רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בינואר 2013

כלה מתחננת תתפללו על החתן שלי

חתנו של יעקב אשר ראש עירית בני ברק נפצע בתאונת דרכים ומצבו קשה, בתו הכלה כותבת:

חבר/ה יקר/ה!
גם אם את לא מכירה את החתן שלי....
אבל בוודאי שמעת את הסיפור והוא נגע לליבך ואמרת בעצמך פרק תהילים והתחזקת.... (ועל כך אני מודה ומעריכה)
אני מרגישה צורך לחזק עוד עניין שאנחנו, כולנו יכולות להתחזק בו בשביל חתני הזקוק לישועה ובשביל כלל עמ"י הצריך זכויות....
בואו, נקבל על עצמינו את עניין הברכות, לכוון בכוונה גדולה (לקחת ברכה מסוימת או זמן מסוים ביום, שבו הברכות תהינה בכוונה יתרה) ויהיה זה לזכותו של:
רפאל מרדכי בונים בן שולמית.
כדי שנוכל בעוד כחודש לעמוד תחת החופה בריאים שלמים ומאושרים....
אשמח אם תעבירי הלאה ותחזקי גם את בני משפחתך והקרובים אלייך.......
תודתי אלייך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.