רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בינואר 2013

גור סוערת - הם מוכים בבית הדין ולכן מאיימים לזרוק את ר' נחמיה מנדל מהשטיבל שלו

אקדים, שכאן אתן רק בקיצור, ומסיבה אחת, מפני שהם יושבים במוצאי שבת ואיני רוצה להיות זה שמקלקל לצד כלשהו כולל לצד של הנאמנים. איני משוכנע שייצא מזה משהו, אבל מאחר ויושבים אז אתאפק יומיים, ומבטיח כי במוצאי שבת אצלי אכתוב ואביא את הכל מתחילת הסיפור ועד להיכן שזה מחזיק, כאן אכתוב רק בראשי תיבות

בבית הדין הם קלטו והבינו כי החלום שהיה להם בטענה כי ר' נחמיה מנדל כלל לא יורש וכי הרבי ה'לב שמחה' ביקש שהכסף יהיה של הנאמנים נדחה על ידי בית הדין, מפני שבהחלטה שכבר התקבלה הם חייבים תחילה לעבוד בשיתוף פעולה. בית הדין נתן להם זמן לנסיונות פשרה (ראה פוסט אחר על פסק הביניים של בית הדין) מה שבטוח עכשיו כי מה שהיה כבר לא יהיה ולכן הם מנסים להפעיל כח בצורה אחרת באיום שיזרקו את ר' נחמיה מנדל מן השטיבל שהוא הקים בכסף שהוא הביא מתורם שנתן לו את הכסף לבניית השטיבל

גורמים טרוריסטים הפעילו לחצים על מי בשטיבל שיפעילו לחצים עליו. בימים האחרונים קרו כמה דברים מרחיקים אבל בסופו של דבר על פי הוראת ר' נחמיה בנו של הרבי שלחו לו מכתב הם תובעים ממנו כי ימשוך את התביעה מבית הדין, דבר שלא נראה סביר שיקרה מבלי שיביאו הצעות מעשיות

סוכם כי יישבו עמו במוצאי שבת, אז נמתין עד לאחר הישיבה הזו, ולאחר מכן נדווח

28 תגובות:

  1. מה שהם רוצים מר' נחמיה מנדל זה לקחת את כל מה שהוא ירש ולהציגו כלי ריק. הם רוצים לחסל אותו. אם הוא לא יכה אותם דרך הערכאות הם ימחקו אותו לחלוטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש לא נכון הם לא רוצים לקחת לו כלום רק שיבטל את התביעה בערכאות של הרבנות ושאת תביעותיו ידון כדת וכתורה בבית הדין האובייקטיבי וההגון של חסידי גור בהרכב הרב פישביין וולקוביץ

      מחק
  2. חיים, תעלה לבלוג צילום של הצוואה פעם אחת ולתמיד, אני ראיתי את הצוואה, והלב שמחה מתייחס שם לנכדו ר' נחמיה מנדל כבנו ממש, ואינו נותן שם שום אימון בבנו שינהל את עסקי הצוואה.

    השבמחק
  3. ישנה התקוממות גדולה בחסידות גור על כמה בריונים שמנסים לירד לחייו של מורינו ר' נחמיה מנדל שליט"א.

    ר' נחמיה הוא הוא לבם של ישראל, אהבת החסד והצדקה שבוערת בו, אינם יודעים גבולות.

    הוא הציל בעשר שנים האחרונות בלי גוזמא מאות נפשות בישראל כשהרבה מהם הרופאים לא נתנו שום סיכוי, הוא השיג סכומים של מיליוני דולרים, כן זה לא טעות, מיליוני דולרים והכל בצנעה ובדרך כבוד.

    כמה משפחות של מסכנים ואומללים הוא מקים ודואג להשיג להם פרנסות ושיהיו עסוקים,ריפוי בעיסוק כשהוא מממן בצנעה את משכורתם במקום עבודתם.

    אשרי חלקו.

    השבמחק
  4. עדות אישית.

    גיסי שאינו מנמה על חסידי גור סיפר שהשנה רבי נחמיה היה 4 שבועות בביה"ח שערי צדק עם אביו החולה, וסעדו במסירות נפש, אך בשעות שא"א היה להיות בטיפול נמרץ הוא למד בבית הכנסת בקומה 8, אימו של גיסי היתה חולה ואמורה היתה לעבור טיפול פולשני סבוך, ועסקני הרפואה המליצו לו לקחת את המנהל לביצוע הטיפול באופן פרטי, אך זה היה כרוך בסכום של 23,000 ש"ח שלא היה בידו של אבי להשיג, אבי ירד לבית הכנסת ואמר תהלים בבכי, אז ניגש אליו אברך ושאל אם אפשר לעזור, והוא סיפר לו את כל המצב, האברך אמר לו תן לי את מס' חשבון הבנק שאמורים להעביר את התשלום ובצע את הטיפול מיד, אבי לא הכיר את האברך ושאל את רב ביה"ח מי הוא האברך שישוב בבית הכנסת ואם אפשר לסמוך עליו, ואז אמר לו שהוא נכד הרבי מגור רבי נחמיה מנדל. ומיד ניגש אליו ובשעת מעשה הרים כמה טלפונים ואחרי 20 דקות קרה לו ושאל את פרטי הבנק, וסידר תורם מאמריקה שיעביר לו מיד מחשבון הבנק שלו את כל הסכום.

    למחרת בא אביו עם כלי כסף מתנה עבור הכרת הטוב, החזיר לו רבי נחמיה בכח את המתנה ואמר לך תתן את זה לפרופ' שעשה את הטיפול, כך הוא ישים לב יותר על אשתך בימי ההחלמה.

    רבי נחמיה ביקש ממנו לשמור בסוד עקב כי הפרסום יביא הרבה אנשים אליו ולא יוכל לעמוד בעומס שהוא כבר בין כה גדול, וכן כשבא לנחמו הראה לו רבי נחמיה עם אצבע על הפה לבל יספר.

    אך עכשיו אחרי ששמעתי את כל הפרשיה הזאת אני החלטתי שחייבים לפרסם הדבר שידעו במי מדובר, ואקוה שרבי נחמיה יסלח לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ככל הנראה ר' נחמיה לקח את טוב לבו של הלב שמחה שהתבטא בעיקר מאז תחילת הנהגתו, ואילו ה"אחרים" במשפחה לקחו את תקיפות וסכסוכי הל"ש כפי הוא היה והתנהג עד הנהגתו.
      כל אחד בחר מה שמתאים לו...

      מחק
    2. אני מבין שהכל במקרה [גיסי לא חסיד גור]
      במקרה הוא הגיע לנחם, במקרה הוא שמע על זה שהוא יושב שבעה, במקרה אני מעלה את זה לכאן,
      אז תרשה לי לחשוב שזב הפוך על הפוך ואתה רוצה שישגעו את נחמיה בבקשות שונות ומשונות כדי להוריקו מכספו,
      ולטרטר אותו בדיוק כמו שפרסמתם את הטלפון של הרב בצלאל וקסשטיין כדי שיספר כביכול על העוולות שנעשו לו
      כמובן שבאיצטלא של עזרה אתם גורמים לו להיות מטורטר.

      מחק
    3. וכי אתה לא יודע שגור הם "חכמים [עצומים] להרע" ולהציק ולרדוף את כל מי שניתן.

      מחק
  5. באשדוד מתארגנת קבוצה גדולה של אברכים שהחליטו שאם הפעם פוגעים בשערה אחת משערות ראשו של רי נחמיה הם עוזבים את גור בהנהגה הנוכחית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלחנו ובגדול, הלה"ר שלנו יכנס בכם כארס של עכנאי
      תמיד תהיו בספקות על ההנהגה נקרר לכם אותה כמו עמלק.לא תדעו מי המושחת התורן.
      תחששו לדבר אפילו עם עצמכם אולי זה השטינקר של שאולזון שמאזין לכם ומפרסם,בדיוק כמו שאנחנו חוששים מהשטינקרים של המערכת.
      או פילוג ופיצול או חורבן של גור,
      על כל סיפור מומצא ביומני טולנא תקבלו 10ביומני חיים שאולזון,גם אנחנו יודעים לספר ולהמציא.
      תשאלו את עצמכם האם לא סופר על מחלתו של הרבי בגלל
      1שלא רצה להבעיט את ישראל
      2שידע שהמחלוקת תתחיל מחדש
      3היה בעל רוה"ק וידע שחיים שאולזון יפרסם את הכביסה המלוכלכת.

      אתם טוענים שהרבי החזיר את גור לתפארתה לימים שלפני השואה עם דרך הלימוד שלו והשטיבלים המלאים בלומדי וגדולי תורה,
      אנחנו נדאג שיחזרו המחלוקות של פעם עד כדי כך שהא"א היה צריך להוציא את מכתבו המפורסם על חשיבות השלום והיותו כלי מחזיק ברכה.
      ועד כדי כך שהרה"ק ר משה בצלאל אמר שהחורבך היה בגלל הבין אדם לחברו עד כדי הכאה.
      או פיצול או חורבן אין אמצע שהרבי בעצמו יכריז על עוד אדמור בגור.
      הרבנים העוזבים כבר עולים על מה שהיה בזמן הב"י
      אצל הב"י רק 2 ר שמואל אהרן פלדמן ור גודל הרץ
      היום כבר 4אכן התלמיד עולה על רבו.

      מחק
    2. אל דאגה, איש לא טוען שהרבי מגור הנוכחי החזיר את גור לימי תפארתה. אדרבה, רוב כלל ישראל טוען שהחזיר את גור למקום מאוד אפל ...

      אצל הבית ישראל לא היה רב אחד שנזרק. ה-2 שמנית היו ת"ח אך לא רבנים אז. וכמובן וכל שכן שהוא לא איים ולא רדף רבנים וגם לא פשוטים...

      ה"שטינקרים" הם לא אלו שמאזינים על פעולותיכם ומעבירים לשאולזון, אלא "אתם" שעושים מעשים מזוויעים, אל תהפוך את התוקף למסכן.

      מחק
    3. מי ומי בעוזבים??? שטיבל ב"חצרות חסידים"?
      או חברי שטיבל "בעולמם של חרדים" שרה איינפלד
      חיים שאולזון,דודי זילברשלג?

      מה תעשו שאול לא רוצה להיות האטד שלכם.....
      טוב לו 2ציפורים על העץ מציפור אחת ביד
      הוא לא מסתפק ב30אחוז ואפילו לא ב60אחוז,

      יש לו אגו גדול יותר משלכם, הוא לא פראייר
      הוא לא רוצה להיות סוג של ויזניץ מרכז,
      אם יהיו כמה אדמור גור בסגנון נדבורנא כל העסק לא שווה לו.

      מחק
    4. אתה שואל מי ומי בעוזבים ???

      אתם מדברים ? אנשים שפלים שחלקם נתפסו במע"מ: זה מהמקוה בבית וגן, הבחורים מאשדוד מהמע"מ, איש צוות בכיר בישיבה קטנה בגור [לפי כ-15 שנה, הסתבך כשעבד במוסד ציבורי], איש צוות בכיר מאותה ישיבה שבמשפט יענקל מנדל' איים לחשוף, ועוד ועוד.

      אומר לך מי ומי העוזבים כיום: הדיין הרב מנדל שפרן, הדיין הרב אברהם אטלס, הרב בצלאל וקסלשטיין, הרב יעקב שלמה מוזסון, ועוד ועוד רבנים.

      מי ומי באלו שסבלו מגור איומות והרבי מגור הסתכסך עימם לסירוגין אנושות ועשה עימם ברוגז גמור: הרבי מלעלוב - ר' שמעון, הרבי מביאלא לוגאנו, הרב שטיינמן, הרב אלישיב, הרבי מבעלז, הישועות משה מויזניץ, ר' ישראל הגר מויזניץ, הרבי מאמשינוב, רבי אהרן מסאטמר, הדיין רבי משה הלברשטאם, הרב מאיר ברנדסדופר, הגאב"ד רי"ט ווייס, הרבי מחב"ד - בתש"ן, תנועת חב"ד - בתש"ס, הרב בן שמעון - במלחמות שטיבל פתח תקוה, הרב מנדלסון מערד, הרב ברגר - במלחמות שטיבל פתח תקוה, הרבי מצאנז, הרבי מערלוי, הרבי מבוסטון, הרבי מסדיגורא,ועוד ועוד ועוד.

      שרה איינפלד ודומיה, נשרו בגלל התנהגותכם הנלוזה כשראו איך מתנהגים אלו שאמורים להיות סמל הקדושה ומידות טובות מתנהגים כחיות השדה.

      בענין דבריך על שאול: כמו שהרבי הנוכחי העדיף למרר חיי הפני מנחם ולא לפרוש בשנות הפנ"מ כי חיכה לכבוש אותנו כולנו ולהציק, לאחרים גם מותר ...

      מחק
    5. גם הרב מדה פויגל מרבני גור בארה"ב סובל נוראות מגור עקב שלא מוכן להציק לאברכים נגד דין תורה. אפילו שהוא חותן של ישראל פינחס גוטסמן סגנו של אברהם יוסף אירנשטיין, זה לא עוזר לו.

      מחק
  6. הוא לעולם לא ימשוך את התביעה מהבית דין היות ואביו ציוה אותו יומיים לפני נפלו למשכב, ומצווה לקיים דברי המת, ומה שכ"כ הצליח בבי"ד עד שעו"ד וינרוט איבד את עשתנותיו דבר שלא מתאים לו, כנראה זה גם בזכות שמקיים מצוות כבוד אב את צוואתו של אביו ובקשתו האחרונה ממנו.

    השבמחק
  7. עו"ד ויינרוט אינו אשם, הוא מטובי עו"ד בישראל, הנאנמנים פשוט סיפרו לו חצאי אמת והוציאו דברים מהקשרם, וכשהוא טען את ששמע מפיהם, והדברים הוכחשו בבירור, זה ביזה את מעמדו, ולכן הוא מלין ובצדק על הנאמנים שהכשילו אותו.

    השבמחק
  8. איש לא טוען שהרבי מגור החזיר את גור לשום תפארתה, כולם יודעה שהוא נטל ממנה את כל הדרה והרס אותה, רח"ל.

    הרבה יותר מ-4 רבנים בגור הסתבכו עם גור בזמן ההנהגה הנוכחית:
    הרבנים שפרן, אטלס, מוזסון, וקסלשטיין, פויגל, גרוס, ועוד ועוד.

    בזמן הבית ישראל אף רב לא עף או הסתבך. הרב פלדמן [לא היה אז רב, חוץ מזה הוא רק] נעלב שהבית ישראל לא עשה את בקשתו בענין הישיבה בשגב - להכריח בחורים שם למענו, וע"כ נעלב ועזב בזעם. אל תזרוק רפש על הבית ישראל כדי להצדיק את מעשיכם הנאלחים.

    השבמחק
  9. אין לנאמנים האלה אלקים, פשוט אין מילה אחרת, הם מפעילים מכבש לחצים ענק על כל הדיינים המעורבים בפרשה ועל מזכיר ביה"ד.

    אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה.

    אני מציע לר' נחמיה שיברח מביה"ד כמה שיותר רחוק כי הם ימצצו לו את דמו, מה לעשות השלטון שולט.

    השבמחק
  10. דיברתי לפני שעה עם אחד הגבאים בשטיבל של מורינו הגה"ח ר' נחמיה מנדל שליט"א.

    והוא אמר לי שכל הסיפור שמופיע פה בכותרות הוא שקר אחד גדול, ר' נחמיה היה היום בבוקר בשטיבל ואף התפלל לפני העמוד, הוא בנה את השטיבל מהמסד עד הטפחות וכל המתפללים מכירים לו טובה על כך, ובכלל הוא אהוד מאוד על כל הציבור אך הוא בורח מן הכבוד בכל כוחו, ולא נותן בשום אופן לכבדו בשום כיבוד, וכל מעשיו בין בין אדם לחבירו ובין בין אדם למקום הם בהשקט ובצנעא ובהחבא בדיוק כמו זקינו מרן אדמו"ר הלב שמחה זצוק"ל.

    השבמחק
  11. אתה כמובן שקרן.
    אני מהמתפללים של השטיבל של ר' נחמיה, ואני מעורה בוועדה של השטיבל, ואומר מפורשות, שקיבלנו כמה פעמים הוראה מגבוה לא לתת לו יותר שום כיבודים ולא להתייחס אליו כאל "חבר השטיבל". ועוד הוראות ואיומים שלא אוסיף כדי לא ללבות האש.

    השבמחק
  12. נחיה ונראה.

    במוצ"ש תראה שהכל יתברר כדמיון וכעלילה גסה. (אולי י.ד. רוזנבוים היה רוצה כך, אך הוא כבר יודע היטב שבאשדוד מכירים אותו טוב טוב ולא בונים על מילתו ולא כלום)

    השבמחק
  13. אני רק יודע מה היה עד היום, שהיו טלפונים ואזהרות אל בכירי השטיבל שעליו אני נמנה.


    אגב, בינתיים דווקא הוכח שכל מה שיעקב דוד דרש תמיד היה זה בסוף [ועפי"ר מלכתחילה בהוראה מפורשת] רצון הרבי שליט"א עצמו למי שיודע.

    השבמחק
  14. סליחה על הבורות אבל מי זה מינדל הזה

    השבמחק
  15. ללב שמחה מגור היתה בת יחידה ובן יחיד [-הרבי הנוכחי מגור]. הבת היתה רבקה'לה, שהיתה נשואה בזיוו"ר לר' מאיר מאנדל, ולאחמ"כ התגרשו ונישאה לר' חזקיהו לב הי"ו מארה"ב. היה לרבקה'לה רק בן אחד - רק מבעלה מאנדל - הוא ר' נחמיה מאנדל שגדול הרבה אצל זקנו הלב שמחה והיה ממש כבנו. הלב שמחה הוריש לו חלק בירושתו, אך מכיון שהיה אז צעיר ולא מנוסה ולא גדל בבית מסודר וכוק וכו', מינה נאמנים שיהיו ממונים על [חלק מ]העזבון שהוריש לו. הויכוח בין ר' נחמיה ודודו הרבי מגור הנוכחי בערך הוא, האם ועד מתי [ועד איזה גיל] ועד כמה הועיד הלב שמחה סמכות לנאמנים, כי ר' נחמיה טוען שכיום כבר מגיע לו את כל הנכסים לעצמו, והצד השני טוען שלא.

    השבמחק
  16. הצד השני לא רק שטוען שהנכסים שייכים לנאמנים ולא ליורש, אלא כבר למעלה מעשרים שנה מפטירת הלב שמחה הם עוד לא חילקו את הירושה לא נתנו שום דבר ליורש ר' נחמיה מאנדל, שהוא כבר היום בן 52 שנה, והם עוד מחכים, ועושים בירושה כבשלהם, ומוציאים כספים ולוקחים הלוואות למטרות שונות ומפוקפקות, ולוקחים הלוואות מאיחוד מוסדות גור ומהמנהל יהונתן בורנשטיין, עבור הלבנת כספים, ואז לוקחים הלוואה בנקאית ע"ש חשבון נחמיה מאנדל לתשלום החוב לאיחוד ולבורנשטיין, וליורש האמיתי לא רק שלא נותנים מאומה אלא בוזזים את חלקו מכל הכיוונים.

    השבמחק
  17. כמו שכתבתי ער"ש, השבת עברה בשלום, כולם כיבדו בכבוד הראוי את ר' נחמיה ואף נתנו לו ששי, וכפי ששמעתי מאברך מהשטיבל של מורינו ר' נחמיה מאנדל הפעם כולם עברו אחרי התפילה לומר לו "גוט שבת", עד השבת הרבה ניגשו אליו לומר גוט שבת אך לה היה התייצבות מלאה, השבת כן, כנראה ששם בשטיבל כן יודעים מה זה הכרת הטוב וכיבוד רבנים ות"ח.

    השבמחק
  18. אם זה נכון [מה שאיני בטוח כלל], אזי מה שבטוח שהם לא יודעים מה זה מצוות "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", כי זה הלא ממש סכנת נפשות מהאלימים בגור וראשיהם, "שלוחי דרבנן" ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.