רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

ההשקפה הצרופה???!!!

מאת שלמה מרקוביץ:

כידוע, מפלגת הפלס-נצח וכו' וכו' מבוססת על דרך-מסורת של הרב שך ו"ממשיך דרכו" הרב אלישיב כביכול, כאשר כל מלחמה של מי מהם נהפכה למלחמת קודש, אשר מי שסובר אחרת מהם במלחמות אלו הרי הוא כ"רפורמי" המשנה אות אחת מן התורה, אשר על כן ערכתי רשימה קצרה של כמה מההשקפות הצרופות שחלפו-עברו, ובהם אין את עניין ההמשכיות, כנראה משום שלגביהם המטרה מקדשת את האמצעים:

1. הדבר הבולט והקרוב ביותר הוא הפניה לערכאות בעניין יתד, הרי הדבר שעליו עמד הרב אלישיב, ובעבורו היה הדבר המרכזי והחשוב ביותר, שמירה על כבוד הדיינות, והנה בעניין יתד, בלי שום פקפוק מותר לגשת לערכאות, למה?? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

2. עניין ה"גדול הבלעדי והיחיד שאין לחלוק עליו", היה קודש קדשים בזמן הרב שך והרב אלישיב, כל מי שחשב אחרת מהרב, גם אם הרב העריכו וכיבדו, היה פושע וכו' וכו', מי נמחק?? אצל הרב שך הרבנים הגאונים ר' דב לנדא ור' ניסים קרליץ אצל הרב אלישיב הרבנים הגאונים ר' חיים קנייבסקי ור' גרשון אדלשטיין, והרב שטיינמן גם היה נמחק מבחינתם, אלא שהוא נמנע מלחלוק בכח, והם הבינו בסוף שהמציאות חזקה מהם. היום, אין גדול בלעדי, יש ראשי ישיבות שמותר להם לחלוק ולנסות לשמור על הרב שטיינמן, למה??? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

3. המאבק ברבנים שהולכים בדרך "חסידית" כמו שהרב שך פעל בעניין הרב דן סגל והרב פינקוס, לפתע הרב גרוס, שללא שום ספק הרב שך היום היה יוצא נגדו בחרב ובחנית, על הנהגות חסידיות, ועל מאמרים חסידיים, הוא ה"פונקציה" מול הרב קרליץ,למה?? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

4. התפילה בערב יום כיפור בחלקת הציון הקדוש של הרב שך, מזכירה קיום של שיעור דף היומי בעברית בכותל לע"נ ה"ויואל משה"... מה קרה שהנתי גרוסמן מעודד את זה, למה?? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

5. כל ה"מסורת הרב שך"-שכניקים, הרב שך היה הלוחם הראשי בכל תופעות ההמשכה, גראניקעס, חזונישניקס, בריסקרס, לפתע פה יש "המשכה" למה?? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

6. המלחמה בחרדים החדשים ובכלי התקשורת הטמאים, פתע פתאום "רדיו קול חי", קווי הנייעס, ועוד כלי תקשורת נהיים "מחבליים", ברשימתם מציבים מועמד המצהיר על עצמו כ"חרדי חדש", למה?? כי המטרה שלי כן מקדשת את האמצעים!!!!

והדבר הכי מקומם הוא מקרים של סילוף ועיוות ההיסטוריה:

1. כמו כל ראש ישיבה מ"דור הנפילים", הגרי"ג אדלשטיין כמו הרב שך להבחל"ח מטיף לבחורים בישיבה להספיק ללמוד כמה שיותר דפים בזמן, ולא להתעכב יתר על המידה בדברי האחרונים, מה לעשות ל"מחבלים" זה לא מתאים, אז הם מוכרים לכולם שהרב שך הרי היה לומד בעומק העיון, וכך צריך לנהוג, כולם, איי, הרב שך כתב בנושא עשרות מכתבים, ותמיד באורח פלא דעתו היתה בעד ההספק ונגד "עומק העיון" (ופעם אחת בדרכו למסירת "שיעור כללי" בישיבת גרודנא, בירר איפה אוחזים בישיבה, ומששמע שהספיקו מעט מתחילת הזמן, שב על עקביו), לא, הרב שך הרי היה "מחבל" וא"כ ודאי שהוא היה בעד לימוד ב"עומק העיון".

2. שיטת הפסיקה בעניין "מראות" הרב אלישיב היה נגד שיטת הטעפליקערב, והתקומם כשאמרו שהוא תלמידו (כך מעדות נכד מקורב "מחבל"), איי הרב גרוס פוסק ע"פ שיטה זו, וזו "דרך ההשקפה הצרופה" מסלפים ומשקרים, ובעיתון יום אחר הפטירה של הרב אלישיב, פורסם ב"הפלס" כי הוא למד אצל הטעפליקער.

המסקנא העולה, חבדניקים, שסניקים, עוד יבוא יום שנתי גרוסמן יצטרך אתכם, ואז הוא ימצא דרך להכשיר אתכם לבוא בקהל, אל תלחמו בו עד הסוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.