רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 במרץ 2013

דרעי וליצמן זיכרו אתם בחרתם שיטה זו - נכה בכם עין תחת עין שן תחת שן

מכתב גלוי לאריה דרעי ויענקל ליצמן:

זכרו היטב בריונים עין תחת עין שן תחת שן
 
שמענו את האיומים שלכם שתביאו לגירוש אלפי יהודים מבתיהם, שתביאו להתנתקות שניה, שתפעלו למרר לתושבי יהודה ושומרון את החיים, רק בגלל שלא נכנסתם לקולאליציה.
 
אנחנו מאמינים לכם. יש לנו ניסיון אתכם בהתנתקות ובאוסלו. אבל הפעם אנחנו מפוכחים. אנחנו נשבענו לעצמנו לפעול ברוח הכתוב עין תחת עין שן תחת שן.
 
על כל יהודי שיגורש בגללכם אנחנו נדאג להכניס עסקנים שלכם לבתי הסוהר. אנחנו כבר כעת מכינים תרופה למכה תיקים כבדי משקל על העסקונה החרדית המסואבת, על חצרות האדמורים על הביזנס השחור שאתם מגלגלים. על הדילים המושחתים שרקמתם במשך שנים.
 
אריה דרעי קראנו את האיומים שלך הפנמנו שנשארת אותו מושחת ונאלח משרת את האוייב. אבל הפעם אתה וגם גפני וגם אייכלא תתקלו באמסטפים אכזריים מאד. לא נהסס להושיב את רבניכם ואת האצלוה שלכם בבתי הסוהר ונראה מי יגבר על מי.
 
אנחנו מבטיחים לכם מכות כואבות. אריה דרעי אתה יודע טוב מאד למה אנחנו מסוגלים. קראנו את ראיונות המלחמה שלך נגדנו. אנחנו יודעים מי עומד מאחורי מסע ההסתה נגד יהודה ושומרון.
 
מבחינתנו המלחמה נפתחה
 
בברכת אין שלום לרשעים אמר ה'
 
מתנחלים בארץ ישראל

5 תגובות:

  1. יש לי רשימה של 15 עסקנים מש"ס שנתנו שוחד לפקידים בכל מיני משרדים, וכן העברות לא כשרות ביניהם מהבית של הרב עובדיה. אני מעביר את כל השמות למי שצריך. ואני מבקש להקים מלשינון נגד הציבור החרדי לדווח על כל מעשה לא תקין על מנת שיטופל.

    כל הצבעה חרדית נגד המתנחלים (בכלל מה אשמים המתנחלים מה רוצים מהחיים שלהם) ישולם בהכנסת עשרה חרדים לבתי סוהר ולמשפטים.

    כל הכבוד לכותבי המכתב, נקווה שהציבור הישראלי ידיר את החרדים מהמרחב הציבורי לגמרי, אם כך תהיה התנהגותם נגד המתיישבים היקרים שלא פגעו באיש ומערבבים אותם בכח בפוליטיקה מסואבת של בנט.

    השבמחק
  2. נגרש אותכם הפעם בלי פיצויים,אתם לא תעלו יותר מיליארדים לקופת המדינה, נגמרה החגיגיה עופו לנו מהעיניים במקלות ובאבנים נגרש אתכם.

    והעיקר אנחנו מוכנים לשבת בכלא בשביל זה,
    כבר העברנו למשטרה את נסיונות הסחיטה שלכם, הציבור הכי אלים במדינה, רוצחים פוטנציאלים.

    השבמחק
  3. לדעתי יצטרכו לפתוח בית סוהר לעבריינים מהציבור החרדי כלא מעשיהו כולו יהיה אגף חרדי מרתק.

    העיקר אני נהנה שכל זה קרה בגלל שהם לא בקואליציה בגלל סיטואציה של בחירות מוזרות שאף אחד לא אשם בזה רק החרדים עצמם שהאמינו לנוכל הסידרתי נתניהו שבנט לא יהיה בקואליציה ושיתפו פעולהם עם נתניהו לחסל את הבית היהודי, כולל התקציב להכפיש את בנט במגזר החרדי והדתי שהגיע מכספי הליכוד.

    השבמחק
  4. דרעי נכנס לבית סוהר בגלל התרגיל המסריח, ההתנתקות חיסלה את החרדים, וההתנתקות ביהודה ושומרון תפורר את כל המפלגות החרדיות. תרשמו טוב את התגובה הזאת. העסקנים החרדיים הם המשוחתים ביותר אבל רק בנט ולפיד יחסלו אותם.

    השבמחק
  5. אזהרה אחרונה

    אריה דרעי

    יש לך 24 שעות להודיע שאתה לא תפגע במתנחלים. אחרת אנחנו הולכים לתפור אותך כמו שלא נתפרת הרבה שנים.

    אזהרה זו תקפה עד לתאריך ט"ז ניסן יום תליית המן האגגי ויום נפילת התרגיל המסריח בכנסת.

    דרעי אם עד אז לא נקבל הצהרה שלא תפגע ביהודה ושומרון, אנחנו מתחילים לפעול עם כל התותחים שיש לנו, ולא נהסס לעבור קוים אדומים מהם נזהרנו עד היום. (בהמשך הימים תקבל רמזים מעניינים למה כדאי לך לפרוש מהפוליטיקה)

    קש"ת

    קבוצה שלא תשתוק

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.