רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

תופעת אליעזר מזרחי חוזרת שוב לחב"ד וחובה לעצור אותה כעת - אל תתפתו לדמיונות

רבים מבני הדור הצעיר לא זוכרים את התקופה ההיא לפני 21 שנים בשנת 92 למספרם. אליעזר מזרחי שפרש מאגודת ישראל הקים מפלגה בשם 'גאולת ישראל' שסימנה הייתה קל. ראשי חב"ד בארץ הלעיטו את כולם להצביע עבור אליעזר מזרחי שגרף קרוב ל-15 אלף קול, 'התחייה' של גאולה כהן הפסידה בערך 30 אלף קול וגם לוינגר מחברון והתוצאה הייתה שרבין הרכיב את הממשלה והגיעו הסכמי אוסלו שהעבירו אדמות לערבים ועד היום אנחנו בצרות צרורות
 
הוצאתי אז לאור את העיתון 'פנים חדשות'. לחמתי שחב"ד לא תלך אחרי הפנטזיה הזאת של אליעזר מזרחי. צחקו עלי אמרו לי שאני לא מבין שאנו אוחזים כבר במנדט הרביעי. האופטימיים יותר הסבירו לי שאנחנו כבר בשישי.  לצערי צדקתי. עד היום אני מצטער צער רב שלא לחמתי כאריה לעצור את אליעזר מזרחי ולהציל את ארץ ישראל. מי יודע כמה דם יהודי היינו חוסכים. אסור לשכוח שאוסלו הביא כבר לאלפיים הרוגים 
 
אין לי מנוס והיום אני שוב מזהיר ומתריע עם כל הסימפטיה הגדולה ללוחמי ארץ ישראל, 'עוצמה לישראל'  לא יעברו את אחוז החסימה. זו משימה כמעט בלתי אפשרית להגיע לאחוז חסימה. מדובר בהימור מסוכן. ולכן אני יעשה את הכל כדי שחס ושלום לא יגיע מצב שיחריבו את ארץ ישראל על חשבון קולות של חסידי חב"ד. ובפרט שהמצב כיום הוא סכנה לעתיד היהדות החרדית כולה. לא ייתכן שאנשים לא יראו את התמונה הכוללת ויגרמו חורבן לארץ ישראל.
 
הפעם אסור לוותר. אני חייב לעשות את הכל שהמצב הזה ש-20 אלף קולות של חב"ד ילכו לזבל ולאשפה לא יקרה. זה משחק באש. וכל מי שנותן לכך את ידו יידע שהוא יהיה אשם בכל מה שיקרה אחרי הבחירות. הרבי שלחם כל ימיו שלא יזרקו קולות לפח ויגיעו לאחדות השורות, דווקא חסידי חב"ד בכל מערכת בחירות זורקים קולות לפח
 
אין סיבה שחסיד חב"ד לא יצביע היום ל'יהדות התורה', לאחר שכולנו ראינו שהגאון הגדול ר' אהרן לייב שטיינמן הביא לאחדות ביהדות החרדית וסילק כל נגע של מחלוקת ושנאה וידוע באהבתו לחסידים, והביא שלום בית, ממש כמו בתקופות שקדמו להרב שך. וידוע לכולם מה דעתו של ר' אהרן לייב שטיינמן על ממשיכי דרכו של הרב שך והמחלוקת שעשה הרב שך נגד חב"ד והחסידים
 
המצב היום דומה מאד לשנת תשמ"ט, שאוייבי החסידות פרשו להם לנצח... וסכנת עולם הישיבות וגיוס בני הישיבות על הפרק, חובה לעשות הכל שג' תצליח. חסידי חב"ד וכל החסידים לא פיללו למצב שכזה של שלום ואחדות שהרבי כל כך דרש.  לחב"ד אסור לה להיות מנותקת מהיהדות החרדית במצב רגיש לציבור החרדי. ובפרט שהרבי קבע שחובה להצביע למפלגה החרדית ביותר
 
אין לי ספק שלרבי יש נחת רוח אם נחזק את יהדות התורה. חסידי חב"ד אינם יכולים שוב לחזור למשחקים הילדותיים של זריקת עשרים אלף קולות לפח. עשינו את זה כמה פעמים ורק נזקים יצאו לנו מזה. 

אני כותב שורות אלו עם לב כבד. מפני שמצד אחד אני לא אוהב את חלק מן הנציגים שם ואם רק הם היו עומדים על כף המאזניים הייתי עושה הכל שיצביעו לאחרים ולא להם. אבל הפעם השיקול הוא אחד ויחיד כבודו של הרבי, חב"ד, והחסידות. השכיסטים אלו שלחמו ברבי מבקשים שוב לתפוס את ההנהגה הליטאית ולמחוק את החסידות בכלל ואת חב"ד בפרט. תארו לעצמם שאחד כמו ר' שמואל אויערבך יעמוד בראש ההנהגה הליטאית, מה שהרב שך עשה לחב"ד זה אפס ממה שהוא תכנן לעשות. רק חיזוקו של הרב שטיינמן תכה באותם רשעים מכה קשה ותעשה סוף למחשבות הארורות של אותו צר ואוייב המבקש להכחיד ולמחוק את חב"ד, ולכן אין מנוס הפעם ולעשות כמו בתשמ"ט לחזק את מי שצריך בשעה כזו 

אל תשכחו כמה מאבקים מאוד קשים על עתיד אנשינו ורבני חב"ד בישראל עומדים עתה על כף המאזניים, והשאלה היא מי יהיו חזקים יותר המחבלים או השונאים. אז אנא, אל תעשו את השטות שתצטערו על כך מאוחר יותר
 
הפעם חובה לתת כתף ליהדות החרדית

21 תגובות:

  1. אם הפעם שוב יחזרו על הטעות של זריקת 2 מנדטים לימין ויגרמו להקמת מדינה פלשתינית, זה כבר לא יסולח. זה כבר נהפך למטרד של ממש ההצבעות הללו. שכל בחירות קבוצה הזויה תופסת טרמפ על חב"ד ומשקיעה כספים כדי לעבוד על תמימותם של החב"דניקים. כואב הלב וחבל.

    השבמחק
  2. תילחם כמה שאתה רוצה אבל העם אמר את דברו, ברוב הסקרים 'עוצמה לישראל' עוברת בגדול.

    יחיו הקנאים ויסבלו!

    עה"ח: חרדי שפוי שיצביע בן ארי עם כל משפחתו

    השבמחק
    תשובות
    1. עוצמה לישראל לא עוברת בגדול. יש לה בעיה בציבור. רחוקה מלעבור. אני מחכה עד עוד שבועיים אם הם ממשיכים בדשדוש אני קורא לכל חבריי להצביע יהדות התורה מחוסר ברירה.

      מחק
  3. כולנו בן ארי !!!!! הקול קול שאולזון והידים ידי שי גפן ווינטרוב!!!

    השבמחק
  4. חבל לך לנסות לשכנע את החב"דניקים לא להצביע לבן ארי.
    הוא היחיד שמתאים בדעות שלו למה שחב"ד מבקשת.

    אני בתור חב"דניק לא יצביע לעולם לג' או ש"ס.

    השבמחק
    תשובות
    1. If you do what YOU want, you are NOT a Chabadnick anyway!
      either do what the rebbe said, or do what YOu want and call your self "Maskil"

      מחק
  5. הרבי לא כתב מעולם על אחוז החסימה אלא על החרדית ביותר.

    בן ארי עומד בכל הקריטריונים של חרדי ביותר.

    דואג לכל השלמויות: שלמות התורה, העם והארץ.

    ולא כמו ג' שתמורת 290 מליון מסרו את גוש קטיף...

    השבמחק
    תשובות
    1. על בן ארי אתה צודק. אבל אריה אלדד שעומד בראש הרשימה רחוק מאד מהתואר חרדי ביותר, ויש לברר מה יחסו לגיוס בני הישיבות ושאר ההצבעות בנושאי דת.

      מחק
    2. הרבי בהחלט כתב על אחוז החסימה. בכל האגרות הרבי מבקש שלא יאבד אף קול מהרשימות החרדיות לדבר ה'. למה מנסים לסלף. אני יצביע לבן ארי כי אני חושב שהקול שלי אולי יעזור לו, אבל הרבי בפירוש כותב לבדוק שלא יאבדו קולות.

      מחק
    3. מפלגה חרדית משמע שח"כיה כפופים עקרונית לועדת רבנים וכד' ומתמנים מטעם הרבנים ולא מטעם עצמם , אם בן-ארי כפוף למישהו זה לראש הסיעה ח"כ אלדד ולא לועד רבני חב"ד ואפילו לא לועד רבני יש"ע או לרב וולפא.

      והדברים פשוטים,

      ניחא שתטען שפיקוח נפש דוחה הצבעה למפלגה חרדית, אך כאן עסקינן בהצלת הישיבות שע"פ רבותינו נשיאינו חמור מפיקוח נפש וח"ו היל"ת בגזירת שירות לאומי שחמורה אף יותר

      מחק
    4. וזה בדיוק המזרחיסטיות החדשה שהתלבשה בתחפושת של משיחיזם ובפי הוגיה כל הטענות למה (ולא משנה באיזה נושא) לא לשמוע לרבני חב"ד ובפרט לחברי הבי"ד

      מחק
    5. יותר מדוייק: בתחפושת של משיחיזם ופרומקייט - יש תופעה מקבילה אצל הליטאים = הפלס-נצח

      מחק
  6. בחב"ד אין "חוב קדוש" בקשר לבחירות וההצבעה אינה מצוה כמו אתרוג שצריך לחפש את כל ההידורים..... וגם לא שידוך... אם ההצלה בדרך הטבע צריכה להגיע ע"י מושחתים, עלינו לפעול שתגיע דרך המושחתים ולא דרך המושלמים שע"פ דרך הטבע אין סיכוי שההצלה תבוא דרכם.

    העיקר הוא מה שנפעל באמצעות ההצבעה, כרגע הנושא הדחוף ביותר הוא מעמד בחורי הישיבות והיחידים שיכולים בדרך הטבע לעשות בנושא זה הח"כים החרדים באמצעות גוש חרדי גדול ומלוכד בכנסת ובקואליציה

    מי שיש לו ילדים בתומכי תמימים בגיל גיוס ולא עושה את ההשתדלות המינימלית להצביע למפלגה חרדית בגלל שהוא *משיחיסט* ולכן חייב לעשות ההיפך מרבני חב"ד, כנראה שיש לו כבר תירוצים מוכנים מראש למה שירות לאומי לבנות בשנת תשע"ג זה גם בסדר.

    זה אפילו קל יותר "להוכיח" שהרבי ח"ו היה מסכים היום (כלומר אחרי ג' תמוז) לשירות לאומי מאשר "להוכיח" את ההתאמה בין הלכות מלכים ומלך המשיח לרמב"ם וההגות ה"עמוקה" של ציק, וולפא ושות'. קדימה יש לכם עד הערב (ה' טבת - דידן נצח) לכתוב ולהדפיס ספר עם כריכה פלסטיקית צבעונית ולהתחיל לשווק לנו מזרחיזם בעטיפה של משיחיזם. אבל מה יוצא לכם מזה בעצם?????!!!!!

    נ.ב.

    בבחירות קודמות שנושא הישיבות (והנושא הכרוך בו בשם השיוויון: שרות לאומי לבנות) לא עמד על הפרק הצבעתי עבור בן-ארי

    השבמחק
  7. לפחות חצי מחב"ד שמים הפעם ג' יהדות התורה. פרט לסהרורי הימין הקיצוני.

    השבמחק
  8. מנדי כהן כפר חב"ד17 בדצמבר 2012 בשעה 8:54

    הייתי שרוף על בן ארי ואני אוהב אותו מאד אבל הוא לא יקבל את הקול שלי מחשש שלא יעבור, לא פשוט לקבל היום אחוז חסימה. אני מצביע ג' כאות הוקרה לרב שטיינמן.

    השבמחק
  9. בן ארי כותב אם אין חובות אין זכויות. הסוף זה ישמש נגד בחורי הישיבות וזה הסכנה הגדולה ביותר.

    השבמחק
  10. אני כותב את הדברים בכאב גדול. אני איש ארץ ישראל השלימה כפי הוראות הרבי נשיא דורנו אבל אני מרגיש שמשהו השתבש כאן בחב"ד.

    למה רק חב"ד תמיד זורקים קולות לפח? למה תמיד הבושות חייבים להיות בכפר חב"ד? האם רבני חב"ד לא קולטים שקבוצה מסויימת הפכו אותנו למטורפים לאנשים מנותקים? ואחרי הבחירות פתאום חב"ד מקבלת את כולם ואנחנו לא מבינים למ חב"ד נהפכה לבדיחה עצובה ברחוב.

    שאולזון צודק והוא מתריע בזמן. רבותי תתפקחו לפני שיהיה מאוחר מידי ונאבד מנדטים ואת הקולות שלנו.

    תחשבו על השידור בקול ברמה וקול חי איזה צחוק יהיה מחב"ד בליל הבחירות. ושוב כמו תמיד חב"ד מצביעה מסורתית למפלגות שלא עוברות אחוז חסימה.

    אני מציע לכל המתלהמים בחב"ד. בוא נעשה הסכם עם תנועת עלה ירוק וחסל סדר בחירות


    רבותי בוא נתנתק מהסרט ההזוי שחב"ד עוברת השפלה ואיומים כל בחירות ולחצים להצביע למפלגות שלא עוברות אחוז חסימה ומגיעים לעשות עלינו סיבוב. חב"ד היא לא פח הזבל של פוליטיקאים

    השבמחק
  11. אין לי ספק שהפעם שאולזון צודק

    השבמחק

  12. המשחיסטים באתרם חבד אינפו כותבים מאמר בשם פעיל הזוי בשם שפתי בלוך ומשקרים כאילו לעולם הרבי לא דיבר אודות אחוז החסימה
    בחורף נ"ב יש תשובה מפורסמת בכת"י של הרב גרונר לרב אליעזר מזרחי
    יברר אודות אחוז החסימה
    כמה אפשר לשתוף את מוחם של הדור הצעיר בשקרים
    ובמיוחד שבכל האגרות קודש בקשר לבחירות מודגש ובלבד שלא יאבד שום קול

    השבמחק
  13. Finally somebody talking with sense!
    The bottom line is do what the rebbe said, dont inject in the rebbes words what you want to hear.

    השבמחק
  14. שטיות אתם יכולים לחלום מהיום ועד מחר חב"ד לא יצביעו ג' שונאי חב"ד מובהקים נמצאים שם עדיין ברשימה גפני וכו' וד"ל וליצמן שנלחם בחב"ד בערד.

    חב"ד רק עם בן ארי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.