רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 במרץ 2013

האם אתה מוכן להתפלל עימו?

האמת היא כי אני מצטרף למבצע הזה של להוציא את הסלפונים מבתי הכנסת, זו בושה שאי אפשר להתנתק לשעה קלה מן המכשיר. לא חלילה מפני שאני פוסל את המכשיר, אלא מפני שזמן תפילה הוא לתפילה, תוכיח שאתה לוקח את התפילה ברצינות לא פחות מהטלפון

אני מבין שישנם מי שממתינים להודעות דחופות. ובכל זאת, אם נכבד את בית הכנסת ולפחות את השעה שאנו מתייצבים מידי יום בפני רבון כל העולמים, יכבדו גם אותנו

שוה להתנתק לשעה קלה מן המכשיר, זה לא מזיק זה יעשה רק טוב

תגובה 1:

  1. הייתי לפני כמה שבועות בבית כנסת של בובוב להנחת תפילין של משפחה שלי לא התפללתי שם ןהוצאתי את הטלפון מהכיס לבדוק הודעה ומיד רצו לכיוון שלי 2 אנשים שאמרו שאסור טלפונים בבבית כנסת "כל הכבוד להם" הלוואי כל בתי הכנסת היו לומדים מהם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.