רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

מדוע הם ממהרים וממה הם מפחדים? - ביום ראשון מגיעים ר' נחמיה אלתר ור' משה חיים טנדרוביץ לעצרת התעוררות בבורו פארק

הם ממהרים וחוששים שמא יגיעו בני ה'פני מנחם' אז בלי כל התייעצות מוקדמת הם הודיעו היום כי ביום ראשון מגיע ר' נחמיה אלתר הבן של הרבי יחד עם ר' משה חיים טנדרוביץ לעצרת התעוררות לרגל פטירתו של ר' אברהם נח קליין

למצב הזה הגענו בגור שגם הספדים הם פוליטיים

8 תגובות:

  1. אין לי מה להוסיף או להגיד,,,,, אלא שאתה מוכיח לכולם שהנך מסכן , גדול ,חולה רוח, וזקוק לאשפוז דחוף, לעשות עשן מבלי טפת אש?????????

    השבמחק
  2. לא טנדרוביץ - דנדרוביץ.

    השבמחק
  3. שאולזון אתה הוזה נוכל שקרן ודפוק. כולם יודעים שאברהם נח קליין חי וקיים אתה הורג אנשים ועוד מארגן להם הספדים, מי מוכר לך את כל הלוקשים האלו.

    השבמחק
  4. רחמנות עליך לא היו יכולים להאריך את שבעת ימי האבל???
    אין איזה קונץ??
    אתה בסך הכל מבייש את בני הפ"מ שאלה אנשי הלשכה שלהם ש"גנבו" להם את הכבוד להספיד, כל הזמן מייללים ורודפים אחרי הכבוד האבוד.

    השבמחק
  5. נחמיה היקר מי שם חול בין עיניך לא היה לך מספיק חבילות בצרות שעברת(זוכר את השלישיה ?) אתה מחפש את זה שוב ? התחרטת ביקשת סליחה, תפסיק למה לך שוה הסיפור הזה ? רבי לא תהיה בין כך לפחות תעבוד על הכיון להיות שיינע יוד וכדו' כולם יאהבו אותך ויכבדו אותך, בני המנוח מוטי ויענקי לא רוצים לראות אותך כאן אז בבקשה !

    ולדנדרוביץ אמר, טפש, בעל מח"ס אמרי חמד, לא יאמן כמה נכון המאמר על תאמין בעצמך עד יום מותך, תראה לאן הגעגת להיות הליצן התורן בכובע סאמט של חסידות גור

    השבמחק
  6. למה הם היו צריכים "למהר" הרי בפוסטים הקודמים כתבת שהרבי מחליט מי יספיד והיכן[שמגר]היכן יעמדו בני הפ"מ, למה פה הוא לא יכול להורות?
    למה פה צריך למהר???
    אני מבקש שקרים יותר יצירתיים ולא מלאים בסתירות.
    הקנאה אין תרופה למכתה......רחמנות על יהודי ששבוי בנקימה ונטירה ולא יכול להפסיק,אובססיה אמיתית.
    אולי באמת כמה כדורים היו יכולים לעזור לו???

    השבמחק
  7. נורא נוראות לא התייעצו איתך והם מגיעים?ביזו את לשכת ה......
    בלי התייעצות מוקדמת!!!!שומו שמיים ,השמש עדיין מסתובבת???
    הסערה בניורק יותר גדולה מסנדי
    רחמנות על יהודי שלא מצליח לישון, לא שומעים לעצתו לחלק את החסידות לא שומעים לעצתו את מי להביא להספד.איזה צרות צרורות יש ליהודים בימינו.
    רחמנות על יהודי שהנקימה והנטירה בוערת בקרבו ולא יכול לקרר את יצרו רק אם מגלה את ערוותו טיפשותו בפוסטים חדשות לבקרים.
    הקנאה אין תרופה למכתה......

    השבמחק
  8. דנדרוביץ אמר שבגלל האינטרנט אברהם נח נפטר וללא האינטרנט כנראה שהיה חי לנצח נצחים, וכנראה שעץ הדעת שחווה נתנה לאדם היה אינטרנט והנחש הוא מסתמא שאולזון השיאם לאכול ממנו, ולכן ישנה גזירה מיתה לעולם, ואוי לאוזניים שכך שומעות, ואוי ל....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.