רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במרץ 2013

התורה כקרדום להתחפר בה

מאת בן אמוז:

בס"ד
 
הרה"ח ר' חיים שליט"א,
 
אחדש"הט,
 
בהמשך "לשקר במערומיו" משבוע העבר אדרש כאן לאלה שלא רק שעשו את "התורה קרדום לחפור בה" אלא שעשו את "התורה קרדום להתחפר בה".!
 
כמה נחלים של דיו שפכו חז"ל ע"פ המשנה פרק ב' של פרקי אבות פסוק ג' רבן גמליאל  בנו של רבי, רבי יהודה הנשיא אומר וכו'וגו'.
וכמה חכמה מחוכמת יש בהם ובפרט לתחלואי ימינו, זכינו עוד לראות וללמוד מהדורות שלפנינו ולהכיר יהודים בעלי צורה בני עלי-ה עוסקים ולומדים תורה, ועובדים לפרנסתם ולמחיית בני ביתם, ומתוך שחסידים הם תורתם משתמרת, והיו בינהם גדולים בתורה ובמעשים, ולא רק שלא גררו עוון או ששכחו עוון פשוט לא הי-ה להם זמן לכך מתוך שעמלו בתורה ובמלאכה.
 
והיום מה יעשה הבן שלא יחטא?
 
ואשימם בראשיכם! גדלתם דור שפשוט אין לו מטען רוחני כדי לצאת לעולם הגדול שמסביבו ולהתנהג בגאון יעקב ולהתגאות בכך שהוא חייל בצבאות ה', ולא להתפעל מהמלעיגים עליו,(סעיף ראשון בש"ע). הסתגרתם בגטאות של מגורים וישיבות כאילו שכלל ישראל זה אך ורק אתם ודומיכם, ורק לעצמכם אתם ערבים. ומה עם כל שאר אחינו ב"י הנתונים למשיסת הרחוב הנוהה אחרי התרבות המערבית הקלוקלת התרבות הרומאית יוונית הם לא יהודים? ואלה שהם מבחינת תינוקות שנשבו וכו'? האם להם איננו ערבים? למדונו רבותינו קדושי ישראל תלמידי הבעש"ט זת"ע שלא ידח ממנו נדח וסוף כל סוף אתם תלוקטו אחד אחד בני ישראל כי כולנו בני ישראל ובאם לא נהיה ערבים( נעימים מתוקים מלשון ערב לחיך) זה לזה לא נהי-ה גם לעצמנו.
 
ומכיון ב"ה איני מבעלי המוסר המלוטאים בתלאות(ואיני בא להפחית מערכם וכבודם במקומם הוא) איני רוצה להלאות הלאה רק רציתי להצביע על מקור השקר ותעלוליו, ומכלל לאו אתה שומע הן. ועכשיו הוא הזמן לתקן, בשעה זו עצרות ומפגנים לא יעזרו ולא יעשו רושם על הצד שכנגד, אלא שיש לפעול ביתר תוקף וביתר שאת והמעשה הוא העיקר בפרט שרוצים אלו מושפעי הסט"א לשבש את כל מערכות עם ישראל, ואפילו כבר פשה הנגע במחנות לוי-ה וכהונה וד"ל.  ועכשיו כפי שלמדנו עת לעשות לה' בגלל ומשום שהפרו ורוצים להפר תורתך, סגרו את הישיבות ובתי האולפנה למיניהם על סוגר ובריח בטלו את חופשות הפסח, וצאו אל העם בכל מקומות מושבותיהם ובעיקר במקומות שהצביעו עבור אלו שרוצים להעביר את זכות קיומנו בארץ אבותינו הסבירו בדרכי נועם ואל תתביישו מפני המלעיגים עליכם כי הלו חיילי השם צבאות כולנו, חרשו את ארצנו לאורכה ולרוחבה הסבירו לכל בסבר פנים של דרך ארץ קדמה (הקדמה) לתורה, שכל דרכי-ה דרכי נועם! עזרו לאחיכם בגו"ר כי הלא אנשים אחים אנחנו.
ובודאי וכולי האי יביא הקב"ה עלינו גם ברכת נועם שפע ברכה והצלחה לנו העוסקים בעבודת עמו ישראל ועל דרך דעת משה רבנו העומדים לשרת לפני ולפנים עבור עמנו, ויה"ר שיזרקו על עם ישראל מים טהורים ויקוים היעוד בניסן נגאלו ובניסן השתא נגאל כולנו, כי אין כוחנו אלא באחדות נגד שונאינו מבית ומחוץ וגדולה זכותו של עם ישראל באחדותו שאין שום אומה ולשון יכולים לנו.
 
והיתה להשם הישועה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.