רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בינואר 2013

יום אחרי הבחירות יתעורר אמנון יצחק לבוקר חשוך אליו לא יוכל להוציא את הראש

זהו, זהו, הכל כבר נאמר על האיש שסרר, פגע וניבל את פיו את קדושי ישראל וחילל את שם ה' ברבים. מרן הגאון הרב שטיינמן אמר בקול ברור כי מעולם לא תמך בו ואין לו כל שייכות עם האיש הזה לטוב ולרע. מרן הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א אמר בקול ברור כי אינו רוצה לפגוש אותו משום שממילא לא יקשיב לו. מרן הענק שבענקים בתורה ובהלכה - הרב עובדיה אף הוסיף והתבטא כלפיו כקורח ועדתו ושרק הקב"ה ישפילו. הגאון הצדיק הרב שלום כהן לא חסף בשבט לשונו ואמר שהמחזיר בתשובה עליו לחזור בתשובה ואיבד את כל עולמו. הגאון הצדיק רבי רחמים מאיר מאזוז תקף אמש ואמר: "אמנון יצחק מחזיר בתשובה? אם אתה החזרת עשרה אנשים מרן הגר"ע יוסף החזיר מאה, אם את החזרת מאה - מרן החזיר אלף, אם אתה החזרת אלף מרן החזיר מליון, זו אמת לאמיתה".
רבנים וגדולי ישראל הספרדים חתמו נגדו במחאה נמרצת.
רבני ישיבות מחזירי בתשובה כבר קרעו עליו קריעה מול תלמידיהם,
וכעת מצטרפת הבוקר מכתב מחאתם הנמרצת של "רבני תימן" נגד אמנון יצחק.
פניו האמיתיות נחשפו לעין כל, כולם הבינו כי שיכרון הגדלות יכולה להרוס עולם ומלואו. היא יכולה גם לקחת אדם שהחזיר אלפי יהודים בתשובה ולהפוך אותו לאדם שפל וחסר תקנה.
משפחתו נחשפה לעין כל, מעשיו ודרך חייו הראוותני נחשפו לעין כל, בניו ובנותיו שסרו מן הדרך נחשפו לעין כל, השקרים הנבזים והגלויים אותם מכר לציבור במשך עשרות שנים נחשפו לעין כל, כולם היום מבינים כי לא מדובר ברב, על אחת כמה וכמה שלא מדובר בצדיק שיושב והוגה כל היום בתורה הקדושה, אלא במקרה הטוב מבלה את רוב שעות היממה בשיטוט באינטרנט ומחפש מי תקף אותו ומה אמרו עליו.
בסך הכללי גילינו את מה שרבים וטובים ידעו כבר מזמן, שמדובר באדם ליצן שבהחלט יש לו חוש הומור ופה מלוכלך וקטלני - באמצעותו הוא מעלה או מוריד את מי שבא לו, מחיה וממית מגדיל או משפיל ככל העולה בדמיונו. מעבר לכך, מדובר באדם שמנצל וניצל עד תום את פועלו בתחום החזרה בתשובה כאמתלא לעשות מה שבא לו ואיך שבא לו והכל מותר לו רק בגלל שהוא הוריד כמה אלפי קוקואים מראשים של אנשים.  זה התחיל בכך שהוא התיר לעצמו לחיות חיים ראוותניים כמו אחד השייחים המפורסמים, רכבים מפוארים, משכורות עתק מתוך ארגון שחי על תרומות של אנשים שאינם גומרים את החודש. מכאן זה המשיך להתרת האייפון והאינטרנט, משם זה המשיך לכניסה לפוליטיקה למרות שהוא עצמו זעק במשך שנים שלא יתעסק ברפש הזה. משם המשיך לפתע להיות יקיר התקשורת - אותם כינה במשך שנים התשקורת, משם זה המשיך למלחמות  ותביעות נגד כל מי ומי שלא נעם לרוחו,
משם זה המשיך במרידה גלויה ומחוצפת נגד גדולי ישראל ובעיקר נגד אחד ממנהיגי הדור הגדול בתורה שמאז ימות הבן איש חי עוד לא היה גאון בסדר גודל שכזה, ומשם הדרך כבר הגיעה לשפל המזעזע - שבני חבורתו שרפו השבוע את ספריו של מרן פאר הדור.
כך או כך, בעוד יומיים, בבוקר שלאחר הבחירות, יקום אותו האיש ויתעורר לעולם שבו הכל כבר מאחוריו - המלחמות הבזויות, החילול השם הנורא שגרם, אבל הוא יקום וימצא את עצמו "עירום כביום היוולדו"! את אחוז החסימה הוא אינו עובר, הוא יתעורר ליום שבו יגלה כי הוא מנודה ומוחרם מכל גווני הקשת של היהדות החרדית. או אז גם אם ירצה להרים את האף כבר לא יוכל.

12 תגובות:

  1. כן!, אתה מעתיק יפה מכל כותרות העיתונות, בשביל זה יש
    גוגל חדשות ו- RSS וכיוצא בזה , לא צריך את הבלוג הזה
    מה גם שכנראה רק אני היחיד שקראתי אותו, אופס, לא נעים!

    נכנסת באמצע הסיפור ופתאום אתה יודע הכל
    "איפה היית ביסדי ארץ"

    השבמחק
  2. אל תנסה לרומם את קרנו של עבדאללא יוסוף בשביל להשפיל את אמנון יצחק.

    שתיהם חרטה ברטה זה אנחנו יודעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גועל נפש

      מחק
    2. חרא זבל מגעיל מסריחחחח השמר בדברך למה כפרה אחרי דברים כאלו לא יהיה לך!!!!!! גועעעל נפש.חרא.זבל.טפווווו

      מחק
  3. חיים. בתור אדם שאני מעריך אותו . למה השנאה כול כך גדולה לאמנון יצחק . היה מתאים לך להיות לצידו הרי אתה דוגל כול הזמן . בחופש הדיבור המעשה . אתה כועס מנאץ על הציבור שלנו . מה קרה אסור לו לפתוח מפלגה . רק אם גור קצת משתוללים אתה הורג אותם . בברכה . אחד שמעריך אותך .

    השבמחק
  4. הינה כך כתבת: "ומשם הדרך כבר הגיעה לשפל המזעזע - שבני חבורתו שרפו השבוע את ספריו של מרן פאר הדור." אתה יודע יפה שאין זו האמת. מדוע אתה מפרסם שקרים?

    השבמחק
  5. מי שכתב את הכתבה הזאת לא ממש מכיר את אמנון יצחק כניראה זה מה שאמרו לו ליכתוב ממש גועל נפש מה שעושים בשם התורה כבר לא נישארו כאן אנשים מאמינים רק כאלה שמחפשים את הכיסא והכסף ועליך כותב הכתבה הזאת אני מרחמת

    השבמחק
  6. גועל נפש וגם אם יש דברים נכונים בחלקם מה הענין כולם יודעים הכל מספיק!! מה הענין להתחרבש בלכלוך הזה? זה לא מענין אף אחד בושה וחרפה

    השבמחק
  7. אני לא מאמינה במילת גנאי אחת שנאמרה על כבוד הרב אמנון יצחק. הפסד של מפלגתו זה הפסד של כל אחד מאלה שבקושי מחזיק מעמד במציאות של יוקרה . מי מאלה שמלכלך על הרב דאגו או ידאגו מהיום על הורדת מחירים ונתינת שטחים ליהודים ( בניגוד למסירת שטחים לאויבים)?

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה לכל הזבלים מתומכים באמנון יצחק!!!! תפתחו את העינים שלכם,מותר לו לפתוח מפלגה,אבל למה לבוא וללכלך על גדולי ישראל????למה לומר דברים שלא יאמרו!!!!
      אם הוא באמת היה אהוד והיה צדק בכל מה שאמר אז הוא היה עובר ומקבל שתי ספרות!!!!אבל הנה!את אחוז החסימה הוא לא עבר אז הנה מתגלה מי הוא!!! אדם שאינו רצוי בקירבנו!!!!
      אמנןם נכון,הוא החזיר אלפים בתשובה,היו לו הרבה זכויות וגם מרן היה אוהבו ומברכו,אבל אין אפוטרופוס לאריות,וכמו שאמרו חז"ל "הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם" לאור כל הדברים שהוא אמר בגנות הרב עובדיה יוסף הוא הוציא את עצמו גם מהעולם הזה וגם מההעולם הבא!!!!!!!!!!!!!!!
      גועל נפש של אמנון יצחק!!!!!

      מחק
    2. כל מילה שווה זהב פה מפיק מרגליות
      חיים אמר את האמת לאמיתה . מדהים.

      מחק
    3. דברים נכונים ,אמנון יצחק הציבור שונא אותך ,ועצם הזכרת שמך היא גואל נפש ,אולי בשנקין יקבלו אותך או בתל ברוך ורק כחוזר בשאלה

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.