רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בינואר 2013

מה עשו בגור למי שפסק לבן של הרבי לאיסור?

פרשת הרב ווקסלשטיין שוברת את גור, החסידים מתהלכים שבורים, מפני שכאן מדובר במאבק נגד רבנים הנאבקים על דין תורה על לחיות על פי הלכה. ואין זה פלא כי הפרשה הזו יוצרת גם בדיחות על החשבון

והנה בדיחה שמצאנו במיילים של חסידי גור, הם מספרים ממה ששומעים היום בשטיבלעך של גור:

בעקבות פרשיית בצלאל וקסלשטיין.שמעתי היום בחתונה בדיחה טובה.

זורקים את הרב חיים בנימין שץ מחצר גור.
משום מעשה ש[לא]היה.

דוד בן אד"ש בא לפניו עם שאלה של מראה ופסק לו הרב לאיסור.
אמר לו דוד: הידעת שאני בנו של אד"ש? וכי איך פסקת לי כך?
אמר לו הרב: אבל מה אעשה? זאת ההלכה. זה פסק השולחן ערוך.

לא עברה שעה קלה והוא מקבל טלפון מאקרמן:
היתכן שפסקת לדוד רעבנס' לאיסור?
אם אינך משנה את פסיקתך עליך לעזוב לאלתר את הביהמ"ד
ואין לך יותר רשות להשיב על שאלות לאברכי גור.

5 תגובות:

  1. לא היה ולא יהיה

    השבמחק
  2. אלימש הגערער השאהיד צודק שזה לא היה ולא יהיה, כי חיים ב. שץ [כרוב "רבני" גטר] הם "יֶסמֶן'ים" ומעולם לא יאמרו דבר שעלול שלא לקדמם בדרגה בגור. יש דבר אחד נגד עיניהם: איך לגדול, ותו לא.

    במחשבה שניה, אולי הוא מנסה ע"י פסילת מראות הבנש"ק למזער נזקים שיהיו בגור פחות בנשקי"ם בדור הבא ועי"כ פחות צרות. אך הוא טועה, עדיף שיהיה כמה שיותר, כך יהיו יותר התחלקויות ופילוגים לטובת הציבור בגור.

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב הנואף הזקן כותב דברים שהצניעות יפה להם. ואין זה משנה אם היה או לא היה. כפי שהבטחתי, אי"ה בקרוב אני אפרסם את כל התנהלותו של שאולזון.
      אני לא נוהג לגלוש סתם באינטרנט ובמיוחד לא באתרו שכל מה שיש בו הוא לכלוך ו3 יהרג ואל יעבור, אך כאשר הוא מנבל את פיו - כפי שנאמר"שלח ידו בשלומיו חלל בריתו"מעדכנים אותי, אני חושש שמא יראה בנו הקב"ה ערוות דבר, ואז חלילה...
      אני מכיר אותו עוד מבית אבא, ויודע שהוא בן שמבייש את הוריו. וכדאי שיצנזר את כתבותיו.
      מזלינו שמרבית הצבור הגוראי לא נוגע באתרו המבחיל
      אולי שרוליק לוין וחבר מרעיו שילד קטון יספרם, ורובם לא נראים כצניעות בהתגלמותה.
      יהושע

      מחק
    2. איזה מזלינו מה אתם טומנים את הראש בחול, אין לכם מושג כמה חסידי גור נוגעים באתר הזה, ואין לכם מושג כמה אברכים מתענינים מה כתוב בו, זה דבר מאוד מצוי אברך שואל את השני "תגיד לי מה הנייעס היום בשאולזון?", תפסיקו לייצר חומר לשאולזון, מי שאשם בכל הסיפורים זה אתם! האנשים הקרובים לרבי, פשוט אתם מציירים אותו וכו', חוץ מבזיון אתם לא גורמים לו כלום,
      הפסיקו עם דרככם הנילוזה,
      דבר אחד אתם מייצרים "משבר אמונה"
      ואני כותב את זה מליבי בכואב מאוד עח המצב שהבאתם אותנו,
      גורו לכם מיום הדין!!!!

      מחק
  3. גם אני לא נוהג לגלוש באינטרנט, אבל מכיון שאתם הגערערס הפעם שלא כבעשרות הרדיפות שלכם לאנשים תמימים "שלח ידיו בשלומיו [ - הקב"ה, לא "שלומיו צבי" שלך ...] חילל בריתו" - שאתם מתחילים עם רבנים מורי הוראה היחידים בדור שעדיין פוסקים עפ"י תורה, אז אין לי ברירה רק להגיב לך.

    מי שגולש כאן זה אולי רק שלמה צבי ודודי אלתר וחבר מרעיהם הטרוריסטים: נחום רוטשטיין, שמעון רוטשטיין, יצחק משה גוטרמן, אברהם מרדכי בורנשטיין, לייבי פזינצבסקי, יענקל קמינר, יוסי שפיץ.
    יצחק.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.