רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בינואר 2013

מכתב מאברך: המלחמה באדישות ובשאננות

בס"ד

לכבוד
הרב שאולזון

מעודי חשבתי שבכל פעם שמכונים האברכים הליטאים "בני תיירה" בכל מיני אתרים ופורומים אין זה כי אם אנשים מהקהילות החסידיות שאינם יודעים כיצד להתמודד ולהסתדר עם האברכים הליטאים, ובפרט לא פעם יש כעס על פרסום הדברים.

אולם כאשר הדברים מתפרסמים במערכת פנימית של נציגי "דגל התורה" ברחבי הארץ שלפני כשבוע פתחו מערכת מיילים פנימית, עם שירשור בין החברים הרי שאין לי מה לומר ואין לי מה להוסיף, וכל מה שפורסם אצלך בעבר (וכפי שהעלתה גם את מכתבי מלפני מספר שבועות בענין גרוסמן) הרי אני משנה דעתי לחלוטין, ובשפת העם מסיר בפניך את הכובע.

מצורף מה שנכתב שם בהעתק מלא, ללא שום תוספת.
וראויים הדברים להתפרסם באתר הכי מפורסם שלך.

זכות הדיבור לאברך חשוב חיפאי:

קיבלתי פידבקים מהכנס של מוצ"ש  [בחיפה]. לא הספקתי להגיע מירושלים

יש  שצועקים מה שאני צועק גם בעיתון משפחה ומרכז העניינים  היום! [ והניחו לכל ההשקופע'ס- הם באמת משקפים את הדעת קהל בזמנינו]

התעמולה מופנית למי שבא מרצונו שהוא כלל לא מסופק בעניין. רבותיי! הכנסים גם אם יהיו בהם 100,000 איש זה החמישה מנדטים שיהיו  בכל מקרה אבל המלחמה היא על עשרות האלפים האדישים/כועסים/מאוכזבים- בקיצור מזוכיסטים.
אני אברך פשוט מן השורה והתחושה של הציבור מסביבי היא שהנציגים מנותקים עדיין מהעם המנדטים האבודים נמצאים אצל הרבה "בני תיייירה" שיש להם הרבה לומדעס בדעות שלהם, שאתה בכלל לא חולם כמה מזוכיזם יכול להיות טמון בגאווה של בן תיירה למדן. וכבר דיברתי עם כמה מהם.

מדם ליבי אני זועק!!! אל לשאננות! נכון . יש הרבה שאנחנו סומכים שברגע האמת יעשו חשבון נפש וכו' וכו' מילים יפות אבל תדעו לכם שהאברכים של היום לא כאלה. וזו טעות לחשוב שכל הבעיה היא בנהג מונית שלו או במוכר שלי או בשכנה שלנו...

האפשרות היחידה!!!!! לדעתי היא [וטוב מאוחר מלעולם לא] לקחת צוות הסברה בלתי מזוהה[וד"ל...] אולי אפילו הר' נויגרשל ומרצים אחרים לא גרילק ואולי אפילו לא אייכלר [שקשה להרבה לפרגן לו ווכו'] תעשו את כל השיקולים .

להסתובב בכוללים ברחבי הארץ ובעיקר במקומות המועדים ללמדנים מהסוג הזה
לדרוש מהראשי כוללים רשות דיבור של חצי שעה אפילו באמצע הסדר [שיספיקו יותר].
בלי זה - 6 מנדטים הם נס גלוי!!!!

הדברים נשמעו מפי כמה וכמה אברכים ואני לא אדון יחידי להם
וכבר ביקשו ממני שאשלח מייל זה בשם עשרות אברכים
אנחנו מתחננים על נפשותינו אנא האזינו לנו!!!!
אברכים פשוטים שבאמת רוצים בהצלחת המערכה ומאוד כואב להם והם מאוד מאוד חרדים.....

זה כתבתי לפני שהיום הרב איראם עם מיכי אלפר נכנסו לכולל שלנו, ודיברו - ניתן לומר שקצת שינוי יש וגם סיפורי ההצלחה עם "חמשה קולות" שעשיתם עבד נחמד וחיבר את האברכים.
ממתינים לכינוס של יום חמישי.
עד כאן דבריו.
אנו ממשיכים להכנס לכוללים כל פעם ראש הכולל מעביר מס' מילים, מיכי, והרב איראם.
מנסים למפות אחד לאחד אלו שאנו חושבים שהם זקוקים למעט תשומת לב, וגם אגוזים קשים ושולחים אליהם אברכים דעתניים טובים.

בהצלחה לכולם ראיתי לנכון וחובה לשתף. שימו לב אצלכם.
סה"כ השטח התעורר יפה ותודה על החומר הרב שזרם אלינו הלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.