רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בינואר 2013

7 שאלות שלא נשאלו לרב אמנון יצחק

הערב, כולנו יכולים לומר "לא ידינו שפכו את הדם הזה".
הערב כולנו נחשפנו אל הכוח האמיתי להפריע - הכוח ההרסני והתאוותני שמוציא את האדם מן העולם ושמו מסתכם בשלושה מילים - הגאווה, התאווה והכבוד!
לא גדולי הדור עומדים מאחורי המניע את ה"כח להשפיע", לא הציות לברכתו והוראתו של הגאון הרב שטיינמן שליט"א עומדים לרגליו, אלא אך ורק כח הגאווה שהסירחון שלה הורס כל חלקה טובה בעולם.
זה כבר לא מרן מנהיגה הרוחני של היהדות הספרדית, זה כבר גם לא המנהיג הרוחני האשכנזי. היום, לאחר שהרב שטיינמן בעצמו הודיע כי אין לו שום שייכות לא מיניה ולא מקצתיה ואינו תומך בשום אופן אלא ביהדות התורה, ולאחר שהרב אמנון מצפצף בתעוזה מבחילה ובקול ניחר קורא הערב "להמשיך ביתר שאת", זאת למרות המסר שקיבל ע"י שליחו של הרב שטיינמן מוקדם יותר השבוע, מסתבר כי גם נפנופו המקורי הראשון של הרב אמנון בהקשר להרב שטיינמן, היה כנראה מעורער מיסודו.

ייתכן ולא ידענו עד הלום את מהותה המוחשי והאמיתי של המשנה באבות שאומרת: "הקנאה התאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם", הגיע הוא והפיק לנו את הפירוש המוחשי והחי ביותר עלי אדמות, עד היכן יכול גם אדם בעל שיעור קומה (כביכול) להגיע, רק בגלל כבוד, גאווה ותאווה שאין משנה לה.

אילו הייתי אני מראיין את האיש, הייתי אני שואל אותו את מה שאחרים פספסו או העדיפו שלא לשאול:

1) כבוד הרב שואג בקול ניחר לא לו - כיצד זה חרצו את דינו ברבים ולא ירדו כביכול ללשכתו לשאול אותו אישית על פשר מעשיו, כבוד הרב בא בטענה מן ההלכה האומרת: "שמוע בין אחיכם" וכו'...
עומדים אנו ומשתאים, מתי כבוד הרב בעצמו קיים את ההלכה הזו כנדרש, כאשר זה מגיע לצאת במלחמת קודש נגד אחרים? האם כבוד הרב זימן אליו את הזמרים החסידיים או פנה אליהם לשמוע מה יש להם לומר בטרם יצא במלחמת חורמה נגדם??? האם כבוד הרב פנה או ירד לבקש לשמוע את דברם של הרב משה יוסף שליט"א, את הרבנית יהודית יוסף תחי' ו/או את באי ביתו של מרן הרב עובדיה שליט"א, לפני שהוא יצא נגדם חוצץ ברבים והכפיש את שמם בנבזות כל מיקרופון אפשרי??? האם לפתע פתאום התנדפה לו ההלכה של "שמוע בין אחיכם" כבלון פורח???

2) כבוד הרב, בתחילה התעקש להפגין את דביקותו הגדולה במרן הגאון הרב שטיינמן שליט"א ובהליכותיו והוראותיו, עד כדי תמיכה להקים מפלגה ולרוץ עוד יותר (כלשונו), למרות שכעת התברר לכל כי הרב שטיינמן שליט"א מעולם לא תמך בצעד שכזה, ואנחנו שאלה בפינו: אם אכן כל כך חשובה לו לכבוד הרב דעתו של הרב שטיינמן, אם כל כך הוא מעריך את הגאון הצדיק הזה, הכיצד לא ילמד ולו קמעא מהנהגותיו והליכותיו הצנועים???
האם אי פעם שמע כבוד הרב את הרב שטיינמן מקלל ומגדף יהודי כלשהו??? האם פעם שמע כבוד הרב את הרב שטיינמן חורץ דין מוות לאי מישהו ואפילו לגוי??? האם הרב שטיינמן (שבגילוי נאות יש לו קצת יותר הערצה והערכה כגדול בישראל מכבוד הרב) נוסע ברכב גרמני מפואר? האם הוא חי בפנטהאוז מפואר? האם הוא פעם צופה באינטרנט? האם הוא פעם הלך לערכאות? האם הוא מכשיר לעצמו את האייפון? האם הוא אי פעם נסע בלימוזינות ומסוקים ברחבי העולם כדי להרשים מישהו או שהוא יושב מרותק לגמרא ולא פסק פומיה מגירסה - בדירה דלה ופשוטה בפינת רחוב חזון איש? הישתמש כבוד הרב בכבודו של הרב שטיינמן, רק במה שנוח ומתחשק לו? היעלה על הדעת?

3) כבוד הרב מנגן בהרצאותיו השכם והערב ופורט על נימי הפסוקים "צדק צדק תרדוף" ו"בצדק תשפוט עמיתך", מעניין עד מפליא, כיצד זה מתיר לעצמו הרב בהליכתו העקבית לערכאות ולבתי משפט נגד יהודים במקום ללכת לדין תורה, האם לא ידוע לו הרש"י הראשון בפרשת משפטים: "לפניהם ולא לפני גוים, ואפילו ידעת בדין אחד שהם דנין אותו כדיני ישראל, אל תביאהו בערכאות שלהם, שהמביא דיני ישראל לפני גוים מחלל את השם ומייקר שם עבודה זרה להחשיבה, שנאמר (דברים לב לא) כי לא כצורנו צורם ואויבינו פלילים, כשאויבינו פלילים זהו עדות לעלוי יראתם"???

4) בהמשך ובנוסף להנ"ל, עשרות מהעובדים שלו בעבר מספרים כי כבוד הרב נשאר חייב להם עשרות אלפי שקלים, שעד עצם היום הזה נמנע מלשלם להם מתירוצים שונים ומשונים, האם נעלם מלפניו הפסוק: "ביומו תתן שכרו ולא תעשוק שכר שכיר"??? מדוע כאשר חלק מהעובדים שלו לשעבר פנו לערכאות בטענה שלא שילם להם את כספם, קילל אותם קללות נמרצות ואיים עליהם שלא יעשו זאת, בעוד הוא עצמו מתיר לעצמו באופן חופשי להלך אימים בתביעות בערכאות נגד רבים אחרים?

5) כבוד הרב, טוען כי הרב שטיינמן אף התיר לו להשתמש במכשיר האייפון (למרות דעתם הברורה של כל גדולי ישראל) וגם זה לצורך החזרה בתשובה, אנשים שעבדו אצלו מספרים על ישיבתו של הרב בצמוד לאינטרנט שעות רבות וכמו כן גם למסך הטמבלוויזיה (כלשונו) בכדי להתעדכן כמובן מה נאמר בתשקורת, וגם זה כמובן לצורכי הפעילות בהחזרה בתשובה, הכיצד כבוד הרב מסביר את הדוגמה האישית כרב בישראל (כפי שהוא דורש בנחישות שיקראו לו), וכי מעניין עד פליאה הוא, הכיצד לכולם הוא מטיף מוסר ומוציא לעז על הזמרים החסידיים (ועל מי לא), אך רק לו עצמו יש את כל ההיתרים לעשות ככל הישר בעיניו???

6) כבוד הרב טוען כי הוא מוכרח לנסוע ברכב גרמני מפואר כדוגמת הב. מ. וו. או אאודי יוקרתי לכל הפחות, רק משום שהוא לא רוצה להיתקע בדרכים בדרך להרצאותיו, וכי באמת ראוי לרב בישראל שמנהל ארגון שחי ונתמך על תרומות של עם ישראל העניים ופשוטי עמך (שרתומים אצלו בהוראות קבע קבועים), לנסוע ברכבים מפוארים מנקרי עיניים??? וכי למשל, רכב מאזדה החדישה ביותר או אפילו רכב ביואיק החדש והמתקדם ביותר לא מספיק טוב עבורו??? כיצד אם בכלל, יכול אדם שחי בתנאי לוקסוס כאלה לבוא ולייצג את העם ולמכור להם לחם בשקל? האם יש בכלל לאדם מדושן עונג שכזה רגישות או הבנה לעני והרעב?

7) כבוד הרב, זעק וליגלג במשך שנים על התקשורת בישראל וקרא להם "תשקורת" ובצדק, אך כיצד זה הפך לפתע עורו והפך ליקיר התשקורת? איך לפתע פתאום רץ מערוץ טלוויזיה אחד למשנהו והתראיין במגוון ערוצי התשקורת ללא בוז, חת ומורא???

אלא שתירוצים יש לו בוודאי למכביר וכיום הם כבר אינם רלוונטיים. בשעה שגדולי הדור יצאו ואמרו את דברם בחריפות, בנחישות ובכאב על מי שהקדיח את תבשילו וסר מן הדרך ויוצא בתעוזה נגד גדולי ישראל ומצפצף עליהם בריש גלי, כבר לא צריך שום נימוקים ושום תירוצים. הכל כבר מובן. מי שיכול לעמוד עם ראש למעלה ובגאווה מצחינה ומורד במנהיגי הדור, לא ייפלא איפוא שכל האמצעים כשרים בעיניו וכל הישר בעיניו יעשה - מה שאסור לאחרים לו תמיד איכשהו מותר.

דמותו של הרב הגאון רבי שלום כהן ראש ישיבת פורת יוסף, אינו עניין של מה בכך, ואם הוא זעק בלב רותח וכואב ש"המחזיר בתשובה צריך לחזור בתשובה". אם מרן הגר"ע יוסף שליט"א אמר כי הוא כמו לוט שנפרד מאברהם אבינו, וכאשר הרב שטיינמן קרא בראש כל חוצות כי הוא אינו תומך בו ואין לו כל שייכות אליו, ועוד רבנים רבים אחרים חתמו והצהירו את כאבם על מעשה קורח ואמרו דברים חריפים ביותר, אין לנו על מי להלין ולחשוש לומר את האמת הצרופה - רבותי, "יצא השק מן המרצע"!

16 תגובות:

  1. לשסניק המתלהב שעומד מאחורי הפשקוויל, אולי תזכיר לנו על איזה אוטו נוסע רב עובדיה?

    פתאום נהייתם חסידי רב שטיינמן?

    אמנון יצחק נהנתן? אז בוא נדבר פתוח על איזה אוטו נוסע עכשיו דרעי ועל חשבון מי

    נהנתן? בוא נדבר על החופשות של דרעי מסביב לעולם?

    נהנתן? בוא נדבר על החברים הטייקונים של דרעי?

    רק הבדל אחד בין אמנון יצחק לדרעי, שהוא נוסע על האוטו מהחשבון שלו , ודרעי נהנתן

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה. הבנתי אז לפחות אתה משווה את הרב אמנון לדרעי. אתה מודה שהם באותה רמה. וזה כבר משהו. חוץ מזה על איזה כסף אץה מדבר שהרב אמנון נוסע מכספו הפרטי? כספו הפרטי או חשבון הציבור? מהיכן בדיוק כספו הפרטי? אתה בטח מתכוון מתוכניות כח כפליים וחי כפליים במשך שנים רבות. בקיצור חי על חשבון הציבור וכספו הפרטי של אנשים תמימים? הבנתי

      מחק
    2. לשאהיד של אמנון יצחק, נראה אותך מתמודד עם תשבות אמיתיות לשאלות הקשות שנשאלו כאן, אחר כך תדבר על דרעי. דרעי לא מתיימר להיות רב בישראל. דרעי לא דורש מאחרים לתת לו כבוד. לעומת זאת, הרב אמנון דורש שיקראו לו רב, הוא אמור לשמש דוגמה לעם, הרי אתם צועקים שהוא צדיק וקדוש. אני עוד לא מצאתי צדיק שמתנהג כך. מי החליט שבגלל שמישהו מחזיר בתשובה כבר מותר לו הכל? זה אתם החלטתם ויפה שהרב שלכם חשף את פרצופו האמיתי, מה שחשבו עליו במשך שנים מאחורי השטיח הוא דאג לגלות לכל עם ישראל. זה שהוא החזיר בתשובה אלפים, ברור שיש לו זכויות על כך אבל זה לא הופך אותו לאדם בעל מידות טובות או צדיק ועל אחת כמה וכמה שזה לא מתיר לו לעשות מה שבא לו

      מחק
    3. בהבדל אחד מדרעי, שהוא החזיר אלפים בתשובה כשדרעי חגג בחופשות פרטיות כמובן לשם שמיים להנות שם בשביל אלה שאין להם.

      מחק
    4. חחחח כשאני רואה את העיתונות המגויסת קוראת לדרעי הרב דרעי כמו ששמעתי פעם שכתב החצר אבי בלום מתקשר ואומר בשיא ההיתלהבות ר׳ אריה אז לאמנון יצחק בכל יש יותר זכיות ממנו. אז אם דרעי הרב אז אמנון הוא מרן מינימום.

      מחק
    5. נערי ומתלהבי דרעי אתם לא עונים על מה שהמגיב שאל פה. דרעי איים ואיים שהוא יפתח מפלגה חדשה ועל הדרך ליכלך על המפלגות החרדיות. אז למה לדרעי מותר ולאמנון אסור ,? מה גם שאמנון לא מלכלך על החרדים אלא סה״כ הוא אומר את האמת על כמה עסקני שס

      מחק
    6. כאשר אתם תוכלו לענות אחת ולתמיד איך בדיוק נראה רב בישראל שמתיר לעצמו את כל תעונוגות העולם, כולל אינטרנט, אייפון, טלוויזיה, בתי משפט, קללות, וכו', אז אנחנו נענה לך על דרעי. מה בכלל קשור דרעי לאמנון? דרעי הוא רב? הרב אמנון חושב שהוא מינימום המשיח אז שיתנהג מינימום כמו רב קודם

      מחק
    7. דרעי אין לו אייפון, נכון.????
      דרעי אין לו פייסבוק , נכון?

      אמרתי לך אם דרעי נקרא רב אז אמנון לפחות מרן בכל זאת עשה משהו בחיים חוץ מלחגוג ולהנות

      מחק
    8. זה המרן שלך שטיינמן שמה בתמונה?

      מחק
  2. המשך. הבדל אחד יש אמנון יצחק נוסע על האוטו עם כסף שהוא קנה מהכסף שלו לעומת דרעי , שלקח שוחד וגנב מכל דבר שזז שנהנתן מכסף של אחרים.

    אולי תסבירו לי שסניקים למיניהם למה כשדרעי איים שהוא יפתח מפלגה ( בעידודם של העיתון ידיעות, בכתב החצר המתלהב שלו אבי בלום, ובראשם אתר כיכר השבת) זה היה בסדר גמור כמובן בתירוץ שהוא יביא עוד כוח לחרדים בכנסת( כאילו לדרעי איכפת ממישהו חוץ מעצמו) ולמה לאמנון יצחק אסור?
    ושאלה אחרונה כמובן, למה כל הזמן כשאמנון יצחק החזיר אלפים בתשובה והביא לכם אלפי קולות אז הוא היה בסדר גמור, אבל פתאום כשהוא רוצה גם להשפיע אז הוא פושע?

    השבמחק
  3. הגראי"ל שטיינמן שליט"א תומך בר' אמנון יצחק שליט"א באופן ברור ומובהק. הוא אמר פעמים אין ספור שהאשכנזים יצביעו ל"יהדות התורה" והספרדים ל"כח להשפיע"!

    עלה והצלח אחינו ר' אמנון יצחק שליט"א ובזכות ברכתו של הגראי"ל שטיינמן שליט"א תשיג לפחות שישה מנדטים!

    השבמחק
  4. טענות עלובות

    כל בר דעת מבין שטענותיו של הרב אמנון צודקות, ורודפים אותו על לא עול בכפו.
    א הוא מביא קולת מחילונים ב. אלה שהוא החזיר בתשובה לגיטמי שיבקש שיצביעו לו.

    עושים לו עוול על לא עוול בכפו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש מסכן. כמה אנשים הוא כבר רדף בחיים שלו, כמה עובדים הוא כבר דפק בחיים שלו, הגיעה גם שעתו

      מחק
  5. אהבתי, חזק ביותר
    אני רק אוסיף עוד 2 שאלות לא פחות חשובות

    א. כבוד הרב טוען כי הוא מעולם לא פגע במרן.
    ואני אומר דבר פשוט: כל אבא הכי ממוצע נפגע ונכאב אנושות כשפוגעים בילדים שלו. מבחינתינו גם אם לא פגעת אישית במרן, למרות שעצם היציאה שלך בפרהסיה לא התיעצות איתו זו פגיעה חמורה בו, אבל מהרגע שפתחת פה על הילדים של מרן, על בניו וכלתו, על משפחתו ובאי ביתו, מאותו רגע פגעת עם סכין חם בליבו הרחום והקדוש של מרן הרב עובדיה שליט"א. ייתכן ואין לכבודו רגש או צניעות לילדיו ומשפחתו אבל אם פגעת בילדיו של מרן פגעת קשות במרן עצמו ולא יכופר לך

    ב. איך כבודו בכלל מעיז לדבר על ילדיו של מרן, כשרובם הם רבנים ופוסקי הלכה בזכות עצמם? וכי הוכחת אתה בעצמך משהו בחינוך ילדיך? וכי לא נכשלת בעצמך, בשעה שאתה מנסה להחזיר את כולם בתשובה, נכשלת בביתך וילדיך לא יצאו בדיוק או בלשון המעטה "צדיקים גדולים" אם לא הצ'חצ'חים של בני ברק

    השבמחק
  6. שבו בשקט כולכם ותחזרו ללמוד. מרן אסר שימוש במחשב.
    מה אתם עושים פה בדיוק?? מאמינם במרן לא? הולכים לפי אמרותיו ! תנתקו את האינרטנט.
    כל עוד לא עשיתם זאת, תבדקו את עצמכם לפני שאתם מעלילים עלילות על הרב הקדוש הרב אמנון יצחק.
    רשעים ארורים.

    השבמחק
  7. 99% לשון הרע גמור!!! דאו' - יהי רצון שיגמרו הבחירות מהר....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.