רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

סליחה שהצבעתי ל'עוצמה לישראל' - מכתב כואב של חסיד חב"ד

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
כבר למעלה מחודש אני לא יכול לישון ממה שקורה כאן במדינה. כשאני רואה את מה שקרה בגלל שאלפי קולות מחב"ד הצביעו לבן ארי אני מתחלחל. אודה שגם אני הייתי בתוכם כי האמנתי באמת ובתמים שהם עוברים את אחוז החסימה. שטיפת המוח שעוצמה לישראל עשו באתרי חב"ד ושימוש ציני של הרבנים שתמכו בהם ונשבעו לנו כמעט ברוח הקודש שהפעם מרזל ובן ארי עוברים את אחוז החסימה. כאילו שהייתה לרבנים הללו גילוי אליהו הנביא.
 
כקורא מושבע של הבלוג שלך וכמי שזוכר אותך עוד בתקופה הזוהרת של פנים חדשות האמנתי לך וחששתי מאד להצביע לעוצמה לישראל, אבל לצערי הלחץ החברתי ושהפעילו עלי עבד ונפלתי שוב בפח. יותר נכון זרקתי את הקול שלי ישר לפח.
 
היום אני כבר יודע שגם אלו שהריצו את עוצמה לישראל ידעו שיש סיכון גדול שלא יעברו. ובימים האחרונים כבר ידעו בבירור שלא עוברים. אבל לנו המשיכו לספר סיפורים. הם ידעו שהם משחקים בגורל ארץ ישראל ועולם התורה אבל לא היה אכפת להם. הם חיפשו ג'ובים וכסף למוסדות שלהם ובן ארי היה הבובה והמשאבה שאוות היו אמורים לסחוט כמיץ לימון.
 
ואני שואל שאלה נוקבת למה תמיד קבוצת כהנא מצליחה לעבוד על חב"ד ולקושש מאתנו קולות ישר לפח הזבל? למה לא עוצרים את התופעה המכוערת הזאת שעם אחר פעם מפילים את חסידי חב"ד לקרשים. לפני אוסלו חב"ד הצביעו למפלגה שלא עברה, לפני ההתנתקות מגוש קטיף הצבענו למרזל וכעת שוב פעם.
 
ואני שואל בכאב הם זה חכמה בינה דעת? או שמא נהפכנו לחסידים שוטים שהולכים שבי אחרי אנשי כהנא חי?

13 תגובות:

  1. כנראה נגזר על חב"ד להצביע רק למפלגות קיקיוניות שלא עוברות. אין מה לעשות. חיים החכמה מזמן נעלמה מחב"ד. בשוב פעם חב"ד תהיה אשמה בהתנתקות מס' 2 בגלל ההזויים של כהנא מרזל ובן גביר והליצן בן ארי.

    השבמחק
  2. לכותב הנכבד

    הסיבה שהפעם הריצו את בן ארי כדי שלרב הבלין יהיה ג'ובים בכנסת והרבה כסף מוועדת הכספים של הציונים... זה לא הלך הפעם ננסה עוד שבועיים שיכריזו על בחירות חדשות נריץ שוב את בן ארי ונקווה שהפעם הלוטו יעבוד יותר טוב.

    השבמחק
  3. עזבו מה שהיה.

    ישנה יוזמה לכתיבת פ"נ של כל התמימים לקראת ב' ניסן - יום הסתלקות הרבי הרש"ב נ"ע מייסד ישיבות תומכי-תמימים:

    פ"נ של התמימים לב' ניסן יוסף יצחק | 03/03/13 10:47
    שמעתי השבת שמתכננים פ"נ של כל התמימים בארץ לב' ניסן - יום הילולת הרבי הרש"ב נ"ע מייסד תומכי תמימים - בבקשה לעורר רחמים לביטול כל הגזירות על תלמידי הישיבות וביטול כל המונעים ומפריעים ללימוד התורה בטהרתה בשקידה ובהתמדה ועבודת התפלה

    לדעתי זו יוזמה יפה מאוד, וראוי לעשות מאמץ ולהגיע אכן לכל התמימים באופן מסודר וכו', כך שכולם יחתמו.

    יוסף יצחק

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצל המשיחיסטים:

      http://www.chabad.info/forums/theforum_he/viewtopic.php?t=7820

      מחק
  4. חיים עזוב שטויות בכל הקשור לזה כי זה לא האמת האמת היא שאם כל חב"ד היו מצביעים כפי שצריך נץ אזיי הם היו עוברים את אחוז החסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם ר' חיים היקר לא היה לוחץ ומשכנע שוב ושוב לא לשים פתק נץ הם היו עוברים (אינני מאמין שר' חיים חושב שהוא מצליח לשנות דעה על פחות מחמשת אלפי איש)

      מחק
    2. היה חסר להם כעשרת אלפים קולות. אני לא מבין ואם חיים שאולזון היה מתגייס למען עוצמה לישראל והיה חסר להם רק 770 קולות את מי הייתם מאשימים את הרב וולפא? את בנימין ליפקין? את מצביעי הבית היהודי? את מצביעי אמנון יצחק?
      חיים שאולזון אמר דבר נכון ערב הבחירות לא מצביעםי למפלגה שיש ספק אם תעבור וכך נהגנו לפי עצתו של שאולזון.

      מחק
    3. ככה יעשה למי שבגד ברב וולפא.

      בן ארי ורבניו אכלו אותה קצוץ. לבגוד לא משתלם. בן ארי בסיבוב הבא אולי תלמד הזה.

      אוח אוח

      מחק
  5. שוב הקשקוש הזה. כל אלו שמנעו מעשרות אלפי חבדניקים וחרדים שפויים ואוהבי עם ישראל וארץ הקודש להצביע נץ ולהכניס 2-3 חכ"ים טובים לכנסת, צריכים להכות על חטא ולהתבייש. במקום זה הם חוזרים אל קיאם כל שבוע.

    כל אלו שהצביעו ג' וש"ס זרקו את קולם לפח, כי הרי הם לא יישבו בקואליציה בכל מקרה וגזירת הגיוס תצא לדרך בכל מקרה. גם מנדט נוסף לג' או לש"ס (שהיה יכול לקרות רק באפשרות דמיונית של עוד 35,000 קולות) - לא היה משנה דבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה חוצפן

      יש לאנשים רבנים והם קובעים ולא פרובוקטורים קיצוניים.

      אלדד הוא חילוני אנטי דתי שבעד גיוס חרדים.

      הרב ירוסלבסקי והרב אשכנזי וכל המשפיעים השפויים בחב"ד קבעו שחובה להצביע ג'.

      היחידים שהלכו נגדם זה משה הבלין בגלל הג'ובים והכספים למוסדות שלווהמלחמה שלו עם שלום בער וולפא, וכנ"ל הליצן הידוע מקרית מוצקין שנהפך לאחרונה למשיחיסט והודיע לכל חב"ד שהחליט להכריז יחי אדוננו.

      מחק
    2. אתה צודק באמת חבל שלא כל חב״ד הצביעו ובמקום שיגידו שטעו ומצטערים שהצביעו ג הם עוד מנסים להאשים... מה כבר הח״כ החרידים יעשו רק יחממו תכסאות אופוזיציה משא״כ אם בן ארי היה זה בטוח יותר טוב מלחמם תכסא.

      מחק
  6. לכותב היקר כואב לי הלב על מנוחתך זה שלא עברו כי לא מספיק גייסת אנשים ובוודאי שמעת את הסיפור בגריטניק שהרבי אמר עכשיו עוסק להביא את משיח דיי להבלי עולם הזה השכם והם כלים מאליהם תצליח יום טוב לקוראים הנכבדים

    השבמחק
  7. מה שהשנאה של הבלין לוולפא גורמת לו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.