רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בינואר 2013

תלמיד ישיבת חב"ד מסביר מדוע הוא יצביע ג'

לכבוד
ר' חיים שאולזון
אני כותב את המכתב ממש כעת לאחרי תפילת מעריב, לאחר המאמר באתי לגני, ביום ההתקשרות לכ"ק אדמו"ר נשיאנו, ורציתי לעורר מדוע רבים מחברי החלטנו להצביע דווקא לג' ולא לעוצמה לישראל כפי שחשבנו עד היום האחרון.
לכולם ידוע שהמפלגה החרדית ביותר,  עליה הרבי התכוון היא ללא ספק יהדות התורה והשבת מכל הבחינות. לכולם ברור שיהדות התורה היא תיאבק בכל המאבקים שעליהם דיבר הרבי, וגם בנושא שלימות הארץ, היום כולם תמימי דעים שלא לתת שום שטח לאומות העולם כפי ההלכה בשו"ע.
לעומת זאת, מה בדיוק מייצגים אנשי עוצמה  לישראל. בכל המצע שלהם אין מילה יהדות ותורה. רק בלי חובות אין זכויות, שזה נטו פשוט מלחמה נגד ערבים ללא תכלית. להיכנס לכפרים שלהם עם צעדות ודגלי ישראל ושירת התקווה. אני שואל בכנות עם כל הכבוד לאידיאליסטים הציונים האחרונים שנשארו, אבל ממתי כל זה קשור לשלמות הארץ ושלימות התורה. איך כל זה מתקשר לנו חסידי חב"ד?  אנחנו נאבקים לשלמות הארץ ולשלמות התורה ולא לפרובוקציות וצעדות ללא תכלית.
ובפרט שבסיסמא בלי חובות אין זכויות הם מתכוונים גם נגד הציבור החרדי. ראש עוצמה לישראל אריה אלדד בהצעת חוק שהגיש מהקיץ האחרון "מספר הפטורים משירות ביטחון או דחיות השירות שיינתנו על פי חוק זה, לא יעלה על אלפיים בשנה ליהודים הלומדים לימודים תורניים.."
הבנתם? לפי ראש עוצמה לישראל אין יותר תומכי תמימים, אין יותר שלוחים, יש רק 2000 בחורי ישיבות, ואנחנו חסידי חב"ד נתגייס לצבא ונסגור את תומכי תמימים, שעל זה מסר את נפשו הרבי הריי"צ בעל ההילולא ברוסיה.
זה בלי חובות, ויש מי שרוצה להוריד לנו גם את הזכויות. באותה הצעת חוק של ראש עוצמה לישראל הוא מציע מה לעשות אם חלילה נחליט לשבת במחתרת וללמוד תורה "לא ישולמו לו כל קצבה, מענק או כל תשלום אחר הניתנים על פי דין, בין אם במישרין ובין אם באמצעות מוסד או גוף אחר שהוא נימנה עליו"
הפעם באמת אין ברירה. כאנשי שלמות הארץ ושלמות התורה הברירה היחידה שנותרה היא להצביע לג'.
 
תלמיד תומכי תמימים המרכזית כפר חב"ד
לינק להצעת החוק של ראש עוצמה לישראל אריה אלדד לגייס את בחורי הישיבות ולשלול את המענקים לחסידי חב"ד.
 

5 תגובות:

  1. מחה תמחה את זכר עמלק הליצמני שר"י20 בינואר 2013 בשעה 23:24

    שכנעת אותי שלא להצביע עוצמה לישראל שגם תומכת בשירות לאומי שהוא ביהרג ועל יעבור וכפי שפסק מרן החזון אי"ש זצוק"ל אז לא נשאר רק לש"ס בלבד כי למפלגת ליצמן המושחת והבריון וכו' וכו' זה חילול השם נקודה כמובן רק למי שבין כך הולך לבחירות הטמאות רח"ל

    השבמחק
  2. אין שום קשר בין עוצמה לישראל לחב"ד. הם שונאי חב"ד מובהקים מגיעים לקחת את הקולות וצוחקים עלינו. חבורה מסוכנת מאד. הפעם רק ג' למאיר פרוש. ג' זה האלטרנטיבה היחידה לחסידי חב"ד.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה שונאי חב"ד??? מה אתה מקשקש!
      עוצמה לישראל היא המפלגה שעקרונותיה הכי קרובים לחב"ד (מכל המפלגות)
      ובנוגע לח"כ אלדד הוא חתם על התחייבות עם בן ארי שהכל יהיה בהסכמת הרבנים החרדים. ואם יש מישהו בפוליטיקה שאפשר להאמין, זה רק להם הם דוברי אמת!

      מחק
  3. טוב לראות שיש גם חבדניקים שפויים ולא כולם מזרוחניקים הזויים. \

    השבמחק
  4. להסתכל לאמת בעינים.
    ג' היא אולי המפלגה החרדית ביותר אך לא בהכרח שהיא חותמת על שלמות הארץ בכל מחיר.
    למען האמת והצדק מפלגת עוצמה לישראל, התחייבו בכת"י
    לג' השלימויות כולל ח"כ אריה אלדד,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.