רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בדצמבר 2012

הקמפיין המטומטם של 'יהדות התורה' - עדיף לשתוק ולקרא לציבור להצביע מתעמולה שמוכיחה את השקר שלכם בפרצוף

אין טוב יותר מתעמולת הבחירות של 'יהדות התורה' להוכיח עד להיכן הרחיק השקר הזה ששמו 'יהדות התורה'. משחקים משחק כאילו שכל העולם עומד ליפול אם חלילה ישראל אייכלר לא יישב בכנסת. משחקים כי כולם חיים בשלום זה עם זה עד כדי כך שיענקל ליצמן ומאיר פרוש אוהבים זה את זה ולא יכולים אחד בלי השני. הם חושבים שזכרון הציבור קצר לא שמעו לא ראו ולא ידעו מה הלך והולך בין כל כך הרבה חלקי ציבור החשים כי הם מחוץ לחברה ומכונים 'החרדים החדשים'. אין כמעט מילה אחת ש'יהדות התורה' תכתוב או תאמר שלא ישאלו אותם על כך שאלות קשות

'יהדות התורה' אינה מפלגה אחת, אלא פדרציה של מפלגות וחלקי מפלגות, כל מועמד הוא עולם בפני עצמו וסותר את עולמו של האחר, ומה שטוב לזה לא טוב לאחר. לכן, אם אני הייתי היום צריך לנהל את הקמפיין של 'יהדות התורה' הייתי נוהג בסיג לחכמה שתיקה, הייתי מזכיר לציבור כי יום הבחירות קרב ואל תשכח לבא ולהצביע. בלי סיבה, מספיק שמבקשים כשלצידכם רשימת רבנים הקוראים להצביע וזהו זה. כל היתר רק מקלקל

חכ"י 'יהדות התורה' יעשו טובה לעצמם אם לא יפתחו את הפה בתקופת הבחירות. כל נאום, כל מילה שניה מעוררת גיחוך. ונכון 'כולנו חרדים', הענין הוא שכל אחד חרד למשהו אחר. החכי"ם חרדים לכסאותיהם בלבד ולא לשום דבר אחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.