רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 במרץ 2013

ישראל אייכלר מרבה מנדטים לציבור החילוני!!!

מאת חרדי שכואב לו:

מכתב גלוי לישראל אייכלר
 
אני חושב שהגיע העת לספר לך מה הכוח הפוטנציאלי הטמון בך. לא תאמין אתה שווה לפחות 34 מנדטים. אם לא הבנת את אני יסביר לך. לפני עשור שנים נפל עלינו טומי לפיד האבא של יאיר עם חמישה עשר מנדטים .זה היה פרי היצירה שלך כאשר אתה הגדלת אותו ובפרט בתוכנית פוליטיקה. שאתה רצית לקבל קצת רייטינג ונתת לטומי לפיד את כל הדלק לשנאת חרדים. כל אחד מכם שירת את האינטרס של חברו. בגמרא זה נקרא מפרכסות זו את זו.
 
אחרי עשור הצלחת להביא עלינו בשיטת ההשנאה שאתה מביא על הציבור החרדי עוד 19 מנדטים. בחשבון מתמטי פשוט (שלומדים בלימודי הליבה..) 15+19 שווה 34.
 
אייכלר אני ממליץ לך תסתום את הפה. כל נאום שלך, כל ראיון שלך בתקשורת החילונית אתה מוסיף מנדטים לאויבים שלנו. אלא אם כן יש מי שמממן אותך להשניא את הציבור החרדי.
 
אני קורא ומתחנן לחברי יהדות התורה תסתמו למסבירן שלנו את הפה. הוא בטוח שהוא ואין בלתו אבל הנזקים שאייכלר גורם לאחרי כל ראיון, הם נזקים שמניבים מנדטים למשפחת לפיד. ואם הוא ימשיך בקדנציה הזאת את ההסברה היהודית שלו (לצערנו אין רוטציה כי קבלו שבעה מנדטים וכך ניאלץ לסבול ארבע שנים רצופות) לפיד יסיים בשלושים מנדטים. אייכלר משכנע את הציבור החילוני למה צריך להרחיק אותנו מכל עמדת השפעה. לעומת גפני פרוש ואפילו ליצמן שיש להם שכל בקודקודם ולא גורמים נזק אחרי כל ראיון. להיפך דווקא גפני וליצמן נתפסו בצדק כאנשים ממלכתיים שדואגים לכלל הציבור וגרמו קידוש ה'.
 
אנא למען חינוך ילדינו, תגזרו עליו תענית דיבור, שיתעסק בהכל רק לא בהסברה.

8 תגובות:

  1. חבל שאתה לא יכול להתאפק מלתקוף את אייכלר בכל הזדמנות. אני במקומך הייתי יותר עוסק בלתקוף את דודי זילברשלג שגורש מהשכונה ומהעיר ומהחברה החרדית בגלל מעשים שגם חילוניים מתורבתים לא עושים ומדי פעם עסוק בלהשמיץ חרדים על שלא רוקדים מה יפית כלפי החילוני. על שהחרדי לא מרגיש מספיק נחות להתנהג בהתאם לדרישות החילוני.

    השבמחק
  2. חרדי שכואב לו
    כ"כ כואב לך שאתה לא מודע לשטויות שאתה כותב. להגיד ש:להיפך דווקא גפני וליצמן נתפסו בצדק כאנשים ממלכתיים שדואגים לכלל הציבור וגרמו קידוש ה' זו אחת האמירות היותר מופרכות שנתקלתי בהן בעת האחרונה.
    האנטגוניזם שגורמים רוב חברי סיעת יהדות התורה וכן חברי ש"ס היא גדולה ולא מופנית דווקא לאייכלר.
    כמו שאמר אתמול לפיד שהוא קורה לחרדים לפנות אליו ישירות ולא דרך העסקנים כי גם לו ברור שחלק גדול מהבעייה מול החרדים היא התנהלות העסקנים והיותם בטוחים "שהשמש זורחת להם מהתחת".

    השבמחק
  3. הוא צודק,
    הנציגים לא טובים בהסברה,
    השבוע ליצמן פלט: נטל שמטל"
    והביא שוב לגל שנאה ושמחה לאיד.
    היה צריך להקים גוף הסברה, כל משפחה חרדית תחתום על הוראת קבע של 10 ש"ח לחודש,
    ויקום גוף הסברה ודוברות ---מקצועי,---
    אולי צריך לקחת אפילו גוף חילוני בשביל זה.....
    ולהניח לחברי כנסת,
    הסברה ודוברות לא קשורה לחברי כנסת!

    השבמחק
  4. צריך לומר שדפוסי החשיבה של חילונים וחרדים הם שונים, ואייכלר פשוט לא מבין את זה. חילוני ממוצע ששומע אותו מתפלץ מהטיעונים כי שוב, הם לא מותאמים לדפוסי החשיבה שלו.

    השבמחק
  5. אני חושב להיפך. ישראל אייכלר הוא היחיד שאינו עסקן במלוא מובן המילה ואף אחד (אפילו החילונים) לא חושבים עליו כשחטן שרק רוצה רכב מפואר.

    ראיתי אותו הרבה פעמים בטלוויזיה איך שהוא עונה לשאלות קשות נגדנו. מי שחושב שתפקידינו לא לענות לתעמולה נגד החרדים פשוט טועה לדעתי.

    השבמחק
  6. אייכלר אכן לא מסוגל להעביר את המסר באופן נכון. ההתלהמות האופיינית שלו, יחד עם המבטא האידישאי הכבד, ואמירות שגויות שיוצאות מפיו, יוצרים אנטיגוניזם אצל האדם החילוני.

    גפני לעומתו, מיטיב להתבטא. הוא יודע לדבר בעברית צברית קולחת ורהוטה, הוא מתבטא באופן שקול ונכון. גם כאשר הוא אומר את הדברים באופן הכי חריף ונוקב.

    השבמחק
  7. יושבים פה קבוצת אנשים שמונעים פשוט משנה ותו לא. אני לא מכיר את אייכלר באופן אישי, אבל האם ישמישהו שיכול להתכחש לתרומה שהוא מסיף. כאשר משנאי ד' קמים ומחרפים הוא האדם היחיד הזירה שיודע ספר כהלכה ומשיב להם מנה אחת אפים. ועד כמה שידוע לי (ותשאלו כל נהג מונית) הבאדם אהוד ברחוב החילוני. הוא רהוט. הוא ברור. והוא מסביר בטוב טעם ודעת את עמדת הציבור החרדי.
    אם כל הכבוד אל לנו לרקוד מה יפית מול הציבור החילוני (כמו שיש כמוה וכמה "דוברים" שעושים) מותר לנו כבר ללכת עם ראש זקוף ולהכריז בריש גלי שאלו עמדתינו וזו היהדות...
    אז בבקשה לכל אלו מונעים משנאת נציגי הציבור... שבו בבקשה מאחורי התנור ואל תפתחו את הפה... וד"ל.

    אגב לפי החשבון של הכותב שאייכלר הביא למשפחת לפיד 34 מנדים יוצא לאגודת ישראל היה קרוב למאה מנדטים "מאז קום המדינה...

    השבמחק
  8. לאייכלר אין את היכולת והכישרון לשמש כדובר הציבור החרדי בתקשורת החילונית. וזה לא קשור בכלל לעניין, כן התרפסות או לא התרפסות בפני הציבור החילוני.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.