רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 12 בינואר 2013

מכתב למערכת: מדוע תושב 'קרית ספר' לא יצביע ג'


שבוע טוב ר' חיים
 בתור תושב מודיעין עילית אני שואל את עצמי איזו סיבה יש שבגינה עלי להצביע ג' לכנסת.  אך מדוע לא יש לי מספיק סיבות. אנו לא בוחרים כאן את ראש העיר יש אחרים הבוחרים אותו. ואם כן הוא לא חייב לתושבים מאומה כי הוא במילא המלך כאן.
2.      בכל יום [ללא כל גוזמא] תושבים רבים עדים לניסים המתרחשים כאן על הכבישים אך לא תמיד יש ניסים. האחריות הישירה על כל אותם פציעות הינה אחריות ישירה של ראש העיר היות והמדיניות אותה הוא הנהיג כאן בשנים האחרונות היא מדיניות נהיגה מושחתת לחלוטין הגיעו הדברים עד כדי השתדלותו האישית לביטול דוחות שונים שנתנו כאן בעיר.
3.      לפני 4 שנים עלה הנחל על גדותיו וסגר את תושבי אחת מהשכונות המזרחיות אך הלקחים בעקבות המקרה כלל לא נלמדו
4.      והנה לפני שנתיים הדברים חזרו על עצמם אך היו גם קורבנות והנה לנו נחל בת-שבע הינו בטוחים כי ראש העיר יסיק מסקנות ויפיק אי אלו לקחים אך אצלו משום מה מערך השיקולים שונה לחלוטין.
5.      השנה שוב חזרו על עצמם המראות הללו בהם השכונה נצורה ומסוגרת. וכמעת ושוב היו אבדות ובניסים ממש לא היו אבדות בנפש (כמובן שגם הייתה לידת בית מאולצת בשל המצור) 
חשוב לציין כי כאשר ראש העיר רק הריח כי תיתכן סערה שוב הוא הזדרז להקדים ולפרסם כי לאחר הפסח יחלו מע"צ לטפל בכביש ובתשתיות הלקויות (הא... הכנת תרופה למכה)
6.      הכביש החדש לכיוון השכונות המזרחיות עלייו נשמעו דברי ביקורת חריפים מיד ביום פתיחתו עד כמה הוא מסוכן ועלול להיות קטלני. אבל את מי זה מעניין [התושבים מפחדים אך ראש העיר ישן טוב בלילה].
7.      עיר שלמה סובלת סבל בל יתואר מחברת תחבורה הציבורית המספקת שרותי תחבורה ומתעללת בנוסעים דבר יום ביומו ואלו יש להם יד משולבת עם ראש העיר על מנת שיהיה שקט תוך סתימת פיות ע"י אמצעים פסולים ורדיפה אישית של אותם המנסים להעמיד את חברת התחבורה על מקומה.
נמנו כאן מספר קטן ביותר של פשעי ראש העיר בעוד קופת השרצים שלו גדולה ועמוסה בעוד רבות כגון בניהול עכור של מינוים ללא מכרזים כלל ועוד הרבה.
ולא אמרנו מילה על שוקי גוטרמן המתעלל התעללות חסרת פשרות בקבלנים הגרים בעיר ואלו חוששים לפתוח את הפה פן יובלע להם.
אני לא אלך לבחור לכנסת כאשר ראש העיר הינו רוצח פוטנציאלי ואלו עושקי הציבור מי שאמורים להיות נבחרי הציבור לא עושים מאומה.
ישאל החכם מה הקשר בין ראשות העיר לבין הכנסת אלא התשובה היא שלא התפוח רקוב אלא האילן כולו מגדל פירות שאינם ראויים למאכל אדם.

4 תגובות:

  1. ולמה לא מזכירים כאן גם דברים עיקריים כמו:
    א)כל שטח ירוק שאמורים להיות למשחק לילדים, ניתנים על ידי ראש העיר לאנ"ש להקים בתי כנסיות, והתוצאה: הילדים משחקים ברחובות תוך סיכון נפשם ממש
    ב)כל גינה יש לה חול שלא מחליפים אותו אף פעם, וחתולים מלכלכים והילדים מקבלים כל מיני מחלות בגלל זה.(וזה בלי לקחת בחשבון שבתקופת שווינגר, ראש העיר הקודם, כל הגינות היו 100% דשא, ולא חולות כמו שהוא החליט)
    ג) התיאורה במדרגות שיורדים מרחוב אחד למשנהו, לוקים בחסר, וממש סכנת נפשות הוא לרדת בהם בלילה.
    ד) רחובות כמו נתיבות המשפט, אבני נזר, שהם רחובות עיקריים במקום,(לא באתי להוציא את "כל" האחרים אלא להביא דוגמה)נמצאים הרוסים למחצה, עד כדי כך שכל פעם שירד גשם או יש שמש חזק, משום מה נהיו חורים ענקיים ואין פתרון בכלל למצב!
    ה)אתה מתקשר להגיד איזה בעיה בשרות של הקריה, ואף שאתה יודע באופן חיובי שאולי אתה המספר ה30 שמתלונן, אומרים לך שאתה הראשון והיחיד שהבאת בעיה "חדשה" הזאת וצריך וועדה שיאשר הדבר ה"לא ידוע"
    המסקנה של כל הדברים היא שהאשמה אינה אליו, אלא לאותם המחליטים שאסור שיהיה בחירות בעיר חרדית, ממילא הוא אינו מרגיש חייב לאף אחד בכלל!!!

    השבמחק
  2. מצביעים לג'.
    כי בתורה כתוב " לא תסור מהדבר אשר יגידו לך אפילו אומר לך על ימין שהוא שמאל"

    אנחנו מצביעים ג' למרות הכל
    אני שונא את גוטרמן ויכול למלא ספר על מעללי האיש
    עדיין אני מחזיק את האף ומקיים מצווה.

    השבמחק
  3. סביר להניח כי במקרה שמספר גדול של מצביעים יצביעו למפלגות אחרות או כלל לא יצביעו יהיו אי אלו נציגי ציבור שיבינו כי המינויים האלה עולים ביוקר.
    מעניין מאוד ממתי אלו שבקושי יודעים כיצד נראה המקום הם אלה שיקבעו מי ינהל את העיר בו בזמן שהדברים גובלים בפיקוח נפש.
    הרי אם הגדולים היו יודעים על הזלזול בחיי אדם של מנהיגי העיר הם לא היו נותנים יד לזה. אלא שהם מודעים למה שנוח לאלו שנוח להם כידוע

    השבמחק
  4. תודה ר' חיים תתחיל באמת לכתוב על עירינו אולי זה ישנה משהוא
    לצדיק שמצביע ג' בגלל שכתוב בתורה " לא תסור מהדבר אשר יגידו לך אפילו אומר לך על ימין שהוא שמאל"
    מענין איזה רב שאמר להצביע ג' היתר לו להשתמש באינטרנט שלא לצורכי עבודה???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.