רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

הרוצה לשקר ירחיק עדותו - מדוע רץ ר' דוד שמידל להביא חתימות מאמריקה מדוע הוא לא יכול להביא את חתימותיהם של הרבנים חיים קנייבסקי וניסים קרליץ מבני ברק?

מודעה זו היא ההוכחה הכי טובה כי הרבנים חיים קנייבסקי וניסים קרליץ לא חתמו על מודעה כלשהי בעד ר' דוד שמידל מפני שאם כן הוא היה מצרף כאן גם אותם

עוד פלא עצום במודעה הזו, חתימת הרב וואזנר, האם הוא בדק, האם הוא שמע את הצדדים, והאם הוא יודע מה קורה באמת בשטח היכן חופרים והיכן לא. וכי הגיעו הדברים לידי כך שהיכן שמתיר ר' משה שטרנבוך אוסר ר' דוד שמידל והיכן שמתיר ר' דוד שמידל אוסרים האחרים. כל הנושא הזה של חיטוטי שכבי אינו עוד וויכוח על חיטוטי שכבי אלא על מי שמטפל בענין.

אבל נעזוב כאן את הרב ווייס שנפל לפח גדול כשהתייצב בשעתו לצד ר' דוד שמידל ואוכל חצץ עד היום הזה לא יודע איך לצאת מן הצרה הזו, נעבור לחותמים מחוץ לארץ. מדוע צריך ר' דוד שמידל לרוץ עד לשם, האם חסרים רבנים בארץ ישראל?

אלא מה, רובם היום יודעים את האמת ולא חותמים לו יותר בעיניים עוורות. ולכן הוא נהג כמו אלו הרוצים לשקר המרחיקים עדותם עד לאמריקה היכן שלא יודעים ולא שומעים על מה שקורה באמת בשטח בנושא זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.