רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 בינואר 2013

חב"ד אינה נטורי קרתא - כן, תפקידנו להצליח

הסתפקתי אם בכלל להתייחס לדברים במיוחד כשכותבים מתוך דמיון קובעים דברים לא נכונים, כשלדוגמא כותבים כי עסקן מסויים כותב אצלי את מה שאני כותב בעצמי, כשכל ילד שלמד את מערכת הבחירות יודע כי ביני לבין אותו עסקן מפריד עולם מלא, הוא לחם למען הבית היהודי ואני למען 'יהדות התורה' עד כדי שדחיתי כל חומר ששלח בקשור לבית היהודי למרות שלכל יתר המפלגות איפשרתי להכניס מודעות וחומר אחר בעד ונגד, ולא רק כך אף מכתב שהוא כתב ונשלח אלי על ידי אנשי 'עוצמה לישראל' שביקשו לפגוע בו, נכנס, ואם הייתי משתף פעולה עימו אולי יסביר לי איך זה נכנס. - זה מוכיח כי מדובר במי שכואב את הפסדו הגדול ואני מבין ללבו

הוויכוחים ביניכם אין לי עם זה דבר, אין לי מניות כאן או כאן ואיני חלק מן הוויכוח הזה, את המריבות האלו תעשו בבית, ואני מודה לה' שלא נכנסתי לזה - נכון, דעתי שונה משתי הצדדים כאן, מפני שהוויכוח היה בין 'עוצמה לישראל' לבין 'הבית היהודי' והכל מודים כי עשיתי מה שעשיתי למען 'יהדות התורה'

הסיבה שחשבתי כלל לא להתייחס, לקיים את ה-ואל תרצו-תנחמו בשעת כעסו או צערו, זה לא הזמן לכך, לאחר שירגע הוא יקלוט ויבין כי טעה

נקודה אחת שהפריעה לי ועליה אני כותב כאן, על איך שיהודי כמו הרב דרוקמן מקרית מוצקין רב חשוב וסופר שאני נהנה בדרך כלל מכתיבתו הפך לאיש נטורי קרתא. בעוד הכל יודעים מה היה יחס הרבי לנטורי קרתא ומה ההבדל התהומי בינם לבין גישת הרבי וחב"ד לכל מה שקשור בעניני ציבור

למי שאינו יודע, נטורי קרתא מצהירה השכם והערב כי אינה מחפשת הצלחה, היא מחפשת להפגין וזה כל תפקידה, הצלחה או אי הצלחה זה הדבר האחרון במחשבותיה. זו הסיבה מדוע הם הפסידו במערכות ציבוריות שיתוף פעולה גם בנושאים שהם צודקים בהם. לדוגמא, כשנאבקו נגד 'מצעד התועבה' בירושלים היה ברור כי לא יצליחו למנוע זאת, ולדעת רבנים חשובים זה אף יקלקל יותר מאשר יועיל הם התנגדו להפגנות הללו, אבל נטורי קרתא טענו כי אינם מחפשים הצלחה למנוע את המצעד הם מחפשים להפגין

הרב דרוקמן לימד אותי עכשיו משהו חדש, כי שיטתו ודרכו היא שיטת נטורי קרתא, הוא לא מחפש להצליח, הוא הריץ את 'עוצמה לישראל' לא בשביל שיישבו בכנסת אלא בשביל להפגין

מעניין אם הרבי היה מקבל זאת. אני למדתי בשעתו כשהיו מי שביקשו להתמודד הרבי הורה לברר דבר ראשון האם עוברים את 'אחוז החסימה', שפירושם של דברים כשברור כי אין סיכוי כזה אסור לעשות זאת

כאן אקבע, כי מה שקיבלו גם היה מעל ומעבר למה שציפו, מיציתם את המקסימום האפשרי ולא הצלחתם, היו חסרים יותר מתשעת אלפים קולות ולא היה כל דרך איך להביא מספר כזה של קולות בשביל לעבור את אחוז החסימה. אסור לשכוח רוב חב"ד - כל המשיחיסטים, פלוס חלק קטן מהלא משיחיסטים - הצביעו ל'עוצמה לישראל', ועכשיו אולי יאמר לי הרב דרוקמן מהיכן הוא היה לוקח עוד תשעת אלפים קולות?

5 תגובות:

  1. יש לציין שהרב דרוקמן שליט"א מסר את נפשו לעזור ולסייע בכל כוחו לרשימת עוצמה לישראל פעילות מבורכת מאד במסירות נפש ממש ולצערנו לא עלתה בידו להביא לתוצאה, וזו הסיבה שהרב דרוקמן רוצה לנחם את אנ"ש על הביזיון הגדול ולא שהוא מתכוון למילה אחת שכותב.

    מה אתה רוצה שהרב דרוקמן כרב אחראי יכתוב לאנ"ש נדפקנו כמו שצריך. דפקנו את כל המערכת. במקום בנט קיבלנו יאיר לפיד. הרסתי במו ידיי לימין חמישה מנדטים, והבאתי ממשלת שמאל חילונית. זה הדרך שלו להוריד את הכישלון מעצמו ולהעביר אותה לאחרים. אבל אני יודע שהרב דרוקמן פשוט בוכה ומיילל בבכי על מה שקרה. הוא מבין טוב מאד את גודל הטעות. את החורבן לדורות. ביהדות התורה גם יסגרו איתו חשבון על המלחמה שלו נגדם ולכך שהביא לסכנת הגיוס.

    השבמחק
  2. אני לא מצליח להבין מה קרה לדרוקמן ולכל הסירחון הפוליטי המצניח הזה. פשוט יוצא מהאף. ועוד לכתוב על כך מאמרים כאילו הבחירות נמשכות. די נמאסתם עלינו.

    השבמחק
  3. היו הרבה יותר מ-9000 חסידי חב"ד בארץ שהצביעו לג' ולבנט. חב"ד זה לא רק כפר חב"ד.

    סכנת גיוס היתה גם בקדנציה הקודמת, כשג' וש"ס היו בקואליציה.

    השבמחק
  4. הרב דרוקמן היקר

    במו ידיך העלת את לפיד לשלטון. ותודה רבה לך על העבודה הנפלאה הזאת. והעיקר שתמשיך לכתוב שטוב שהצבענו עוצמה. ראיתי פערדים בחיים כמוך עדיין לא ראיתי. תוריד את הראש ותבכה על מה שעשית.

    השבמחק
  5. חיים, חבל שאתה משייך את זה כאילו ל'משיחיסטים', כשברור לך שדרוקמן והבלין אינם משיחיסטים. דרוקמן אפילו אנטי חזק.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.