רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בינואר 2013

תשלמו על כך מחיר יקר - הזהרתי אותכם שבמעשיכם אתם מעבירים את השלטון לשמאל

אין לי טענות באופן אישי לאנשי כהנא בן ארי ומרזל על שריפת הקולות. בשבילם זה אידיאולוגיה לשרוף ולשרוף ושוב פעם לשרוף. הם נהנים מההצגה הזאת כל פעם, איך הם דפקו מישהו אחר ומבחינתם שכל הבית יישרף.
 
הטענה שלי הפעם על אותם רבנים שהריצו אותם והפכו את חב"ד לכלי שרת לקבוצת כהנא, והפכו אותנו לבני ערובה. הנס הגדל היה שברגע האחרון חלק ניכר מחב"ד התעשתו והצביעו ליהדות התורה וכך ניצל מנדט שלם, אחרת המפולת הייתה קשה עוד יותר.
 
אותם הרבנים, שניהלו מלחמת חורמה בחב"ד עבור בן ארי ומרזל, הם אלו שלהם אני מגיע בטענות קשות. הם לא חשבו על היום שאחרי, על מה שיקרה אם חלילה הפנטזיה הזאת שיהיה להם חברי כנסת תיכשל, ואיזה מחיר כבד נשלם בציבור החרדי.
 
אינני רוצה להיכנס לאינטרסים מאחורי הקלעים לא זה הזמן לטפל בזה, ועוד יגיע הזמן, את זה אני ישאיר לאחרים, אני מדבר על העיקרון, שרבנים שאמורים לחשב את ההשלכות על מעשיהם והוזהרו שבסופו של דבר זה ייגמר בקריסה טוטאלית המשיכו להריץ את הצמד אלדד בן ארי עד לקבר, ובדרך קברו את עם ישראל.
 
ואני שואל את אותם רבנים האם לגבי הנכסים הפרטיים שלהם הם היו לוקחים אותו סיכון כפי שלקחו במצב הזה שנוגע לכל עם ישראל? ישנם אנשים מטורפים שאומרים שצריך לשרוף קולות וזה חלק מהאידיאולוגיה המטורפת שלהם, אבל אותם רבנים שהם אנשים עם שיקול דעת אחראי, מה להם ולצרה הזאת שהביאו את העם בישראל. אני לא עומד לשתוק על מה שקרה. ישבתי במשך חודשים והזהרתי, בכיתי צעקתי, קבלתי את התגובות של אנשי בן ארי שידעו טוב מאד שאני צודק, אבל ניסו להתעלם ולעצום עיניים מהמציאות האכזרית.
 
אני לא סולח ולא ישכח לאותם רבנים. אם חלילה וחס יקרה כאן אסון כתוצאה ממה שהביאו שוויון בין הגושים, הם יהיו אחראים הישירים לכל התוצאות. ולכל הצבעה שיהיו חסרים חברי כנסת שיתמכו בנושאים של ארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל.  
 
אני מביא כאן לינקים לחלק מהפוסטים שכתבתי כמעט מידי יום על הסכנה מאובדן 120-150 אלף קול, והזהרתי לא להצביע להם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 תגובות:

  1. אני מסכים איתך בקראיתך לא לשכוח ולא לסלוח ולכן גם הפעם לא הצבעתי ג על מה שעשו לנו בגוש קטיף...

    השבמחק
  2. שמור על לשונך24 בינואר 2013 בשעה 4:28

    חיים שאולזון לא סולח לרבנים. מזכיר לי איזה בור מעיירת הפיתוח.

    השבמחק
  3. שאולזון אתה צודק אבל אנחנו יודעים שמאיר פרוש השקיע אצלך הרבה כסף להעביר לו את קולות אנשי האינטרנט מה שנקרא החרדים החדשים והחבדניקים ולכן אתה התגייסת. ובפרט שאביך ואתה עבדתם אצל פרוש. אין לי בעיה עם זה, אבל הציבור צריך לדעת את האמת שהאתר שלך היה חלק מהקמפיין של מאיר פרוש להביא עוד 20 אלף קול ליהדות התורה כולל מחב"ד.

    השבמחק
  4. שקרן . אתה כתבת לפני שבוע שאתה מאחל לבן ארי שיכנס לכנסת .. וכו וכו . אם עד היום חשבתי שאתה ישר אני רואה שאתה שקרן . אדם אם שנאה עצמית . רק גור מ...... אתה דוגל כול הזמן בחופש הביטוי והמעשה .. אסור להם לפתוח מפלגה .... רק לך מותר לנבל את החרדים כול הזמן ..... אתה הרי כותב כול הזמן שצריך חינוך חדש בציבור שלנו . אמסלם לא צודק .. בשביל מה הבאת את התמונות של הזוג החסידי שש... עליך נאמר מעוות לא יוכל לתקון

    השבמחק
  5. שאולזון עם כל הכבוד לשקר הנוכחי שהבאת כאן מיש הצביע לעוצמה לישראל לא שרף קולות כי ממילא לא היה מצביע למישהוא אחר מלבדם!

    ובנוסף שאם אחוז החסימה לא היה גבוה ואנשי הבית היהודי לא היו מפחידים את האנשים שעוצמה לא יעברו אז הם היו עוברםי ובגדול!

    יש גבול לשקרים!

    השבמחק
    תשובות
    1. במילים אחרות אם לסבתא היה קרניים היו עוברים את אחוז החסימה

      מחק
  6. פשוט, רק בגלל שהזהרת והזהרת היו 10,000 איש שהאמינו לך ולאחרים ולא הצביעו . אם היית מעודד אותם ואת אמסלם וכח לשפיע, הם היו עוברים, אתה אשם.!!!

    השבמחק
  7. כמה גולשים יש באתר זה כל שבוע? 50,000?

    מתוכם לפחות חצי שונאי ג'? 25,000

    מתוכם 15,000 ימניים שרצו להצביע עוצמה לישראל.

    מתוכם חצי השתכנעו.

    הנה ה-7,500 קולות שהיו חסרים לבן-ארי לעבור את אחוז החסימה..

    סתם, האמת ששאולזון הוא לא היחיד, הוא רק בורג במערכת גדולה ומשומנת מאד של קמפיין ענק נגד עוצמה לישראל. בנט פעל נגדו בקרב הד"לים, ופרוש בקרב החבדניקים והחרדים החדשים.

    לולי הקמפיין הענק הזה היו לו לפחות עוד 10 אלף קולות חבדניקים, 15 אלף קולות חרדים חדשים, ו40 אלף קולות ד"לים - 5 מנדטים סה"כ!

    ומקסימום ג' היתה מפסידה מנדט אחד ובנט 2, לא היה משנה הרבה לאף אחד.

    השבמחק
  8. בן ארי וחבורת ההזויים שלו מאשימים את כל עם ישראל שלא עברו את אחוז החסימה רק את עצמם הם לא מאשימים.

    הם תמיד צודקים הם תמיד יודעים מה הכי טוב לעם ישראל. וכולנו חייבים להצביע להם ואם לא הצבעתם לחבורה הזאת אתם אשמים. פסיכופטים.

    מי ביקש ממך בן ארי לרוץ לבד? מי התיר לך להמר בעם ישראל, מי התיר לך לכת עם חילוני גלוי ראש בראש הרשימה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.