רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2012

דרעי מסדר את ישי ואטיאס מסלק אותם כבר מכסאותיהם דוחף את נפתלי בנט לתבוע את תיקי הפנים והשיכון והשיג את העיקר סילוקו של אלי ישי ממשרד הפנים

הכל בערמומיות, למרות שרפאל פנחסי אמר את האמת כי אריה דרעי הוא רק בא כח הסיעה ולא בא כח המפלגה וכי נתנו לו רק קצת סמכויות וכי הסמכות בינתיים בידי אלי ישי, דרעי מצא דרכים אחרות איך לסדר את השניים האחרים ולהשתלט על המפלגה ואף לתפוס את המשרד הכי חשוב בחלוקה הקואליציונית

הוא הסית את נפתלי בנט לתבוע את מה שהיה בעבר נחלת המפד"ל והוא משרד הפנים, ככה הוא יסלק משם את אלי ישי. ובשביל שזה יעבוד שיתבע גם את משרד השיכון שלא יגידו שפוגעים רק בישי, ולראש הממשלה לא תהיה ברירה אלא לחלק אחרת את תיקי הממשלה ולתת לשלשתם תיקים חדשים כאלו שאף אחד לא יוכל לטעון כי הוא גדול מן האחר

תביעתו של בנט את משרד הפנים זה הראש של דרעי השואף למשרד האוצר, דבר שלכאורה אין סיכוי שיקבל אבל בהחלט יתכן במצב קואליציוני שבלעדי ש"ס אי אפשר להקים ממשלה וכבר היו דברים מעולם ועל כך שילמו מחיר יקר

מה שמעניין פה, מי יקבלו יותר קולות ש"ס או 'הבית היהודי' זה ככל הנראה יקבע, מי ישלטו בממשלה הבאה

2 תגובות:

  1. טעימה מהקרקס שעלולים לעשות מש"ס:

    רינת ברקוביץ' קובעת: הראיון המופתי של מרב מיכאלי עם אריה דרעי צריך להילמד בבתי ספר לתקשורת


    נדירים הם הראיונות שבהם מצליח מראיין לייצר כל כך הרבה כותרות שהן בגדר פליטת פה עבור מרואיין כפי שקרה אתמול בלינץ' המחושב שערכה אתמול מרב מיכאלי באריה דרעי.
    .....

    דרעי, שהגיע בעיקר כדי להכחיש את כוונותיו הפוליטיות, לא פילל שהיציאה מכלא מעשיהו תנחית אותו היישר אל תוך מלתעותיה הטורפות של נמרת תקשורת, שתשחק, תתגרה, ותפיק ממנו ריאיון מוקפד, הרווי בכל כך הרבה סאב-טקסטים. איזו נמרה, לביאה. איזו לביאה? ברקודה אימתנית יורקת אש ותמרות עשן במסווה של חתלתולה מתפנקת.

    "נדבר על היציאה מעבדות לחירות", הרגיעה מיכאלי את האריה השואג ומהלה מעט רעל בכוסו. בתגובה התחכם וניסה למכור לה את הכותרת האלי פימשטיינית השחוקה שלו: "הכלא שחרר אותי". ההתחכמות הזאת תעלה לו ביוקר. בקור רוח היא נתנה לו ללהג על קיפוח עדתי ואישי (אבוחצירא נידון לעבודות שירות), עד שהסם המרדים החל לפעול, וסטארטאפיסט המפלגה החילונית-דתית שחרר מספר מרגליות, שבינתיים רק חדי האוזן יכולים להבחין בהן.
    .....
    בהמשך הסשן הפריח דרעי כמה סיסמאות בחירות חובבניות - גשר, חברה אחת - ומשם, קצרה היתה הדרך להתכחשות גורפת לתרבות ה"מגיע לי" שאפיינה את רוב פועלו בש"ס, באמצעות משפט אלמותי שעוד יככב בתשדירי הבחירות של שינוי: "דגל הקיפוח מייצר דור של מובטלים אוכלי חינם וחסרי תועלת". לא נותר לזו שמולו אלא לחכך את טפריה בנימוס ולציין כי "הרבה אנשים יתפלאו לשמוע אותך מדבר כך".

    הברקודה המשיכה לערסל ולרכך את דרעי במספר שאלות צפויות על פרשת זכאותו בכלא מעשיהו, עד כי זימר שחטא בחטא היהירות. במקביל, ציין הזכאי בפני הצופה הלא מעודכן כי היה המנכ"ל/ היו"ר הראשון - גם כמודח (אף אחד לא ייקח את זה ממני) - איש השנה של "העולם הזה", מועמד טבעי של השמאל לראשות הממשלה ואיום חברתי הגדול מזה של ראשי הפשע הנוכחים.

    בשלב זה רבץ האריה ככלבלב, והברקודה הרגישה חופשייה לנעוץ את שיניה בעילה היחידה שלשמה הגיע: מנהיגותך – לאן? יש לי מפלגה בבית, החל להתפייט על המשפחה הכל אמריקאית שלו. ענה לשאלתי, רשפה הברקודה בעיני חתלתולה מיוחמת, לאן תשודרג המנהיגות. "מנהיגות פוליטית?", צייץ הכלבלב כאפרוח חסר אונים, מכחיש את שלא נשאל עליו ומערטל את כוונותיו האמיתיות. אבל הברקודה אינה מאבדת שיווי משקל וממשיכה להשתעשע בקורבן. "לאו דווקא, מנהיגות כללית חסרת קונטקסט", היא לוחשת כמו נחש מתחת לקש. קוסם התקשורת נאלץ לחייך במבוכה כשהבין שבסשן המרכזי הובס. שח-מט.

    מכאן, הברקודה עושה בו כבשלה.
    ......
    הכלבלב המאולף מתוודה כי לא רק שהוא מבין יותר טוב מהרב, אלא שבאמצעות מערכת הקשרים הישירה שפיתח עם בורא עולם, כבר אינו ממש זקוק לאותה "דעת הרב" שעליה חונך בחצרות הליטאים.
    ......
    הגוזל שנשבה הבין היטב את הסאבטקסט. "מי חושב על ירושה", ענה בתדהמה
    .....
    לסיכום, חזר על המנטרות ששכח לירות באולפן: טרם הבינותי את כוונותיו של הקב"ה לגבי.
    .....
    לא אתפלא אם בבוא היום, שבו יגידו "מי שלא רצה אותו כשר פנים יקבל אותו בתור…", יישלף הראיון המכונן הזה ממרתפי הארכיונים של הערוץ השני, ודי לחכימא ברמיזא.

    (וואלה)
    מקור ברשת:
    http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?topic_id=885079&forum_id=8539

    השבמחק
    תשובות
    1. אם דרעי לא מבין שבמצב הנוכחי כאשר ח"ו גזירת הגיוס וגזירות נוספות עומדות על הפרק ח"ו כלל לא מעניין את הבוחרים ובפרט את הגרעין הקשה של בוחרי ש"ס איזה שר הוא ו"חבריו להנהגה" יקבלו בממשלה הבאה, אנחנו פשוט נצביע ג' - ליצמן וגפני ידאגו לנכדים שלהם שיישארו בישיבות ולא יגויסו וגם לילדים שלנו!

      נ.ב.
      התקשרו אליי ראשונים ממטה הבחירות של ש"ס וכבר הבטחתי להם שאצביע ש"ס וכך כנראה גם אשתי, אבל אם הנהגת ש"ס ימשיכו להראות שכל מה שמענין אותם זה התיקים בממשלה הבאה ולא ביטול גזירת הגיוס אז אפר את הבטחתי (כמו שהם מפירים את התחייבותם לציבור) ואצביע ג' ובנוסף אשכנע אחרים להצביע ג' ולא ש"ס

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.