רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 במרץ 2013

מאיר פרוש ממזער נזקים מנסה לתקן את מה שקלקלו ליצמן וגפני

בימים אלו מנסה מאיר פרוש לעשות הכל לתקן את התדמית הקשה שיצרו גפני וליצמן ליהדות התורה. בעוד שגפני וליצמן הכריזו שהם יעשו הכל לפרק התנחלויות ולהביא ליהודה ושומרון התנתקות שניה, פרוש הצד השפוי ביהדות התורה, הבין מיד את הנזק שגרמו השניים עושה כעת כל מאמץ בימים האחרונים להחזיר את היהדות החרדית לשפיות, רגע לפני שהכל מתפוצץ להם בפנים.
 
ההכרזות השמאלניות של אייכלר גפני וליצמן התקבלו בבוז גם מהאגף השמאלי. שם אמרו להם לא מדובשך ולא מעוקצך, שמאלנים רק לשם קואליציה אנחנו לא מחפשים, הגיבו בבוז, להודעות ההיסטריות שבקעו מגרונם של גפני וליצמן. מסעי נקמה לא בבית ספרנו. אבל את הנזק מול אנשי הבית היהודי ואחרים, קשה להשיב. שם לא סולחים על מסע הדה לגיטימציה שהעסקנים החרדים עשו ורואים בכך מעשה שלא ייעשה במדינה דמוקרטית שפויה.
 
היחיד שקלט מהר מאד לאן זה יוביל היה מאיר פרוש, שבימים אלו עושה מאמצים כבירים להחזיר את הגלגל אחורנית ולחדש את הקשרים עם הבית היהודי ולהתייצב באגף הימני של המפה הפוליטית. פרוש מיהר לתקוף את אובמה על הצהרותיו השמאלניות בבנייני האומה, לעורכי המבשר הוא נתן הוראה חד משמעית להפסיק את מסע הבכיינות הטיפשי, ובימים הקרובים אנו צפויים להפתעות ושיתוף פעולה בין פרוש לבית היהודי.
 
הנזק שהם גרמו ליהדות החרדית הוא נזק שגדולי האויבים שלנו לא הצליחו לעשות, אמרו גורמים חרדיים, ההיסטריה של דרעי וגפני וליצמן היה לא לעניין, ונקווה שלאחר אכילת המצות ושתיית ארבעת הכוסות בחג החירות הם יבינו  שלא קרה שם דבר בישיבה באופוזיציה.
 

3 תגובות:

  1. שאולזון מה אתה לא תעשה בשביל מאיר פרוש? ש ק ר !!! גם מאיר פרוש יצא וצעק כשביבי הכריז את שמו של נפתלי בנט . תפסיק לעבוד על כולם שפרוש ימני, הוא חתיכת שמאק.

    השבמחק
  2. הזונה כבר התחילה לחשוב על הצעד הבא? עוד לא הספקנו ללק את הפצעים והוא כבר הולך לנסות לגזור קופונים, בושה שהוא נקרא חרדי
    לא פלא שאלה החברים של חיים שאולה.

    השבמחק
  3. Strange headline
    מאיר פרוש ממזער

    Since when do you spell
    ממזר
    ?"ע" with an

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.