רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 במרץ 2013

מי מנע מר' מנדלי להכנס ומדוע נאלץ הגבאי של ר' ישראל להרחיק את הבריון פ.פ.

ישנם בויזניץ של ר' ישראל מי שאינם אוהבים את השלום היו רוצים שיהיה שמח ועושים ככל שביכולתם להרוס את השלום. אחד מהם הוא בריון בשם פ.פ. שהתחתן לאחרונה הוא בגיל 30 פלוס, הוא פרובקטור ידוע ובעל ניסיון רב בטירור, אותו ניהל מהישיבה בברכפלד, הוא הגיע במיוחד לבני ברק לעורר פרובוקציות לעשות הכל כדי לפוצץ את השלום, והפעיל בבית הקברות רמקולים רבי עוצמה, בשביל להרגיז את המנדליסטים

אבל על זה כבר סיפרנו, יש לסיפור הזה המשך והפעם בלילה של מוצאי ט' ניסן, כשהאדמו"ר ר' מנדלי מויזניץ הגיע למעמד כתיבת אותיות, לע"נ דודו הרה"צ ר' משה ארנסטר זצ"ל  שהתקיים בחדר "הפראווע שטוב" של ה'אמרי חיים' ו'הישועות משה', עם בואו המתין לו בפתח הבית, אותו טרוריסט פ.פ. והחל לצעוק צעקות גנאי על ר' מנדלי ואנשיו, ובהמשך אף מנע פיזית, בסיוע כמה מבריוני החצר של ר' ישראל, את כניסת אחד העסקנים מלונדון שהתלווה לר' מנדלי מלהיכנס לבית, עד שלר' מנדלי לא היתה ברירה ושלח את גבאו יצחק שרף לדבר עם גבאי האדמו"ר ר' ישראל שירחיקו את הבריונים והארחי פרחי מהמקום ויתנו לו להיכנס פנימה

5 תגובות:

  1. מנדלי היה ונשאר,, דעשע גנב

    השבמחק
  2. פ פ זה המצאה של חיים שאלזון וראשי התבות
    פלוץ פלוץ ונברך אותך שתמשיך להפליץ כך למשועממים
    יהיה מה לדבר ולהפליץ פילצוצים של הפלצן חיים פלוצזון

    השבמחק
  3. לכל היודעים או הלא יודעים מדובר בבחור הידוע לשמצה פסח פרוימוביץ.
    שידוע שבה ממשפחה של טרורוסטים ומשוגעים לא פלא שלא התחתן גד גיל 30 וגם כן את מי הוא כבר קבל...
    שופק הנעבעכרס מבייתר

    השבמחק
  4. למה אתה מטפל כ"כ עם זבל של 'כלבים'

    השבמחק
  5. שאולזון היקר סוף סוף אני רואה שכל ההפלצות שלך שקר וכזב ומה שאתה מקבל מהמנדליסטים שמנסים לחרחר ריב ןמדון אתה מכניס כי אני לא ויזניצער ואני מכיר את כולם שם ואני הייתי שם אז לא היה ולא נברא הסיפור הזה אין לי שום אינטרסמצידי. שכן יהיה שלא יהיה אבל בתכליס כל פעם השתוקקתי לדעת אם סיפוריך אמיתיים והנה הזדמן לי לראות את זה במו עיני איך שאתה כמו הדיוט מעתיק את מה שאומרים לך העיקר שיהיה לך חומר בושה שאתה מזרע ישראל ומי יתן ותחזור מדרכך הרעים לחרחר ריב ומדון ולשון הרע ותזכה לחזור בתשובה שלימה במהרה אמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.