רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 22 בדצמבר 2012

החרדים לא מצליחים לשכנע זה את זה מדוע שיצליחו לשכנע את החילונים? - אין וויתורים על הכסף מלחמת גור והליטאים עד הסוף ולא תהיה ברירה יתחלקו בחצי חצי

טוב שזה קרה וקורה לעין כל, אסור לברוח מן האמת חייבים לדעת היכן הרעה החולה היכן המחלה ואת מה צריך לרפאות אם אפשר, ובואו וראו לאן הגענו ומה קורה במטה הבחירות של 'יהדות התורה'

אז קודם נקדים יושבים שם שבעים זאבים המבקשים לבלוע זה את זה, לו ידעתם מה חושבים זה על זה וכמה אהבה יש ביניהם, על כל השונאים. מה שקורה כרגע יושבים גנבים ושודדים ומתחלקים בשלל. אבל אצל גנבים ושודדים יש חוקים, ב'יהדות התורה' הגענו למצב שאפילו חוקים אין וכל מי שרק יכול רוצח את האחר

מדובר בתקציב גדול ומכובד של כסף למטה ההסברה של מערכת הבחירות. אנחנו כבר חודש לפני הבחירות ועדיין לא החליטו מי ינהל את הקמפיין ומדוע? מפני שגור לא תוותר על פרוטה אחת, היא צריכה את הכסף לשלם אתנן למי שעובד בשבילהם בנושאים אחרים. גם הליטאים צריכים את הכסף לאתנן למי שמבצעים עבודות בשבילהם. אז מה עושים? בדרך כלל הם אומרים כי בכל נושא וענין יש 'גדולים' והם המחליטים. אבל מעניין בשאלה הזו לא דופקים בבתי הגדולים לא ממהרים למועצות גדולי התורה שיחליטו. כאן, הם המחליטים

כאשר הבינו כי צד אחד לא יכריע את האחר הגיעו למסקנה כי יתחלקו. לא קבוצה אחת תנהל את הקמפיין אלא זה יהיה הסדר:

פנים מגזרי: בריסק בולטון.

ותוצאות אפקטיביות יהיה למגזר הכללי.

ואחר כך ישאלו מדוע אנו לא מצליחים לשכנע את החילונים או כל מי שעומד לנו בדרך. אם בנושא שכזה לא הצליחו להגיע לידי הסכמה איך יגיעו להסכמות בנושאים אחרים

לולא כבודו של הרב שטיינמן שהוא עתה היחידי שמשכנע אותי מדוע להצביע ג', הייתי יורק בפרצופה של המפלגה הזו ואומר לכל מי שמצביע למפלגה כזו כי הוא לא יותר טוב מהם

6 תגובות:

  1. אתה שוכח שהמפלגה מקבלת מדי חודש תקציבי מימון,וחקור קצת להיכן הכסף מגיע תגלה עולם מושחת שלא חלמת על-כך כדאי!!

    השבמחק
  2. נס ששאולזון לא אחראי על התקציב, הכל היה הולך רק לשחיתות, לא היה מקום בכלל להכניס בתקציב תעמולת בחירות.

    נצחיק שמושחת נלחם בשחיתות.

    לסיכום: חיים שאולזון מושחת.

    הוא בכלל לא מצביע, אבל הרב שטיינמן הוא היחיד שמשכנע אותו, שימו לב שהמושחת הזה בכלל לא אובייקטיבי, הוא תמיד נוקט דוקא לצד כלשהו.

    אנחנו אשמים שהוא עדיין כותב.

    השבמחק
  3. שאולזון,מתי פעם אחרונה הצבעת לג'? אביך היה מהאנשים הרציניים המכובדים והמכבדים את ג' הוא היה נאמן לה בלי שום עוררין על הדרך שלה שלא היתה אז יותר נקייה מהיום. אלא שהיום יש תקשורת שחושפת הכל ואז לא היה. אין לנו ברירה אלא להצביע ג' כי אנחנו חרדים ובושה שחרדי יצביע למפלגה לא חרדית. ואם שס או ג' שהן החרדיות היחידות. כאשכנזי אתה מחוייב לג' שהספרדים יצביעו שס שהיא לא מפלגה יותר נקיה מג'!

    השבמחק
    תשובות
    1. ג' - סאתה התמלאה כמו סדום

      ש"ס - סאתה עדיין לא התמלאה כמו צוער

      דרעי ואטיאס יכולים לייצג את החרדים האשכנזים לא פחות טוב מאשר לורנץ ופורוש שייצגו בזמנו גם את החרדים הספרדים בטרם הוקמה ש"ס (ואפילו יותר טוב.....)

      מחק
  4. דודי זילברשלג:


    בחירה –או –בכי רע

    ה"בית היהודי" מבשר הצלחה משום שהוא משדר לכידות, יד אחת והתחדשות. ה"בית החרדי" משדר חידלון ותבוסה מוחצת משום שהוא משדר חוסר אחריות, קטטה, מצה ומריבה.

    איך אפשר להפקיד אחריות, בידים חסרות אחריות.איך אפשר לתמוך בכנופיית "שודדים" שכל מעיינם נתון כעת, לחלוקת ה"שלל" של תקציב הבחירות. שנועדה לפרנס, לרפד ולמשוח בשמן "משחת קודש" שפע של כיסים פרטיים, קופות ציבוריות כמו "המודיע" ואחוזת מרעיו, שהפכו מצבוריות למשפחתיות ומנכסי כלל ישראל למשאבי ר' ישראל. חולקות מאות אלפי שקלים.

    באישון ליל, בעלטה, מחלקים את האתנן כבר שנים, משאבים אלו כמו רבים ממשאבי ה"הישגים" של ה... והשבת, נועדו לעשות שבת, לאונדזערע מענטשין, כלומר לאנשינו.

    אנחנו ה"ילידים" בכיסם, ההבנה הבסיסית שהיתה להם שנים שלפחות בכנופיה פנימה יש לשמר את ההבנות והשקט התעשייתי, נמוגה. עד כדי כך הם בזים לנו. הביטוי הכי בוטה של התנהגות נקלה זו, הוא חוסר התחשבות מינימלי בבוחר החרדי. השכם והערב הם טורחים להזכיר לנו שלנו יש רק זכות הצבעה ולא זכות בחירה, לכן המצב בכי רע.

    בימים שנותרו עד הבחירות, ננסה ללא מורא וללא משוא פנים, להבהיר במילים פשוטות, איך הכח שאנו מעניקים להם, פוגע בנו. איך הכשלון המוחץ שלהם בנושא חוק טל יהפוך בדרך "ניסית" לפטיש, עימו יהלמו על ראשינו, במסע הפחדה שיחייב לתת להם כח.

    https://www.facebook.com/zilbershlag

    (המשך שם)

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס23 בדצמבר 2012 בשעה 16:04

      מצטט את דודי זיברשלג... "הצדיק" בסדום, עד כמה שמפריעה לי הקטנוניות של יהדות התורה היא לא מגיעה לאפס קצהו של השחיתות של זילברשלג ודומיו (כמו משי זהב) רק לזכור את סיפור הסחיטה כבר אומר הכל על האדם, "עיסוי ברגל"... איש ציבור לתפארת.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.