רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 12 בינואר 2013

דודי זילברשלג קורא לחכי"ם החרדים להפקיד מכתבי פיטורין ליום אחרי הבחירות וככה להבטיח תמיכת המונים ב'יהדות התורה'

כדרכי להביא דעות  מכל חוגי הציבור אז אני מביא כאן גם את דעתו של דודי זילברשלג על מצב 'יהדות התורה':

מבחן אחריות

הרעיון הבא, למרות שהייתי מתהדר בו אילו הייתי ממציאו, אינו אלא הגיג, של ידיד טוב שלי איש יקר ויצירתי מאוד, עם יכולת מרשימה של חשיבה מחוץ לקופסה.

איך אני יכול לגרום לך, הוא שאל אותי, לתמוך שוב ב'יהדות התורה' כמימים ימימה, עוד לפני שפותרים את הבעיה ההיסטורית של "חזקות" מהדורות הקודמים.

אם יופעלו עלי עוד כמה עכברי ביבים עלומי שם וחסרי פנים, שיחבטו בי במסתרים, כנראה שאשבר ואשתכנע, הפטרתי בלעג...

נו, די ! התחנן האיש, תן רעיון אמיתי. הנח לי, השבתי לו טוב לי עם ברירת המחדל שלי - ש"ס, גם היא מפלגה חרדית למהדרין כל קולות בני משפחתי הגרעינית, מובטחים להשאר באלקטורט החרדי.

ניסיתי לשכנע אותו שיחצה את הקווים לש"ס, אך הוא אשכנזי גזען שכמותו, לא מאמין בהנהגה של "פרענקים" רחמנא ליצלן, הוא עדיין לא השתחרר מהתפיסה הרעה והמעוותת הזו.

ואם יהיו שינויים פרסונליים ברשימה הוא שאל ? גיחכתי לך לבדוק את חוקי הבחירות, איחרת את הרכבת. קרא לי היום לתמוך בחבריך גפני ומקלב, אמרתי ואני בעזוז נותן להם את קולי, ואז נולד הרעיון הבא:

אם אכן מצבה של יהדות התורה והשבת, כל כך עגום, המטות רדומים, הסקרים צוללים, האוירה עכורה, המצביעים אפתיים. והנציגים במקביל אחראיים עד כדי מסירות נפש, ימחלו ששת הראשונים יתפטרו, או יפקידו מכתבי התפטרות שימומשו אחרי הבחירות, יבואו במקומם הבאים אחריהם ברשימה, אפילו לפי המפתחות ודיני הקדימה המעוותים עתיקי הימים, מימי הצאר ניקולאיי הראשון ומעלה. הרשימה תינצל, ירבו תומכיה, יתרעננו שורותיה, ניפטר אחת ולתמיד מהמשחירים פניה, ובא לציון גואל.

הנציגות הישנה והאפורה תתפוגג - לא יהיו אבידות. הרווחים יהיו עצומים, ליצמן ילך הביתה, גם בגור יצביעו יותר, גפני יתפטר, יש סיכוי סביר שאנשי הפלג הירושלמי יצביעו, פרוש יחזור לפרס 2 גם חסידי בויאן ישושו לתמוך, מקלב ישאר רצוי לכל אחיו, מוזס בחוץ,אנשי מרכז ויז'ניץ בפנים. גם בבעלז ההתלהבות תגבר אם אייכלר ימשיך לדברר מחוץ.

הרווח הגדול יהיה רוח חדשה עם בעלי נסיון, מעגל של אנשים טובים, לא פחות יעילים, אבל פחות מתקוטטים.

ואלה שמות: יעקב אשר,יצחק ברוידא,יעקב גוטרמן,יהושע פולק,יצחק רייך, שמעון חדד,מנחם קליין, מוטל'ה קרליץ,יעקב טסלר. זה סדר המועמדים, מהם ניתן להפיק רשימה די מבטיחה,הסכם פנימי יבטיח את מקומה של כל סיעה ברוח המסורת

8 תגובות:

  1. איזה רעיון גאוני!! איך לא חשבנו עליו קודם??
    זה כמו לשאול: איך היינו גורמים לדודי זילברשלג להיות אדם ישר דרך? - לא היינו ממנים אותו להיות בוועד המנהל של ביקור חולים.
    זילברשלג לא היה הופך להיות אדם ישר דרך, ההזדמנות לבצע פויילע שטיק, פשוט הייתה נלקחת ממנו.
    כך גם הרשימה שהציע הכותב; האידיליה השוררת כביכול ביניהם, היא כתוצאה מכך שהם לא בעמדות מפתח. שים אותם בעמדות מפתח, ויש לך דור חדש של ליצמנים פורושים ואייכלים, עם כל המשמעות הנובעת מכך.
    השינוי יבוא רק בטיפול שורש אמיתי, שבמסגרת הזאת אפשר רק להציע את הכותרת שלו: ביטול המחנאות הפרובנציאלית והלא רלוונטית לימינו. ככל שננסה להתעלם מהמציאות הזו ולעקוף את הבעיה, כך היא תעמיק ותלך עם כל המשמעויות הקשות שיש לה על עתיד החברה החרדית.
    עד כמה שהדבר ישמע אכזרי - ואני מציע לא לדחות על הסף את הרעיון לפני שתעמיקו בו - אחד הפתרונות למצב, הוא ישיבה באופוזיציה לכמה שנים של שרידי הרשימה החרדית לכנסת, תוך כדי קיצוץ דרסטי בכספים שלעסקנים - מכל הדרגים - תהיה שליטה עליהם. מציאות כזאת תחזיר את כל הנוגעים בדבר לגודלם הטבעי ולהורדה חזקה של מפלס הגאווה והיהירות.

    השבמחק
  2. למרבה הצער דודי איבד את זכות התגובה אחרי שתפסו אותו במה שתפסו. לא שאין גרועים ממנו, אבל הם (עדיין) לא נתפסו וד"ל...

    השבמחק
    תשובות
    1. פולני?
      מרכז הסטייה של הדור זה הפולנים
      ע"ע הסוחט של דודי הירשנבוים והמנהלת ה...
      וגם חבר לפשע אריה רוט מבבוב
      ויש עוד הרבה כאלה
      ואני גם לא בטוח שליצמן נקי יכול ללהיות שהוא פשות לא מצלם ולא מספק חומר לאתרי...

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. יצחק טננבוים13 בינואר 2013 בשעה 6:31

      אנונימי יקר אולי תזדהה בשמך ונדע מי אתה אולי יש בידינו תמונות שלך נואף וכו'
      כי תמונות של דודי אין
      אלא אם כן לא ראית את הסרטון שלדעתי מנקה אותו מכל עבירה מינית
      מסז' מאישה גם אני קיבלתי והשבוע
      אף אחד לא תיעד אותי ולא מדבר עלי מה שאומר שדודי כן חשוב ומוערך דיו כדי שידברו עליו...
      אגב, מי שצריך להתבייש בסרטון זה ליצמן איזק ושות' וד"ל

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים שאולזון,
      מחק את התגובה, שמור על סטטוס מסוים בבלוג....

      מחק
  5. איזה זכות דיבור יש לדודי זילברשלג זה שהוא הולך עם הלבוש ועם זקן עד הריצפה לא אומר שהוא חרדי כמו המאמר שאומר לא הכובע קובע לא המעיל מועיל וגם לתייש יש זקן אנחנו לא בוחרים בבחירות אלא מצבעים בבחירות !!! ומצביעים מה שרבותינו אומרים !!! ורבותינו הם המחליטים מי יהיה שליח ציבור שלנו !!! ודודי אם זה לא מתאים לך אתה מוזמן להפוך להיות משהו אחר ( לא חרדי וד״ל) ובטח ובטח שלך אין זכות לומר לנו מה לעשות ואיך לנהוג ככתוב ״ ממך יראו וידעו מה צריך ״ לא ״ לעשות ״

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.