רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2013

דידן נצח - ו' ניסן חג הגאולה הפרטי שלי - ניצחתי את סאטמאר בבית המשפט באחד המשפטים המעניינים ביותר בהיסטוריה החרדית - 22 שנה לרגע הכל כך מתוק

בכל שנה בו' ניסן אני חוגג עם סעודה ותפילה מיוחדת מודה להקב"ה שהציל אותי מידי רשעים מי שביקשו להשמידני, קיוו כי זה יהיה סופי, ולא רק שלא הצליחו, יצאתי מן המצב הזה כל כך מחושל וחזק שנתן לי כח עוד עשרות שנים להגביר את עבודתי ועד היום הזה אני מצליח להתמודד עם מצבים שהם מעל ומעבר להשגת אנוש, להוכיח כי מי שנאבק למען האמת שום דבר לא ישבור אותו, גם מי שיאמינו כי הנה סופו, שבע יפול צדיק וקם, יכו בי ומה שיותר חזק ובכל זאת אני קיים

ההיסטוריה שלי היא אחת המעניינות, מה שעברתי בחיי קשה לתאר, צריך להיות חזק בשביל זה, והקב"ה נתן לי את הכח לעמוד מול כל העולם כולו וכמו אברהם אבינו מן העבר האחר ולא להתפעל מאף אחד, לתת להם לצעוק לדבר לקלל לעשות מה שבא להם ואני ימשיך בשלי, למלאות את אותו תפקיד קשה וכפוי הטובה לעצור בעד התדרדרות היהדות החרדית למנוע מן הצבועים והמושחתים את היכולת לעשות מן העבירה מצוה ומן ההשחתה מידות טובות

זה היה לפני יותר מ-23 שנים, אחרי שסאטמאר ניסו כל דרך למנוע ממני את היכולת לכתוב ולהופיע עם עיתון משלי, וזה כלל נסיון לרצח שנכשל, הם נכשלו בזיהוי תפסו אחר הכניסו בו 11 פעמים את הסכין לצד ליבו, הם ניסו בדרך משפטית, רקמו עלי עלילה כאילו לקחתי כסף בשביל שלא לכתוב על סאטמאר, נעצרתי ואמור הייתי לעמוד בפני משפט קשה שבו הייתי מושלך למינימום של שבע שנות מאסר

במשך של 13 חודש, ניהלתי בבית משפט מלחמה של ממש, התקרבנו למשפט ולא היה בידי התביעה עם מה להופיע, מפני שהכל היו סיפורים ולא הוכחות של ממש. התובע הכללי שהיה זקוק למשהו עם מה להרשיע אותי, הקליט את השיחות שלי ושל העד שנתפס מודה כי הוא משקר מעולם לא נתן לי את הכסף וכי רבני סאטמאר אמרו לו כי במקרה הזה מצוה לשקר. התובע שמע את הדברים והיה המום אבל לא ידע איך לצאת מן הענין, פוליטית זה נראה היה מביך, הוא הציע לעורך הדין שלי הצעה, לפיו יחליפו לי את האישומים לקלים למיסדאמינער בלבד שמקסימום קנס עליו הוא אלף דולר וגם זה לא יבקשו ואלך הביתה. כשעורך הדין שלי סיפר לי על ההצעה אמרתי לו תשוב ותגיד לו כי אם אני צריך לצאת מבית המשפט מורשע עם העבירה הכי קטנה אני רוצה משפט מלא ולא מוותר

התובע משך עוד חדשיים בתקוה כי אתרכך ולא הסכמתי, ובבית המשפט פרצה מלחמה על אותה הקלטה, התובע לא רצה לתת לי אותה מפני שידע כי אז ניצחתי. השופטת שהיתה יהודיה הכריחה אותם לתת לי את הקלטת, וברגע שהיא הגיעה לידי קם התובע והודיע על סגירת התיק אין עוד טעם במשפט

יצאתי מבית המשפט עם נצחון אדיר, היה כדאי לי כל מה שקרה למען אותו נצחון, זה היה כל כך מתוק, זה נתן לי כל כך הרבה כח, ולא רק שהם לא קלקלו, הם בנו אז את 'פנים חדשות'. לפני כן כלכלית הייתי באדמה, בזכות הנצחון הזה התחילו לזרום כספים גדולים כאלו שהצלחתי אז בכסף הזה לחתן את הילדים שלי מבלי שהייתי זקוק לבקש מאף אחד פרוטה אחת

אפשר לכתוב ולכתוב על מה שאירע אז, ספר שלם כתבתי רק על הסיפור. החומר שם תוסס ומאוד מעניין, הוא יעלה בל"נ לאתר שיפתח בקרוב שם תוכלו לקרוא אותו דיגיטלית

מה שמעניין, כל מי שהיו קשורים באותו סיפור נפלו בגדול, חלקם הגדול ישבו בעצמם בבית הסוהר, אחרים חטפו מכות קשות, הם שילמו על אותה מסירה בצורה קשה

יצאתי אז המנצח, ועד היום הזה אני מודה לה' על החסד הגדול שעשה עימי, ובעיקר על שחישל אותי נתן לי את האפשרות והיכולת להתמודד עם כל מצב, אין מה שמפחיד אותי יותר עברתי את הכל, אלימות, נסיונות לרצח, משפטים וכל מה שרק לא תרצו ויצאתי מהם כשידי על העליונה

חוזר אני כאן ובפרהסיה מודה לה' על החסד הגדול שעשה עימי בכל השנים על כל מה שנתן לי, והלואי שאוכל להחזיר את המעט שאני חייב עבור החסד הגדול שעשה עימי, אין בי מעשים, אבל מבטיח להשתדל למלאות את רצונו, ואלחם במושחתים ובשקר החרדי למען שמו הגדול

4 תגובות:

  1. שאול-זון

    Son of the Devil, You may have won the battle but not the war

    השבמחק
  2. את מי זה מעניין?
    וסליחה שלא קראתי הכל.

    השבמחק
  3. בס"ד

    ברוך השם!

    תודה ששתפת! אני חזרתי בתשובה רק לאחר שקראתי את עצמי לסדר והחלטתי שאני מאמינה כך בדיוק ולפי זה חיה. כלומר, שהשם יתברך והוא לבדו ולא להתרגש מהדברים שפשוט הבעיתו אותי בחברה החרדית ובחברה הדתית, ויותר אפילו לאחר שהתחלתי לחזור בתשובה וקרבו אותי אנשים חרדים וראיתי אצלם אי התאמות נוראיות ממה שהתורה מלמדת, וגם נפגעתי מהן בעצמי, עד כי פחדתי שאם אמשיך להחשף לזה לא אצליח להאמין שאי פעם אוכל להחליף את החברה שבה הייתי כחילונית באיזושהי חברה שעובדת את הקב"ה.

    וכך כדי להיות מסוגלת להתקדם בלימוד עבודת השם יתברך הזכרתי לעצמי תמיד להפריד. לא להתייחס לאף אחד כאל נציג של השם יתברך ולא לפחד, הוא יתברך עוד ימצא לי כל מה שאני צריכה, כולל משפחה וחברים, ועד שיהיו לי ילדים משלי יש לי הרבה זמן להתפלל שהדברים הנוראים יהיו מתוקנים כך שלא אפחד על איך שיחונכו במוסדות תורניים. מאז גם למדתי שיש להפריד תמיד, שאין מה להתרכז בטעויות וברע ואפשר ללמוד מכל אדם וגם מכל רב, גם אם בדברים מסוימים אני לא רואה איך הוא עקבי עם התורה בהתנהגותו. וגם למדתי שאת הילדים שהשם יתברך בחסדיו יחון אותי בהם כדאי שאלמד להפריד גם, ולהבין שגם בעצמינו וגם בזולתינו יש מלחמה ברע כל הזמן, בטעויות ובשקרים של יצר הרע, ואין ללמוד מדוגמא של התנהגות של אנשים בלי להעביר אותה 'מסננת' של מה שהתורה מלמדת האם נכון כך להתנהג או לא, גם אם כולם סביב טועים בכך, או גם אם מדובר בבר סמכות.

    ברוך השם גם דברים שאני מתפללת מאז שיתוקנו באופן מדהים אני רואה שהם מתוקנים, וזו הסבה שהגעתי גם לקרוא את הבלוג הזה, כי הוא אחד הדוגמאות שלי לדברים כאלה, ואחרי הפוסט הזה אני מרגישה שאני מכירה יותר את המניע לכתיבתו.

    אה, ואגב גם אותי חיזק הקב"ה מאוד בעזרת הרבי מלבובביץ, אמנם באמצעות הכתבים שהשאיר לאחר פטירתו, אבל הם היו (ועודם) לי ממש חיזוק ואמצעי למציאת הכח הפנימי והדרכה שאי אפשר לאמוד בכלל.

    תודה רבה מאוד ששיתפת,
    מצטרפת להודיתך: ברוך השם!

    השבמחק
  4. והרבי אמר לך פעם תכתוב דברים טובים על עם ישראל..
    אבל על התמימים אתה לא מרחם וד״ל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.