשיית וולק' בערד, וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו'.

      רדיפות איומות ונוראות בסדיזם נוראי ומחלוקת עם כמעט כל גדול"י וגם עם פשוטי ישראל עם גיבוי מגבוה ממש, שמעולם לא היו בגור לא אצל הפנ"מ ולא אצל הל"ש ולא הבית ישראל. מ-ע-ו-ל-ם.


      מחק
    2. בס"ד, יתכן שאכן מדובר באהרלה רוזנברג. שמשועמם מאד אחרי שגילו אותו, והוא נאלץ לסגור את "גור און ליין" . לדעתי הוא צוציק ולא למד היסטוריה מימיו. שילך קצת לעיין בספרים על איזביצה בגור, בימי הב"י - דוגמת צשיסנסקי מעמנואל או הנדחים מבעלז...
      כתל אביבי לשעבר אני זוכר את ר' שמעלקע ליפשיץ זצ"ל דורש בשטיבלאך על כך שחייבים לנסוע מיד לירושלים עם פטירת הב"י זי"ע , כדי להתאחד, גם אז היו מערערים על הרבי הבא. הכי קל זה לעשות שטיפת מח . ושישאל את סבא וסבתא שלו אם אני צודק.
      מעניין, הייתי בטיש בשביעי של פסח וראיתי שהיה שם "קצת יותר ממנין"...
      דובלה

      מחק
    3. זה בטוח רוזנברג, והא לך ראיה שהוא נמנע מלהזכיר בלל הרשימה ה''מפוצצת'' את שמו ופרשיתו (אולי כדי להעלות את סיפורו כאן כדי שידעו מי הוא זה ומה שעולל ושייזכר לדיראון עולם)

      מחק
  19. צר לי מאוד, אבל אתה בזמן האיזביצה בגור עוד היית ליטאי בשווייץ...


    ולעצם הענין: לא היה ולא נברא !!! היו אמנם אצל כל הרביים כאלו שלא אחזון מהם, אבל !! מעולם לא נעשתה בהם "שחיטה" ומעולם לא נוהלה ע"י הרבי עצמו מסע רדיפה רשמי נגד המונים, מעולם, ומעולם לא היה רבי שהשקיע כל כולו למסעות נקם ושהסתכסך טוטלית עם 96 אחוז מראשי היהדות החרדית !!! ושזקר והציק לכ"כ הרבה, כל חג ודם חדש. וכו' וכו'.
    נכון לייזר ?

    השבמחק
  20. מה לעשות שכל "הנעלבים "או נרדפים לכאורה ממשיכים להגיע
    למה? למה? למה ? כי הם לא יודעים שעליהם להעלב כי הם לא חשים נרדפים. מה לעשות הם לא מוכנים לקבל את "ההצעות המגונות שלך"
    הם לא רוצים להעלב או להרגיש נרדפים.

    השלום והשלווה ימשיכו לשרור בין משפחת הפ"מ נחמיה והאדמור על אפכם וחמתכם.
    לא תצליחו לסכסך, חבל על הזמן. אין סיכוי!!!

    לא תבין בדרך הקלה תבין בדרך הקשה.....אנחנו מוכנים לחכות עוד שנה כדי שתבינו.

    השבמחק
  21. צר לי מאוד, אבל אתה בזמן האיזביצה בגור עוד היית ליטאי בשווייץ...


    ולעצם הענין: לא היה ולא נברא !!! היו אמנם אצל כל הרביים כאלו שלא אחזון מהם, אבל !! מעולם לא נעשתה בהם "שחיטה" ומעולם לא נוהלה ע"י הרבי עצמו מסע רדיפה רשמי נגד המונים, מעולם, ומעולם לא היה רבי שהשקיע כל כולו למסעות נקם ושהסתכסך טוטלית עם 96 אחוז מראשי היהדות החרדית !!! ושזקר והציק לכ"כ הרבה, כל חג ודם חדש. וכו' וכו'.
    נכון לייזר ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.