רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בינואר 2013

תגובת הכואבים - "עוצמת הטירוף של כח להפריע שנותרה מפלגה בלי שקל"

"ברוך שחלק מחוכמתו ליראיו", מסתמן שצערו והמילים של מרן הרב עובדיה שליט"א שאמר "הקב"ה ישפילו" התקיימו במלואם!

האיש שיצא בחרב ובחנית, במלחמה ג'יהאדית קדושה נגד חכמי התורה וגדולי ישראל, חילל שם שמים ברבים ולחם מלחמת קודש למרות מחאתם ומורת רוחם של גדולי וגאוני ישראל, נחל הערב תבוסה נצחית.
מפלגת קורח ועדתו זכתה במהלומת הביטחון הדמיוני הפרוע שלה לניצחון דו ספרתי שמסתכם בפעמיים הספרה "אפס" ויצא מי שרצה לבצע את זממו בענקי התורה והרוח, יצא אפס מאופס, ואיבד את כל עולמו בשעה אחת.

מה בעצם הניע את אמנון יצחק לגאווה מושחצת שכזו? מה הביא את האיש שדרש בתוקף שיכנו אותו בתואר "רב", (למי שלא זוכר כבר, עוד בראיון עם אבי מימרן בקול ברמה בתחילת הדרך), והוא אולי הרב הראשון בתולדות הרבנים בעם ישראל שהתיר לעצמו מעבר לכל השחצנות והנהנתנות - גם לשבת אחר כבוד באולפן טלווזיה של התשקורת מול נשים חשופות ולהיכנס לאופוריה משחיתה שכזו?
אמש, כמה שעות לפני שעם ישראל יצא לקלפי, שוחחתי עם מי שהיה אמור להיות מועמד מטעם מפלגת "כח להפריע" בכנסת ונמנע מלהצטרף לפלוגת קורח בצעד חכם ברגע האחרון. המועמד שלא אחשוף את שמו, הבהיר את עיני לפחות טיפה: "כשנקראתי לבוא אל אמנון יצחק להצטרף לרשימת המועמדים שלו בכנסת", אמר, "נפגשתי איתו ואמרתי לו חד משמעית - אני מוכן להצטרף רק אם אתה מבטיח לי כאן ועכשיו שאתה לא הולך להיכנס וללחום או לדבר בגנותה של אף מפלגה אחרת. בתנאי שאתה הולך על מצע חברתי נקי לחלוטין, אבל כמובן שאתם יכולים לנחש לבד למה לא הצטרפתי בסוף".

הוא הוסיף ואמר: "אתם בכלל לא מתחילים להבין מיהו האיש הזה ואיזה עוצמות של טירוף יש לו". "אמנון יצחק, לא רואה אף אחד ממטר. תראה לי בן אדם אחד שהיה יושן בלילה כשהרב עובדיה שליט"א אמר עליו שהוא לא מוחל לו בעולם הזה ובעולם הבא. תראה לי אדם אחד שהיה יושן רגוע בלילה כשעשרות רבנים וגדולים יוצאים נגדו בחריפות שאין כדוגמתה. לאמנון יצחק זה פשוט לא מגרד, לא מזיז. הוא רואה אך ורק את עצמו בלבד".

"זה שרבים כמוני וכמוך לא מצליחים להבין איך הוא עומד מול גדולי ישראל ומצפצף עליהם ברוח גסה, זה מפני שאנחנו לא יורדים לעוצמות הטירוף של האיש. הוא באמת חושב את עצמו למשיח. זה לא דמיון. הוא בטוח שהוא משיח, שהוא נביא, שהוא הכל יכול. ולכן גם אחרי הבחירות, גם אם לא יעבור את אחוז החסימה, הוא ימשיך להישאר אותו אמנון יצחק בלי להניד עפעף. בעיני רוחו כל הרבנים כולל מרן הרב עובדיה, כולל הרב דניאל זר מגדולי המחזירים בתשובה שיצא עליו בתקיפות ואמר שהוא אפס מאופס, בעיני רוחו כולם אוויר דליל ולא יותר".

הדברים מזעזעים, אבל נדמה שההיטוריה של עם ישראל חוזרת על עצמה. היו בעבר משיחי שקר ששחפו אחריהם המונים וגם צדיקים באמצעות אותות ומופתים, עד שגילו שהם פועלים מכוח הטומאה. אמנון יצחק הוא לא אחר, מאשר העתק חוזר של אותם משיחי שקר רק של שנות האלפיים. גם הוא משוכנע שהוא מחיה מתים וממית חיים ושכל מילה שלו הופכת עולמות. הטירוף המשיחי הזה הביא אותו למרוד בגלוי ללא כחל ושרק נגד גדול הדור ונגד רבנים גאונים בלי בושה ובשאט נפש. הטירוף הזה גם נותן לו את התחושה שלו בניגוד לרבנים אחרים מותר הכל - להשתמש באינטרנט, להחזיק אייפון, לשבת באולפני טלוויזיה, וכו'...

הרב דניאל זר מגדולי המחזירים בתשובה זעק מקירות ליבו ואמר: "גם אני פועל עשרות שנים בתחום התשובה, האם אי פעם ייחסתי לעצמי משהו? כל מה שעשיתי הכל זה של בורא העולם. כלום לא שלי". לעומתו, אמנון יצחק בטוח שכל מי שהוא החזיר בתשובה אי פעם זה רכש אישי שלו. ומי שיפר את דברו דינו מוות במיתה משונה. זה לא סתם אדם מן השוק, זה מטורף עם עוצמות של טירוף מפחידות שגובל במשיחיות ובהרס כל חלקה טובה. בעיני רוחו הוא מינימום אלוקים, ה' ירחם.

היום, הקב"ה השפילו כדבר מרן הרב עובדיה שליט"א. אף אחד לא יכול להעמיד אותו במקום. רק הקב"ה הוא זה שעוצר ויעצור את שיגעון הטירוף שלו. ומחר בבוקר למרות שיתעורר וימשיך לחשוב שהוא המשיח. הוא וודאי ימצא מאות תירוצים והאשמות מדוע לא עבר את אחוז החסימה. אבל הוא כבר לא יהיה מה שהיה. גם את טיפת הכבוד שעוד רכשו לו בעקבות הזכויות שהיו לו מפועלו בעבר, הוא שרף במו ידיו. הוא איבד את כל עולמו וחשף לעיני כולם שהוא ליצן, שהוא השתמש ברב שטיינמן כקלף מיקוח באופן בזוי ושקרי, הוא חשף את הכיעור הנורא לא רק שלו עצמו אלא אף את כבוד משפחתו הקריב על מזבח הטירוף הגאוותני העיקש והפתלתל.

אפילו בעיני התשקורת שהוא הפך לפתע ליקיר וחביב שלהם, הוא היה לצנינים. הוא ניסה למכור לחם בשקל בעוד אין לו צל של מושג כיצד מתנהלת הכלכלה העולמית שנמצאת במשבר תהומי. הוא חי חיים ראוותניים וניסה למכור את כולנו בשקל, אבל הוא נשאר עם מפלגה "שלא שווה שקל".

ש"ס יצאה למרות כל המלחמות נגדה - עם 12 מנדטים וסיכוי למנדט אחד נוסף עד מחר.

יהי זכרו ברוך.

3 תגובות:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=EqdB7xO0WCU

    השבמחק
  2. אין לך מושג רבי חיים איזה חשיפה הייתה לפוסט הזה. פשוט ענק. אלפים ראו את זה בפייסבוק ועוד מקומות זה עשה גלים חזקים כל מילה זהב

    השבמחק
  3. מה היה רע אם הכוח של ש"ס היה מתפצל לשתי מפלגות ? אדרבא אחד יאתגר את השני . כרגע כולם שם רדומים ואין שום תחרותיות לשפר ולהשפיע והרי בסופו של דבר האינטרסים של העולם החרדי היו נשמרים בין כך ובין כך אבל בש"ס החליטו שהם לא רוצים מפלגה מתחרה שתעשה להם את החיים יותר קשים והחליטו להתאבד על הר' אמנון יצחק שלא יווצר חלילה תקדים . למרות כל זאת עדיין יש להטיל ביקורת על הר' יצחק בשל ניהול קמפיין לא מספיק מקצועי וללא מימון ופרק זמן מתאים בכדי להצליח לעבור את אחוז החסימה בוודאות(גם ללא ההשתלחות בפז) .
    בפעם הבאה - בטוחני - שהדברים יראו אחרת .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.